[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 14:59 barbara | Hier voelde het ook zo! ik zat na een tijdje echt elke avond te huilen gewoon om mijn uiterlijk! ja misschien overdreven maar ik voelde me zoooo lelijk! ik ben zelf totaal geen type van oppas regelen ed, dus dat deed ik niet. maar na een tijdje was de maat vol en ben ik begonnen met grondig afvallen!.. jullie spuit is pas 9 weken dus dat is nog wel wat jonger, ik begon denk met 4 maanden na de bevalling met afvallen, en ben inmiddels ruim 10 kilo kwijt :) ben weer netjes op gezicht, ik sport best veel!.. ik fiets bijvoorbeeld naar een supermarkt die stukker verder ligt, zo kom ik goed aan mijn beweging, en wandel veel, en inmiddels voel ik mijzelf zoveeel beter! ik zie er weer beter uit, mijnn conditie is weer helemaal op peil! het gaat echt wel weer over maar geef het de tijd!! |
[Reageer]

beetje down (9weken)

Je gevoelens komen bij mij heel normaal over. Zelf moet ik ook nog steeds wennen aan mijn nieuwe lichaam. Helemaal met het mooie weer van de afgelopen dagen. Vreselijk die klapperende onderarmen
Misschien is het een idee om ff tijd vrij te gaan plannen voor jezelf. Neem een paar uurtjes vrij, ga lekker in de stad een pak koffie drinken of spreek met een vriendin af. ( natuurlijk, zonder je mooiste wonder)
!