Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 05:53 Lara | Hallo! De Phil & Teds biedt volgens mij de oplossing! Wij hebben deze via internet vanuit Engelands besteld, scheelt de helft van de prijs. Moest je geïnteresseerd zijn, laat me dan iets weten en ik mail je verdere details. Groetjes, Lara |
| 18/05/2008 @ 10:05 spreeuwtje ![]() | @nailo.. eum.. als ik zon wagen voor mijn hoofd geworpen krijg en hem dan weggrits.. zit ik met 2 kinderen!!!! een zon mormel vind ik wel genoeg hoor.. :P grinnik!! |
| 18/05/2008 @ 10:12 Naïlo ![]() | Hahaha ja ok daar had ik nu ook weer niet aan gedacht. Je kan misschien ruilen voor een kindje dat geen 'drol' is bij het zitten (fantastische uitdrukking trouwens haha) |
| 18/05/2008 @ 10:12 Naïlo ![]() | Hahaha ja ok daar had ik nu ook weer niet aan gedacht. Je kan misschien ruilen voor een kindje dat geen 'drol' is bij het zitten (fantastische uitdrukking trouwens haha) |
| 18/05/2008 @ 10:19 spreeuwtje ![]() | grinn.. ik denk dat ik sano een corsetje laat aanmeten.. met een plank in zijn rug.. :P |
| 18/05/2008 @ 11:40 spreeuwtje ![]() | hey selena.. bedankt voor je tip!! ik ging meteen kijken en vond hier vlakbij goedkope 2de hands x adventures.. alleen.. toen keek ik bij kieskeurig.nl.. daar kun je revieuws kijken van mensen die er al eentje hebben.. zij vertellen wat ze ervan vinden.. en juist datgene wat ik belangrijk vind.. rechtopzitten en de grootte van het inklappen van de buggy staat niet goed aangeschreven.. kijk zelf maar eens.. :) http://www.kieskeurig.n...C12C125711800355160.htm iig evengoed bedankt! hij ziet er wel mooi uit.. groetjes spreeuwtje |
| 18/05/2008 @ 13:45 Naïlo ![]() | ik heb het! je stuurt die Sano van jou gewoon op militaire drill met mijn man, geen gedoe meer met de kinderwagen ![]() |
| 18/05/2008 @ 14:33 spreeuwtje ![]() | ow nailo.. wanneer kan dat?? ik ben wel toe aan een paar weekjes vrij.. :P grinn.. |
| 18/05/2008 @ 14:34 spreeuwtje ![]() | @ bieke.. hoe groot is groot? die quinny waar ik straks naar ga kijken is 1 x 70 x 40 als hij opgevouwen is.. (volgens de advertenties op internet.. ) |
< vorige pagina | volgende pagina >

kinderwagens.. door de bomen t bos niet meer.. :S