Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 11:56 Joyce | ik zit er niet midden in haha ik zit me berichtje nog is na te lezen maar dat is fout ![]() De vruchtbare dagen zijn in het verschiet, als het goed is van het weekend... |
| 01/06/2008 @ 21:42 lotte1211 | hey joyce, Alles goed??? Thoh van mij word het zo spannend!!! Ik heb sedert deze middag pijnlijke borsten! Had dat ook bij mijn vorig zwangerschap! Heb ook een paar steekjes gevoeld!!!Word er zot van tijd om te weten hoe laat het is! Hoop pos maar ik blijf neutraal dat ik niet teveel teleurgesteld ben!! groetjes lotte |
| 02/06/2008 @ 08:39 Joyce | Hey Lotte.. Ja spannend voor jou joh!! Ik Ik heb van het weekend me ei gehad voor het eerst dat ik het zo duidelijk gevoeld heb. Heb voor de zekerheid een ovulatietestje gedaan om te kijken of me gevoel klopte en dat was gelukkig zo. Dus flink geklust Nu 2 weken afwachten.. pff wat zullen die dagen lang duren ![]() Groetjes Joyce |
| 03/06/2008 @ 20:58 lotte1211 | hey joyce, Ik wil je niet doen wanhopen hoor maar die 2 weken lijken wel 2 jaaaaaar!! Ik moet nog wachten tot zaterdag om te testen!!! en dat duuuuuuuurt zo lang !!Allé succes bij het wachten groetjes lotte |
| 04/06/2008 @ 08:05 Joyce | Ohh Lotte.. nog 2 dagen wachten.. Waarom duurd dat allemaal zo lang ![]() Voel je iets? of heb je geen idee? Spannend hoor... Ben erg benieuwd! groetjes |
| 04/06/2008 @ 15:47 lotte1211 | hey joyce, Ik voelde zondag iets maar nu nx meer!! Dus ik denk dat het nx word! Nu ja het is ook nog maar mijn eerste ronde dus moet ik zeker nog niet wanhopen é! Maar toch hoop ik zo op een beebke!! Ik zie wel denk dat ik zondag ga testen als de er nog niet zijn é!!Alles goed met je anders?? groetjes lotte |
| 05/06/2008 @ 08:40 Joyce | Hey Lotte... We mogen inerdaag niet wanhopig zijn.. maar wat zou het onwijs gaaf zijn als het wel zo is! We weten allebei hoe het voelt om zwanger te zijn en eigenlijk ga ik het ook steeds meer missen!! Jij nog 1 dag voor de boeg.. hoop het echt voor jullie! Ik moet nog 1,5 week wachten ![]() Liefs Joyce |
| 06/06/2008 @ 20:16 lotte1211 | hey joyce, Ik ben helaas ongesteld geworden!! pff ben zo down daarvan!! nu ja duimen voor de volgende ronde é!!!! Ik hoop dat jij ons goed nieuws brengt!! groetjes en een fijn weekend! |
| 07/06/2008 @ 13:11 Joyce | Hey Lotte... Jeetje meis wat onwijs balen... Logisch dat je er down van bent ook al is het pas de 1e ronde. Ik hoop dat het volgende keer een goede afloop heeft!! Ik zit ook in wachtrij... nog ruim 1 week... pfff wat lang... Meis sterkte dit weekend! Liefs |
| 09/06/2008 @ 10:10 lotte1211 | hey joyce, En ik zie dat je er bijna bent!!! voel je al iets??? Vind het zo spannend voor jou, ik hoop dat het positief word voor jou!!! Gun het jou zo. Groetjes lotte |
| 09/06/2008 @ 13:42 Joyce | Hey Lotte.. Ik word een beetje gek van dat wachten.. Ben normaal niet 'gek' te krijgen maar echt ik ben er helemaal van uit men doen. Heb zelfs al een test gedaan.. belachelijk natuurlijk en hij was ook negatief... Ik voel vanalles.. maar of het ook echt zo is.. pff.. ![]() nog 1 week wachten.. tel de dagen af ![]() Hoe is het bij jou?? zijn de er nog? Al weer beetje bekomen van de 'schrik'Liefs Joyce |
| 09/06/2008 @ 13:57 lotte1211 | hey joyce, Pff voel helemaal mee met jou!! En ja idd dat testen is nog wat vroeg hoor. Maar versta je helemaal! Ik voelde ook vanalles en toch was het negatief ! Nu ja dat wilt nx zeggen é bij jou kan het wel positief worden! Ja mijn zijn er nog steeds! pff weet je sedert mijn mk verlies ik veel meer bloed!! pff das wel minder hoor!! En heel vervelend gelukkig dat ik die nu heb want volgend weekend trouwt mijn broer en dat is ook niet alles als je je hebt!!groetjes lotte |
| 09/06/2008 @ 15:23 Joyce | Hoi hoi.. Ik weet het dat het nog veel te vroeg is.. ik werk zelf bij een huisarts dus ze liggen hier voor het grijpen Ik probeer er niet te veel aan te denken maar er komen regelmatige zwangere vrouwen me kantoortje binnen en dat maakt het niet makkelijker..Maar ik weet zeker dat wij ook binnenkort zo mogen lopen!! Je hoort het wel meer dat mensen naar een MK of zwangerschap hevigere menstruaties hebben. He wat leuk een bruiloft, iets om naar uit te kijken!! Leuk!! xxx |
| 11/06/2008 @ 17:16 lotte1211 | hey joyce, Ja uw werk maakt het idd niet gemakkelijker voor jou! Wij zijn vandaag naar een pasgeborene gaan kijken: Lieze! Had het eventjes moeilijk dan denk ik dan weer in mezelf ik zou hier met een dikke buik moeten zitten zou al 22 weken ver zijn! Echt soms heb ik nog moeilijke momenten! En met jou alles goed?? Nog geen symptomen? groetjes lotte |
| 11/06/2008 @ 19:10 Joyce | Hey Lotte.. Ik weet wat je voeld die momenten heb ik ook.. en ik had gehoopd dat het minder zou worden maar op het moment ben ik er erg mee bezig, voel me wat down Ik voel van alles dat is waarschijnlijk ook waarom ik me niet top voel.. ben erg moe heb nu de halve middag geslapen en zou zo weer kunnen. nog 4 dagen wachten... pff... Ik vind het zo fijn dat ik hier me hart kan luchten met mensen die in het zelfde schuitje zitten, het schept op de een of andere manier toch een band. Verder is de stemming hier in huis wel gezellig hoor, Nederland heeft maandag natuurlijk gewonnen tegen Italie dus man lief is helemaal blij ik geef er zelf niet veel om, maar hij houd in ieder geval de gezellig stemming erin! Liefs Joyce |
| 16/06/2008 @ 09:43 lotte1211 | hey joyce, En??????????????????????? Heb jij mij goed nieuws te melden??? Vind het zo spannend!!!! Met mij gaat alles prima de groene tijden zijn er weer !!!!Ik ben ook blij dat ik hier mijn hart kan luchten met mensen die hetzelfde als ik meegemaakt hebben!! Zij verstaan mij beter!!! En dat doet goed!!! Laat mij zo rap mogelijk iets weten é!! Ik hoop dat het pos is!! groetjes lotte |
| 16/06/2008 @ 13:57 Joyce | Hey Lotte.. Bij mij zijn de er.. Heb er gister echt een traantje om gelaten Baal er zo van.. Maar goed heb goed geslapen vannacht en me eigen een peptalk gegeven Dus... ook voor mij/ons weer op naar de volgende ronde... Vol goede moed ![]() Liefs Joyce |
| 26/06/2008 @ 21:05 lotte1211 | heyla joyce, Intussentijd ben je bijna weer in je vruchtbare periode!!!! Het word weer spannend voor jullie!! Wij hebben eigenlijk niet zoveel geklust! 1x op mijn groenste dag! Denk niet dat het iets word hoor nu ja met den bouw is het niet steeds gemakkelijk ben echt doodmoe! groetjes lotte succes bij het klussen! |
| 28/06/2008 @ 12:14 | Hey Lotte, Duurde beetje lang voordat ik reageerde maar probeer niet meer zo onwijs veel op de site te komen, maakt het er niet gemakkelijker van... Maar ik inderdaad in de vruchtbare tijd, en voel ook dat me ei gaat komen... dus flink klussen! ?? Liefs Joyce |
| 04/07/2008 @ 14:53 lotte1211 | hey joyce, Alles goed met je??? En nog geen kwaalkes? Is wat vroeg maar je weet maar nooit! Ik moest normaal gezien ongesteld zijn van gisteren maar nx en vandaag ook nog steeds nxke! Heb ook niet echt ms pijn! Heb vorig week veel krampen gehad in mijn onderbuik! pff ofwel moeten die komen ofwel moet ik positief testen! Heb gisteren getest en kwam nx op!! !! Vraag mij af wat het word! Ik denk nu ms want heb gisteren neg getest! ging anders toch al hcg hebben! groetjes lotte |
< vorige pagina | volgende pagina >

1e ronde na MK

Hoop pos maar ik blijf neutraal dat ik niet teveel teleurgesteld ben!!
Nu 2 weken afwachten.. pff wat zullen die dagen lang duren 
Dus ik denk dat het nx word! Nu ja het is ook nog maar mijn eerste ronde dus moet ik zeker nog niet wanhopen é! Maar toch hoop ik zo op een beebke!! Ik zie wel denk dat ik zondag ga testen als de
er nog niet zijn é!!

Ik probeer er niet te veel aan te denken maar er komen regelmatige zwangere vrouwen me kantoortje binnen en dat maakt het niet makkelijker..
Echt soms heb ik nog moeilijke momenten!
Heb jij mij goed nieuws te melden??? Vind het zo spannend!!!! 
Denk niet dat het iets word hoor nu ja met den bouw is het niet steeds gemakkelijk ben echt doodmoe!