< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Schilderijtjes voor de babykamer (met naam/geboortedatum!)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Schilderijtjes voor de babykamer (met naam/geboortedatum!)
22/05/2008 @ 16:13
k'tje

Hey Deborah,
Aan de linkerkant van de website heb je een link "informatie". Daar staan de prijzen. Behalve van de themaschilderijen. Die prijzen staan bij de voorbeelden van de themaschilderijen (dus onder de link "Nieuw: Thema-schilderijen").

Groetjes
K'tje
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:54
Fietje

Online Status
Hoi Deborah, bedankt voor je compliment!

Ik kan ook verzenden naar België hoor!
Als je echt graag een schilderijtje wil, kan ik altijd even kijken wat ik kan doen met de verzendkosten!

Ik hoor het wel!

Groetjes,
Fiona

P.S. Welke prijs bedoel je?
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:53
deborah

wauw fietje! ik vind ze echt supermooi! niet te geloven dat je dat echt zo nauwkeurig en mooi kan maken! om trots op te zijn!

jammergenoeg kom ik uit belgie!!

ps: waar zien jullie die prijs?
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 11:08
k'tje

@Fietje: als we met de aankleding van de kinderkamers beginnen, zal ik je site zeker eens aan m'n man laten zien. Want ik kan dat natuurlijk niet alleen beslissen, hé.
Misschien tot binnenkort!

K'tje
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:53
Fietje

Online Status
Leuk ABke! Klinkt erg leuk!

K tje, ik kan het ook naar België verzenden hoor!

Groetjes,
Fiona
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:59

Hey,

ik vind het alleszins een leuk idee en een duidelijke site!
Wij gaan binnenkort verhuizen, en ik ben dus op zoek naar originele dingen voor de kinderkamers (dochtertje van 3j en zoontje van 1j). Eens het behang gekozen is, kan ik verder met de 'aankleding' van de kamertjes. Hopelijk vind ik iets gelijkaardigs voor België.
Fietje: succes met je webwinkeltje!

K'tje
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:22
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb voor mijn nichtjes en mijn metekindje ook een schilderijtje laten maken. Zijn schilderijen in waterverf (denk ik) met de naam erop en dan bij de naam een figuurtje dat erbij hoort. Bijvoorbeeld
M - Maan
A - Aap
R - Rups
I - Indiaan
E - Eend

Het leuke eraan is dat als er dezelfde letters zijn, ze ook andere figuurtjes heeft. Voor mijn neefje Jelle was het als volgt:
J - Joker
E - Eend (zittend)
L - Leeuw
L - Leeuwin
E - Eend (staand)

Ik vind ze echt supermooi. Het zijn standaard figuurtjes, maar je kiest degene die je wil, de kleur die je wil, de passe-partout kan ook beschilderd worden enzo.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:50
Fietje

Online Status
Dieke, ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook op mijn site staan, dat als je wat anders wilt, ik dit in overleg vaak kan doen.
Sommige mensen hebben juist 'simpele' thema's (schaapje, boerderij, cars enz.)
Maar anderen willen weer iets heel anders..

Britt, bedankt voor je compliment. Ik heb ze bewust niet te duur gemaakt, het moet wel leuk blijven natuurlijk!
[Laatst gewijzigd door Fietje - 14/05/2008 @ 14:50] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:32
Britt

Online Status Stuur bericht
ik vind ze wel leuk. En zeker voor die prijs!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:28
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ik ben eens even gaan kijken en ik vind ze best wel leuk hoor! Alleen vind ik persoonlijk dat, als je dan toch zulk schilderijtje laat maken, het ook een uniek stuk moet zijn. Dus geen geprefabriceerde tekeningetjes om uit te kiezen, maar een ontwerp in samenspraak met de kunstenaar, en dus voor elk kind iets anders. Wij hebben voor onze jongens een geboorteschilderij laten maken bij een kunstenares en het zijn allebei unieke stukken en zo willen wij het ook. Sorry dat ik het zo cru stel, maar zo zie ik dat.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:10
Fietje

Online Status
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:00
Fietje

Online Status
Hallo allemaal,

Ik ben Fiona, 23 jaar en ik heb een zoontje van 7 maanden.

Mijn hobby is babykamerschilderijtjes maken.
Ik vind dit zo leuk, dat ik zelfs een website heb gemaakt waar iedereen schilderijtjes kan bestellen.
Er zijn veel soorten schilderijtjes die ik kan maken (bumba, draakje, cars, nijntje, winnie the pooh enz.)
Ook kan ik de schilderijtjes voorzien van naam en/of geboortedatum.

Doordat ik heel veel kleuren verf heb, kan het schilderijtje in alle kleuren gemaakt worden. Dit is handig als je bijvoorbeeld een bepaald thema hebt voor je babykamer!

Neem eens een kijkje op mijn website! http://www.leukeschilderijtjes.nl

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Voor vragen, neem gerust contact met mij op!

Groetjes,
Fiona
[Laatst gewijzigd door Fietje - 13/05/2008 @ 11:36] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]