[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 23:46 Lieke | Hey, Wat leuk! Ons dochtertje heet Niene. Wij hebben heel veel positieve reacties gekregen. De mensen vinden het een originele naam, maar niet te gezocht. Heel eenvoudig en toch mooi! Jammer dat je zelf twijfelt. Ik vind hem wel modern! Juist omdat je hem niet zoveel hoort.(in Ned. tenminste!) Maar je moet er zelf natuurlijk wel een goed gevoel bij hebben.Namen die wij nog meer mooi vinden voor een meisje zijn: Lise Janne Jinte Jente Nore: vind ik persoonlijk wel het mooiste bij Rune staan! Flore Bente Misschien heb je hier nog iets aan! Liefs Lieke |
| 15/05/2008 @ 21:15 mimi1701 ![]() | hai, Zeker doen, Ik vind het goed bij elkaar passen! Groetjes ![]() ![]() |
15/05/2008 @ 15:30 ![]() | Ik vind Nanne mooier dan Niene. En Lore natuurlijk. ![]() |
| 15/05/2008 @ 11:59 Evi ![]() | Als ons volgende kindje een meisje zal zijn, dan wordt het ook een Nyne... Ons zoontje noemt Yari Wij vinden Nyne allebei een hele mooie naam. |
| 15/05/2008 @ 10:20 Marijke ![]() ![]() | Waarom niet Nienke? |
| 15/05/2008 @ 10:18 Suzan | Ik zou ook gaan voor een Scandinavische naam erbij als Marit of Elin! Vind ik erg mooi erbij klinken! |
| 15/05/2008 @ 10:12 Roja | Ik zou eerder bij de Scandinavische namen blijven: Lilja, Isa, Svea, Malin (van Magdalena), Marith, Stella, Elin, Sanna, ... |
| 15/05/2008 @ 09:08 Nikki ![]() | Onze Rune heeft 3 zussen; Eden, Anna en Noor(tje). Mooi bij Rune vind ik ook: Maren, Kato, Mona, Marit, Jente... Veel plezier met kiezen! |
| 15/05/2008 @ 09:02 Happy ![]() | lore, meike, nanou |
[Reageer]

Rune en .... Niene??