< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » geen striem te bespeuren....

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
geen striem te bespeuren....
20/05/2008 @ 19:45
Renate

Online Status
Het krijgen van striae is erfelijk bepaald... schijnt. Ik heb ze ook niet tot nu toe (30 wk) maar 'you never know'!! Kan in de laatste weken nog komen natuurlijk. Enne, ik ben > 30 jaar; ze zeggen dat je huid dan wat meer uitgerekt is dan als je bijv. 20 bent... HA, nou wat een voordeel! Ik smeer elke dag bodylotion, gewoon omdat het psychisch is dat smeren...hahahaha
Suc6 ermee allemaal!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:29
vanessa

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

ik geloof ook in de genetische bepaling...bij zoontje 1 heel goed en veel gesmeerd, meer dan 20kg bij, geen enkele striem. Bij zoontje 2: quasi nooit gesmeerd , 16 kg bij en weer geen enkele striem. Net als mijn mama. Striemen op billen, borsten en dijen heb ik immers al sinds de puberteit, alleen de buik is blijkbaar gespaard gebleven.

En inderdaad misschien toch één van de voordelen van op latere leeftijd kindjes te krijgen (35 en 37jaar), je huid is al minder strak dan wanneer je een twintiger bent en daarom misschien beter bestand tegen de oprekking ?

Liefs,
Vanessa

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:53
Kacie

Ik hoop toch echt om geen striemen, of heel weinig te krijgen, hoor.
Als het moet, tja, dan moet het, hé.
Ik vind het vooral ook leuk om me met amandelolie in te smeren (of te laten insmeren). M'n huid voelt echt soepeler aan en trekt minder vlug tegen. Ik vind het ook een leuk intiem moment met ons meiske en volgens mij vind ze het ook leuk.

p.s. Amandelolie is helemaal niet zo duur, hoor. (7€ of zo? voor 350ml)

Tot nu toe.... geen striemen.
Ik dacht er een week of 2 geleden een paar gezien te hebben, direct gesmeerd, en de volgende ochtend waren ze weg.
Ik was toch wel even geschrokken, zo van "nu al? ik ben maar 5kg bijgekomen".

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:27
Butterfly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bah striemen horen er gewoon bij. Om daarom geen bikini meer aan te doen.

Ze vervagen met de tijd en zowat iedereen weet dat dit van een zwangerschap is. Daar zou ik me nog eens echt niet aan storen.
Ik had best veel striemen maar nu 1 jaar later zijn ze amper zichtbaar vind ikzelf.

Heb potten louis widmer gesmeerd maar dat heeft geen barst geholpen, van het moment dat je een groeispurt hebt is het zo ver. Sommige hun buik groeien gelijkmatig anderen in spurtjes.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:57
linda'84

Hier tot 30 weken niets!!!
en toen..............
eentje............nog een...................nog een
En nu............4 weken later heel veel maar
alleen onder mijn navel. Ik geef gelukkig zwemles
in mijn badpak. Als dit zo blijft zie ik mezelf ook niet
meer in bikini

groetjes linda

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 08:27
Joyce1982

tot 40 weken geen striem te zien.. en met 42 wkn had ik er heel veel

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 22:48

striae
ik ben tijdens mijn zwangerschap 18 kilo aangekomen, voorheen slank, normaal, en heb vanaf dag 1 met weleda olie gesmeerd, geen striem te bekennen. baat het niet dan schaadt het niet was mijn gedachte, ik geloof normaal ook niet in wonderen. ik had echt een enorme buik. kind woog 4 kilo.
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 22:03
Happy

ik had als tiener wel striemen op bovenbenen, borsten en billen door groeispurt. Maar daar zie je nu nauwelijks meer wat van.
tijdens mijn zwangerschap geen striem opgelopen. en dat terwijl ik ruim 41 weken zwanger ben geweest, een enorme buik had met heel veel vruchtwater en een kindje van 4400 gram. wel was ik maar 7 kilo aangkomen. en ik heb vanaf de eerste bolling gesmeerd met weleda olie, 2x per dag en nooit overgeslagen. vond het ook lekker, mijn dochter zwom nog wel eens naar mijn handen toe, volgens mij vond ze het wel prettig. Dus ik dacht genetisch belast te zijn met striemen, maar het is dus niet zo. wel een zwangerschapsstreep verticaal over mijn buik van schaambeen tot ver boven navel. en die zit er nog steeds, maar wel wat lichter. volgens mij moet ie wel een keer verdwijnen.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:06
cindy

Hallo,

Hier 23 weken zwanger en nog geen enkele striem te bespeuren. Ik hoop dat het zo blijft. Bij men eerste bevalling ook geen striemen gehad, wel zo'n zwangerschapslijn, maar die is toen helemaal verwenen. Nu is ze er nog niet. Ik smeer me wel altijd in met body lotion, al jaren. Misschien heeft het daar iets mee te maken, je huid is dan altijd goed gehydrateerd.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door cindy - 17/05/2008 @ 21:06] - Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 17:22
Robin@

Ik heb al een tijdje een aantal striemen op 1 bil. Ik maak me er eigenlijks niet druk om. Natuurlijk heb ik ze liever ook niet en hopelijk krijg ik ook niet nog mijn hele buik onder de striemen.
Hoe kan het dat je pas striemen krijgt na de bevalling ??? Ik dacht dat je alleen striemen kreeg van het oprekken van de huid.

En zoals ik nu denk zou ik toch gewoon in bikini gaan hoor okal zou ik wel striemen op mijn buik krijgen. Ieder mens weet waardoor die er zitten en daarom vindt ik het ook absoluut niet iets om voor te schamen.

Groetjes Robin@

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 23:44
Jessica

Online Status
hey,

ik had enkele striemen op mijn heupen, ondanks het vele smeren. Verder niks, tot de dag dat ik moest bevallen. Na de bevalling schrok ik mij rot, heel mijn onderbuik tot aan mijn navel. Een en al striem, hoe het komt weet ik niet en ik vind het ook geen mooi zicht. Hopelijk mindert het nog veel. Anders kan ik nooit nog een bikini aan.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 23:02
mirella

Hoi,

Ik was maar liefst 30kg aangekomen bij Ryan, maar geen striem te bekennen, en hadden ze er wel gezeten jammer dan!!

Groetjes Mirella

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:43
Cinke

Had bij Cas ook geen striemen, tot na de bevalling... dan waren er toch een paar te bespeuren.
Niet veel en ondertussen al wel wat minder geworden van kleur.
Mhja mooie herinnering aan de zwangerschap, dat is het enige

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:36

Hallo,

heb ook liever geen striemen héhéhé .. zelf heb ik nooit gesmeerd, en bevallen op bijna 42 weken, mooie ronde buik, droeg mijn zoontje echt naar voren, 16 kg bijgekomen. Resultaat: nada, geen striem te bespeuren!!!!!
Superblij dat ik ben. En net als velen zeggen, volgens mij is dat genetisch bepaald ... mijn mama had dat ook niet.

Groetjes,
K'tje
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:44
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Ik was 21 toen ik beviel van ons zoontje en in week 36 schoten aan alle kanten de striemen erin.
Toch boeit het me geen ene malle moer en heb zeker geen problemen met die striemen, ook niet om mij goed te kleden. Je ziet er niks van hoor! Ik houd sowieso niet van onthullende kleding dus een topje tot ver boven mijn navel daar zul je me nooit in zien! Ook niet voor de zwangerschap!
Ja, het is misschien geen schoonheidsideaal maar ik zit er totaal niet mee! Kijk eens wat je ervoor terugkrijgt!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:25
@@@

bij eerste zwangerschap , 23 kg aangekomen en idd geen striem te bekennen..

nu zwanger en heb een MEGAbuik, en inmiddels 30 kg aangekomen..tot 2 weken terug geen striem te bekennen, en inmiddels ja hoor....niet mooi meer; mijn hele onderbuik zit eronder...(wordt volgende week ingeleid, dus de striemen pas de laatste 3 weken van mijn zwangerschap gekregen!!!)

wil je dus niet demotiveren; maar kan dus nog komen, óf in deze zwangerschap aan het eind of in volgende zwangerschap
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:15
sheratona

hoi hoi

ik ben blij dat de overheid van de mama's (in spe) die striemen eerder als een herinnering ofzo zien
maar als ik mocht kiezen dan zie ik ze liever niet
noem me op datvlak maar trots ofzo

mijn moeder had er een beetje en van mijn grootmoeder weet ik het niet
ik heb ook nooit de behoefte gehad om te vragen aan mijn grootmoeder "mag ik je buik eens zien"
aan de tand des tijds heb ik nog minder behoefte

ik hoop maar dat als ze er toch komen dat ik er net als jullie niet al teveel meer zal aan denken eens ons kleintje er is

groetjes sheratona
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:13
gemini80

Hoi hoi,

Ik heb tot week 35 ook geen striemen gehad,maar ineens waren ze daar.Heb vanaf het begin mezelf 2 x daags ingesmeerd ,maar helaas heeft het niet geholpen.Nu moet ik zeggen dat ik volgens iedereen wel een hele grote buik heb.Ik baal er natuurlijk goed van,zeker als je het net ondekt.Nu ben ik er wel een beetje aan gewend.Het hoort er ook een klein beetje bij he.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:46
Anoniem

Ik ben 20 en ben nu 32 weken ver en heb tot nu toe ook geen last van striemen, ik hoop dat dit zo blijft want mooi is iets anders...

ik wens iedereen hier nog heel veel succes...
groetjes x

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:41
Esterke

hoi dames,

Striemen krijg je inderdaad enkel als je er aanleg voor hebt.
Het is dus pech of geluk hebben.
Ik heb tot nu toe nog geen striemen, hopelijk blijft het zo, maar als ze komen dan komen ze daar heb ik me al bij neergelegt.
Ik smeer daarom ook helemaal niets, het helpt toch niet, dus waarom geld uitgeven aan al die smeerseltjes.

Groetjes esje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]