[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/05/2008 @ 23:21 LLL Myriam ![]() | Aï, aï een BO! Smeer maar fruitjogurt als je niets anders in huis hebt! Groene of witte klei zijn ook erg goed om te smeren. En rusten, veel rusten en aanleggen of kolven. Als je koorts hebt ga je naar de Dr. moeten en antibiotika nemen (dat mag met BV!) en die kuur ook goed uitnemen. Beterschap! Myriam TOUBEAU LLL Antwerpen 03/231.82.89 http://www.lalecheleague.be |
| 16/05/2008 @ 21:14 Bolleke | even zagen (Borstontsteking erbovenop) Haai haai, Moet ik nu toch even kwijt! Heb ik het kunnen regelen om maar halftijds te moeten gaan (5 halve dagen) krijg ik vandaag (mijn tweede!) BO! Je voelt je er zo lamlendig door!! Geen kwark in huis, winkels toe... (helpt fruityoghurt?) ![]() Pffff... En dan komt alles samen hé, drinkt en slaapt dochterlief minder goed, is mijn man in het buitenland, en moet ik maandag starten in een nieuwe job Hopelijk is het snel over ![]() @ Anneke: Bedankt voor de info! Heb hetzelfde topic ook lopen op het borstvoedingsforum Hoe meer info hoe beter hé! |
| 16/05/2008 @ 15:13 Annabel ![]() | Afbouwen zou ik zeker niet doen, als je tenminste de borstvoeding nog enige tijd wil volhouden. Mijn ervaring is dat het al moeilijk genoeg is om je productie op gang te houden (verschilt erg van vrouw tot vrouw), maar je productie stort zo in als pech hebt. Ik moest me helemaal suf kolven en nog zakte de productie in. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik een drukke, stressvolle baan heb van 4 dagen in de week (in termen van uren thuis en in de weekenden erbij ruim een volle werkweek). Dat helpt ook niet echt om de productie op gang te houden. Gelukkig geef ik nog steeds borstvoeding, maar ik moet er heel hard aan werken. Heel verstandig om ook op http://www.borstvoedingsforum.nl informatie in te winnen. Groetjes, Annabel ![]() |
| 16/05/2008 @ 11:48 Bolleke | Bedankt voor de reacties!! Ik ben blij dat ik weer aan de slag kan, maar zal mijn kleine meid missen. De mensen in mijn omgeving zeggen dat ik de bv best afbouw naar twee keer per dag ('s morgens en 's avonds)... Maar ik wil nog niet... Ik ga zo 'fanatiek' zijn en in elk geval proberen kolven op 't werk. Bedankt!! Groetjes!! Een blije maar ook een beetje onzekere mama ![]() |
| 16/05/2008 @ 00:09 LLL Myriam ![]() | Gewoon doen! 's morgens als het ergens kan live voeden en dan je kolf meenemen naar je werk. Vraag om in een aangename ruimte te mogen kolven. Op een heele dag kolf je best 2 keer, of zelf 3 keer. Van zodra je thuis bent weer live aan de borst. Als je op WC moet kolven, kan je * vragen dat je baas op WC zijn koffietje drinkt terwijl jij op zijn kantoor kolfd, of * naar een ander job zoeken Daarmee wil ik zeggen dat je je niet mag intimideren. Je hebt een RECHT om te kolven voor je babytje! In het begin let je niet zo erg op de hoeveelheid melk die je eruit krijgt, het gaat vooral om de stimulatie. Voor verdere info rond kolven kan je steeds bij mij of een van mijn collega's terecht. De brochure "Afkolven en bewaren van Moedermelk" te koop op de site van LLL is een echt aanrader! Success ermee! Myriam TOUBEAU LLL Antwerpen 03/231.82.89 http://www.lalecheleague.be |
| 15/05/2008 @ 19:16 Bolleke | Beste bvmama's, Ik geef al een goede 5 maand fulltime bv, maar nu heb ik werk gevonden. Twee volle dagen en één of twee halve dagen. Ik wil het doodgraag doen, maar wat met die twee volle dagen?? Het is maandag al te starten... Ik heb weinig of geen ervaring met kolven, weet ook niet of er de mogelijkheid is dit daar te doen. Waarschijnlijk wel over de middag. oh, ik weet even niet wat te doen, werk is belangrijk, maar mijn kleine meissie ook Iemand dit ook meegemaakt? Hoe het beste aanpakken? |
[Reageer]

werk gevonden! 2,5 dagen wat te doen met bv?

Hoe meer info hoe beter hé!

, maar als je thuis komt weet je wel weer voor wie je het doet.