< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Avent IQ flessenwarmer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Avent IQ flessenwarmer
16/05/2008 @ 19:41
Vanessa

Online Status Stuur bericht
Bedankt voor de reactie's. Ik heb voor mijn eerste de flessenwarmer van Bib's seconds gebruikt maar was er niet tevreden over en daar kunnen ook de avent flessen in.

Groetjes Vanessa

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:45
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook de aventflessenverwarmer, het gaat wat trager. Maar we zijn van het principe dat de melk niet in de microgolf hoeft.
Op verplaatsing gebruiken we wel altijd een microgolf, maar dat is dan enkel voor het water, als dat warm is doen we de poeder erbij.

het voordeel van een flessenverwarmer is (zoals reeds gezegd) als je de tijden respecteert, de melk niet té warm is.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:55
binni

Online Status Bekijk profiel
flessenwarmer
Hoi,

Ik vroeg me ook af welke flessenwarmer er allemaal kunnen dienen voor de Aventflessen.

De fles opwarmen in de microgolfoven gaat inderdaad snel en perfect eens je de juiste tijd kent,maar het mag niet gebruikt worden om borstvoedingsmelk op te warmen.Vandaar de plannen om een flessenverwarmer aan te schaffen.
Suggesties zijn welkom.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:35
Katje

Hallo,

ik gebruik steeds een flessenwarmer. IK gebruik wel de flessenwarmer van tefal. Ik neem hem ook steeds overal mee naar toe en ik warm het flesje nooit op in de microgolf, zo ben ik er zeker van dat het flesje altijd op de juiste temperatuur is.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:14
laura1979

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik heb ook een flessenverwarmer van avent en ben daar absoluut niet tevreden mee. Als je je fles iets te lang er in laat zitten kan de melk al bloedheet zijn, geef mij de magnetron maar.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:57
Katrien

Online Status
Wij hebben een Avent flessenverwarmer van bij de geboorte van ons 1e kindje, en daar kunnen inderdaad alle Avent flesjes in. Ik vond die best handig, want door de tijden te respecteren was de melk nooit te warm. Maar ik heb al van veel mensen gehoord dat ze het in de microgolf deden. Dat gaat sneller en na een paar keer proberen weet je ook perfect hoe lang de melk erin moet. Goed nadenken dus of je een flesverwarmer echt nodig vindt.

Groetjes,
Katrien

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:37
Vanessa

Online Status Stuur bericht
Hallo,

ik heb een vraagje over de avent IQ flessenwarmer zijn er mama's die het gebruiken en wat vinden jullie ervan? Kunnen daar alle flessen van avent in zoals de 125ml en 260ml en de 330ml?

Groetjes
Vanessa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]