volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 10:49 Wenneke30 | Hallo !! Spannend joh allemaal ! Succes! Groetjes Wenneke30 |
| 17/05/2008 @ 15:25 Ellen'tje ![]() | Succes aan allen die hier gaan stoppen met pil en die gaan voor een klein wondertje Kiemenie ben je nu ook al gestopt ????? |
| 17/05/2008 @ 15:11 kiemenie ![]() | ska en mini, veel succes en veel klusplezier ![]() |
| 16/05/2008 @ 07:47 wish ![]() | Hoi Ska, Spannend allemaal hé. Ik heb mijn staafje laten verwijderen op 05 mei. Hoop voor je dat het snel lukt. |
| 16/05/2008 @ 07:47 mini | ja hoor dorientje, die is zeker op de hoogte... die zou zelfs deze maand al willen dat ik stop, hihi. Ik ben tot nu toe diegene geweest die de rem heeft ingehouden. mini |
15/05/2008 @ 23:24![]() | hallo mini, je schrijft dat jij de beslissing genomen hebt om zwanger te geraken? en uwe wederhelft? die is toch op de hoogte? ![]() ![]() ![]() |
| 15/05/2008 @ 19:22 LmvD | Leuk hoor ;).. ik stop over 3 weken met de pil en dan gaan we voor de 2de :D.. erg spannend weer allemaal ;) enne succes |
| 15/05/2008 @ 16:35 mini | hey ska! Fijn voor je dat je die beslissing hebt gemaakt. Wat grappig te lezen dat ik niet de enige ben. ik heb gisterenavond voor mezelf besloten dat ik nog één strookje pil ga innemen, dan zou ik 22 juni het laatste pilletje innemen (net een maandje later dan jou, hihi). Ik ben al een hele poos hevig bezig met mijn kinderwens. Stomme rationele tegenhoudingen (werkzekerheden ect..) die ik in mn hoofd stak heb ik nu vaarwel gezegd. En nu ik heb besloten dat ik zwanger wil worden en er ook voor ga gaan, nu en niet over een jaar, dat heeft me een ongelooflijk vrij gevoel gegeven. Ik hoop dat het voor jou snel mag raak zijn. En zoals Dorientje zegt; laat het maar op je af komen...niet teveel gefocust op zijn erop... Hou me op de hoogte! liefs, mini |
volgende pagina >
[Reageer]

Ik stop 22 mei 2008 met de pil.