< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hoeveel kilo verdikt ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
hoeveel kilo verdikt ?
15/05/2008 @ 19:38
natalie

Ik ben 21 weken zwanger van men eerst en nog maar 2kg bijgekomen!
Na de reacties die ik hier al gelezen heb mag ik me blijkbaar gelukkig prijzen! Maarja het einde is nog lang niet in zicht hé!!!
Veel succes allemaal met jullie zwangerschap en bevalling

Groetjes Natalie
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:27
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
amai, houden zo Natalie !
Ik was 28 kg aangekomen bij mijn eerste zwangerschap ...

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:29
Marylene

Ik ben nog bijlange zo ver niet... Maar kom niets aan. Integendeel ik ben al een dikke kg kwijt. Niets smaakt me nog en ben redelijk veel misselijk. Hopelijk beterd dit toch. Ik hoop echt wel niet TE veel bij te komen. Dus als het zo verder gaat komt dat wel goed denk ik.

Dikke knuf xxx

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:50
cindy

Hallo,

Ik ben ondertussen op 23 weken 5kg verzwaard. Bij men dochtertje ben ik in totaal 23kg bijgekomen. Was ze op 2kg na, weer allemaal vrij snel kwijt. Dus niet teveel zorgen om maken!

Groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 16:20
Vonne

Online Status
Hallo

Ik ben 2 kg afgevallen in het begin van mijn zwangerschap. Ik moest namelijk voortdurend overgeven . En nu ben ik pas die 2 kg bij. Dus zit ik nu op mijn gewicht voor ik zwanger was.

Vanaf nu zullen ze waarschijnlijk rap bijkomen maar het is voor het goede doel hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:48

Online Status Bekijk profiel
bedankt voor de reacties !
zal het mij maar zo niet aantrekken zeker dan ?

vele groetjes bollie xxx

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:52
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Geniet van je zwangerschap en laat je niet gek maken door de gyn, de boekjes of wat de mensen zeggen. Elk lichaam is anders!
Veel succes
Wendy

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:09
Elly

Online Status
Zelf vond ik de kilo's niet zo erg. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 8 kg bijgekomen en woog 70,5 kg op de dag van mijn bevalling (ik ben 1m78 groot, dus vond echt dat dat nog meeviel).
De reactie van mijn gynaecoloog vond ik wel erg. Acht kilo was volgens haar veel te veel en na vijf maanden zwangerschap schreef ze me een dieet voor (wat ik natuurlijk heb geweigerd).

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:22
hw

Online Status
Bizar... Zeker als je bedenkt dat de GEMIDDELDE zwangere vrouw zo'n 12 kilo aankomt, en de spreiding van 'normale' gewichtstoename in de zwangerschap tussen de 5 en 25 kilo ligt!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:13
Elly

Online Status
Dat vond ik ook. Ik heb bij mijn tweede zwangerschap onmiddellijk voor een andere gynaecoloog gekozen.

Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook begeleid werd door een verpleegster en dat zij vond dat ik helemaal niet te zwaar was. Dat stelde me wel gerust.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:19
Amontillada

Elly,

wat een vreemde conclusie van je gyne! 70k op 1m78 vind ik zowieso al niet veel (BMI 22, dus zelfs perfect gezond), wat zou je dan teveel wegen als je maar 8 kilo bij was?
Je kan in het boekje van K&G lezen dat je eigenlijk zowieso 8k bijkomt aan baby, placenta, vruchtwater, etc. Dus hebt hebt verder geen extra gewicht gepakt, perfect toch? Fantastisch gedaan zou ik zeggen!

Ik ben nu 8w bijna, en ongeveer een halve kilo bij. Vind ik ook nog wel acceptabel. 't Moet echt wel niet meer gaan worden voor het kindje echt verschil begint te maken :)

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:10
Ingrid

gisteren naar de gyn geweest: er is nu 1 kg bij

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:31
Kim

van mijn eerste zwangerschap ben ik 24 kg verzwaard. Vanaf 3 maand ging dat zo met 3 kilo's per maand, en de laatste twee maand was het met 4 kg... Ik stapelde vooral vocht op en mocht de laatste maanden zelfs niks meer van zout eten; geen mayonnaise (bewaarmiddelen) - wel vers gemaakte mayo; geen frietjes uit de diepvries of MacDo - wel verse frietjes; en ja, niet te veel snoepen uiteraard. Dan at ik veel fruit, soms 3 appels op een avond, maar dan zei hij dat dat ook niet goed was.. Geen frisdrank, zelfs geen fruitsap - alleen vers geperst.. De laatste maanden waren echt geen lachertje, maar ik ben ze wel allemaal kwijt geraakt!
Nu ben ik de eerste 3 maand 2 kilo verloren, en ben er nu op 18 weken 2 kg bij..
Dus ik zou aanraden: wees matig in alles
grtjs, Kim

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:24
miss boesy

mijn dokter zegt zo ;
je bent 9 maanden zwanger geweest en je heb er ook 9 maand overgedaan om te verdikken ...

-na de zwangerschap verliezen de meeste de kilo's tegen 6 maand ,
maar het is maar na 9 maand ...dat het kan zijn dat de kilo's die je dan nog teveel hebt ook blijven...

-zoals bekende en tv sterren ;spectaculair afvallen in de eerste weken ....is bij het merendeel van de vrouwen nietzo ..
ook derikt lijnen na je zwangerschap is ongezond

*het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor zwangerschap kilo's het zijn,...je baby,...water,vocht ...of veel vet ..

als je voor je zwangerschap erg met je lijn bezig was ,en plots tijdens je zwangerschap alle remmen los laat ..kan het zijn dat het veel vet is..

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:55
Cella

Online Status
Ik heb nu 6 kilo te pakken. Valt mee. Vorige keer meer dan 20 kg, maar na een jaar was het allemaal verdwenen (zonder dieet, zonder sportscholen en zonder problemen...!)
En ach, af en toe wat nieuwe kleding is ook wel leuk
Succes allemaal!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:51
Anne-Sophie

ik ben 4,5kg bijgekomen op 17 weken (tweeling) en daar zit 700 gr van deze week bij.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 14:11
zoekie

Online Status
hoi meiden,

ik ben reeds 3,5 kilo bijgekomen en de gyn heeft me aangewezen meer op mijn voeding te letten anders op naar de 25kg
als ik nu wist van wat die 3,5kg komt zou ik het nog kunnen accepteren, maar ik weet het echt niet.... ik snoep bijna niet en eet niet meer dan vroeger

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 19:48
mascha van der Kwaak

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en al bijna 10 kilo aangekomen!!
Snoep helemaal niet en eet bijna alleen maar gezond! Het komt zoals het komt zeg ik altijd maar!
Bij mijn eerste ben ik ook ruim 20 kilo aangekomen terwijl ik normaal gesproken geen aaleg heb om dik te worden!
Als je na 16 weken nog maar 3,5 kilo aangekomen bent zal ik me niet al teveel zorgen maken!

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:04
jes

Ik ben 31 weken zwanger en 10 kilo bijgekomen tot nu toe, maar het zit hem allemaal in men buik , amaai voel ik wel aan men rug.

Men schoonzus was zwanger van een tweeling, bevallen op 38 weken was 29 kg bijgekomen en 14 dagen na haar bevalling alles al kwijt

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 17:24
Anne-Sophie

zucht ... al 5,5 kg bij. Vorige week 800 gr bij en deze week al 500 terwijl ik mijn weekgewicht de zaterdag bijhoud. Volgende woensdag zie ik mijn gyn en dan zal ik hem eens vragen of dat geen kwaad kan, want sinds ik niet meer mag werken en veel moet rusten (week 15) komt het er allemaal veel te snel bij naar mijn goesting.

@ Jes : ik hoop echt geen 29 kg bij te komen want ik had al wat overgewicht voor mijn zwangerschap en ik weet niet hoe mijn knieën, benen en rug dat zouden overleven, maar zou het toch zo zijn dan hoop ik ten zeerste dat alles er zo makkelijk afgaat als bij haar.

Tussen haakjes, even off-topic, heeft zij borstvoeding kunnen geven aan haar tweeling of was dit toch te zwaar ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >