Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 19:38 natalie | Ik ben 21 weken zwanger van men eerst en nog maar 2kg bijgekomen! Na de reacties die ik hier al gelezen heb mag ik me blijkbaar gelukkig prijzen! Maarja het einde is nog lang niet in zicht hé!!! Veel succes allemaal met jullie zwangerschap en bevalling Groetjes Natalie ![]() |
| 15/05/2008 @ 16:15 hw | Ben de eerste weken alleen maar afgevallen (kilo of 4, wat vrij veel is met mijn al lage gewicht), dus daar maakte ik me wel zorgen over. Bij op 11 weken zat ik gelukkig alweer 1 kilo boven m'n normale gewicht, en nu is daar nog een kilootje bij gekomen. |
| 15/05/2008 @ 15:11 _Angel_ | niets om je zorgen over te maken hoor zoekie! ik ben nu 6 kilo bij gekomen,en volgens de gyn helemaal normaal. is bij iedereen anders.. ![]() |
| 15/05/2008 @ 13:57 zoekie | hoi meiden, ik wil dit toch even kwijt. ik ben nu iets meer dan 3 maand zwanger..en ben heel erg gelukkig...maar er zit me iets dwars. ik ben al 2 kilo bijgekomen.. ben bang dat dit te snel is...ik eet nogthans niet overdadig veel is dit normaal?? hoeveel kilo kwamen jullie bij in het eerste trimester van je zwangerschap?? veel liefs zoekie |
| 14/05/2008 @ 13:39 L. ![]() | hoi eerste zwangerschap was ik in totaal 13 kg bij, de tweede van de tweeling 18 kg bij dus maak je maar niet te ongerust die gaan er snel genoeg weer af |
| 14/05/2008 @ 13:34 Louise ![]() | Ik zit nu aan zo'n 7 kg dat erbij gekomen is. |
| 14/05/2008 @ 10:24 Ingrid ![]() | ik ben nog niets bijgekomen, ja, 100 gr of zo. bij onze Amber in totaal ook maar 7 kg |
| 14/05/2008 @ 09:02 sandra22 ![]() | ik ben nu 16 kilo aangekomen, denk dat er nog wel wat bij komen, maar ik ga me niet druk maken zolang het er maar weer af gaat!! |
| 13/05/2008 @ 18:43 Kaatje ![]() | ik ben 2 keer bevallen met 16 kg erbij. de eerste keer alles kwijt, na een maand of 4 pas zenne, en nu lukt het helemaal niet... 6 weken bevallen, en nog 6 kg te gaan ![]() |
| 13/05/2008 @ 17:45 Mascha ![]() | Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen!! Groetjes, Mascha |
| 13/05/2008 @ 17:24 Mammie-D ![]() | Ik was 34 kilo aangekomen, en toen mijn kleintje 10 maanden was was ik alle kilo's + 2 extra kilo's kwijt! Maak je niet druk, geniet lekker van het zwanger zijn!! ![]() |
| 13/05/2008 @ 16:56 kelly | hey bollie Wij zijn ondertussen ook 30 weken zwanger van ons eertste kindje en ik ben vrijdag op controle geweest en ben 15 kilo aangekomen ![]() ben vooral laatste 2 maanden serieus bijgekomen maar de gynaecoloog maakte er absoluut geen probleem van. zullen na de bevalling extra ons best moeten doen he ik eet ook niet veel meer of ongezonder. als de baby er is zullen we ons best doen nu genieten we gewoon van het zalig zwanger zijn ![]() groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

hoeveel kilo verdikt ?

Dus.. Maak je niet te druk en geniet lekker van je zwangerschap meid! 
&