< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hoeveel kilo verdikt ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
hoeveel kilo verdikt ?
15/05/2008 @ 19:38
natalie

Ik ben 21 weken zwanger van men eerst en nog maar 2kg bijgekomen!
Na de reacties die ik hier al gelezen heb mag ik me blijkbaar gelukkig prijzen! Maarja het einde is nog lang niet in zicht hé!!!
Veel succes allemaal met jullie zwangerschap en bevalling

Groetjes Natalie
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:53
Lotte79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben al 2,5 kg bijgekomen. En ik woog al 3 kilo teveel op voorhand dus vind ik niet zo goed. Ik had gehoopt de 1e 3 maanden niks bij te komen. Maar ja, da's tot nu toe niet gelukt...

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:15
hw

Online Status
Ben de eerste weken alleen maar afgevallen (kilo of 4, wat vrij veel is met mijn al lage gewicht), dus daar maakte ik me wel zorgen over. Bij op 11 weken zat ik gelukkig alweer 1 kilo boven m'n normale gewicht, en nu is daar nog een kilootje bij gekomen.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:11
_Angel_

Online Status
niets om je zorgen over te maken hoor zoekie!
ik ben nu 6 kilo bij gekomen,en volgens de gyn helemaal normaal.
is bij iedereen anders..

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:57
zoekie

Online Status
hoi meiden,

ik wil dit toch even kwijt.

ik ben nu iets meer dan 3 maand zwanger..en ben heel erg gelukkig...maar er zit me iets dwars.
ik ben al 2 kilo bijgekomen.. ben bang dat dit te snel is...ik eet nogthans niet overdadig veel

is dit normaal?? hoeveel kilo kwamen jullie bij in het eerste trimester van je zwangerschap??

veel liefs

zoekie

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:37
goopybike

Bij de oudste 9kg
Bij de middelste 6kg
Bij de jongste 10kg

En nog steeds zit ik op het gewicht van voor mijn 1e zwangerschap.
Ben alleen op mijn heupen een stuk breder gebleven.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:31
Leigh

Ik was tijdens de zwangerschap 9 kilo bijgekomen en moet er nu nog 1 kilo terug afkrijgen. Maar mijn figuur is wel enorm veranderd, veel meer vet!! Pfff.... tja maar we krijgen er een wondertje voor in de plaats!!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:39
L.

hoi

eerste zwangerschap was ik in totaal 13 kg bij,
de tweede van de tweeling 18 kg bij dus maak je maar niet te ongerust
die gaan er snel genoeg weer af

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:34
Louise

Ik zit nu aan zo'n 7 kg dat erbij gekomen is.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:32
Neentje

tot nu toe nog niks aangekomen, zelfs 3kg afgevallen. Nu zit ik terug op mijn oude gewicht. Bij mij waren er 3 kilootjes blijven plakken, na de zwangerschap van Mattis.
Bij Mattis was ik 15kg bijgekomen. Waarvan ik 12kilo kwijt was na 1week tijd na de bevalling. En die andere 3kilo wilde maar niet weg. Nu dus wel hahaha
Niet dat ik me uithonger, ik zorg er gewoon voor dat ik niet snoep. Voor de rest eet ik gewoon.

doei x

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:27
vieke

hey

ben vrijdag bij de gyn geweest, ben nog niets bijgekomen...wat mij een klein wonder lijkt..ik begrijp het niet zo goed...
Buikje steekt nochtans goed vooruit...
maar je hoort me niet klagen hoor, ik blijf ervan overtuigd dat ze er plots wel zullen aanhangen!!

Voel je niet schuldig of zo...je mag niet gaan dieten tijdens je zwangerschap!!!

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:24
Ingrid

Online Status Stuur bericht
ik ben nog niets bijgekomen, ja, 100 gr of zo.
bij onze Amber in totaal ook maar 7 kg

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 46 weken en 4 dagen zwanger (116.63% ver), nog 6 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:36
Kiki

Heej Bollie!

Ik ben nu 7 kilo aangekomen en ik zit er niet echt mee. Oke, ik voel me wat minder sexy maar ik weet waar ik het voor doe! Straks krijgen we er iets moois voor terug. En ik denk maar zo: In september beval ik, dus heb ik nog de hele winter om m'n extra kilo's eraf te krijgen Dus.. Maak je niet te druk en geniet lekker van je zwangerschap meid!

Liefs Kiki &

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:02
sandra22

ik ben nu 16 kilo aangekomen, denk dat er nog wel wat bij komen, maar ik ga me niet druk maken zolang het er maar weer af gaat!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:43
Kaatje

ik ben 2 keer bevallen met 16 kg erbij.
de eerste keer alles kwijt, na een maand of 4 pas zenne, en nu lukt het helemaal niet... 6 weken bevallen, en nog 6 kg te gaan

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:50
Britt

hier al 4,5kg bijgekomen en net 12 weken zwanger.
Maar ik maak me er niet te veel zorgen over. Ik heb heel mijn leven ondergewicht gehad dus die extra kilootjes heb ik nu gewoon nodig denk ik.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:45
Mascha

Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen!!

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:24
Mammie-D

Ik was 34 kilo aangekomen, en toen mijn kleintje 10 maanden was was ik alle kilo's + 2 extra kilo's kwijt!
Maak je niet druk, geniet lekker van het zwanger zijn!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:20
M.

Dag bollie,

ik was tegen het eind van mijn zwangerschap 20 kilo bijgekomen, t was vnl allemaal in mijn buik, ik had veel vruchtwater
ik vind dit ook veel te veel maar kijk onze meid is nu iets meer dan 10 maand en ik ben ze allemaal terug kwijt
zolang je gyn er niets over aanmerkt en je geen risico loopt op zwangerschapsdiabetes dan zou ik me er niet te druk in maken
ik denk niet dat je er echt veel kunt aan doen, zeker niet als je al gezond eet en leeft
de ene vrouw komt nu eenmaal meer bij dan de andere
ik heb echt alles gegeten dat ik wou tijdens de zwangerschap en helemaal niet opgelet, tja nadien denk je er wel even over na maar ach een mooie ronde buik mag wel
ik ben ook vooral de laatste 2 maanden enorm veel bijgekomen dus ik zou je aanraden t even van je af te zetten want t kan best zijn dat er nog flink wat kilootjes bijkomen
vooral gewoon genieten van je

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:56
kelly

hey bollie

Wij zijn ondertussen ook 30 weken zwanger van ons eertste kindje en ik ben vrijdag op controle geweest en ben 15 kilo aangekomen
ben vooral laatste 2 maanden serieus bijgekomen maar de gynaecoloog maakte er absoluut geen probleem van. zullen na de bevalling extra ons best moeten doen he ik eet ook niet veel meer of ongezonder. als de baby er is zullen we ons best doen nu genieten we gewoon van het zalig zwanger zijn

groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >