volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 19:45 Renate | Het krijgen van striae is erfelijk bepaald... schijnt. Ik heb ze ook niet tot nu toe (30 wk) maar 'you never know'!! Kan in de laatste weken nog komen natuurlijk. Enne, ik ben > 30 jaar; ze zeggen dat je huid dan wat meer uitgerekt is dan als je bijv. 20 bent... HA, nou wat een voordeel! Ik smeer elke dag bodylotion, gewoon omdat het psychisch is dat smeren...hahahaha ![]() Suc6 ermee allemaal! ![]() |
| 19/05/2008 @ 08:27 Joyce1982 ![]() | tot 40 weken geen striem te zien.. en met 42 wkn had ik er heel veel ![]() |
| 18/05/2008 @ 22:48 | striae ik ben tijdens mijn zwangerschap 18 kilo aangekomen, voorheen slank, normaal, en heb vanaf dag 1 met weleda olie gesmeerd, geen striem te bekennen. baat het niet dan schaadt het niet was mijn gedachte, ik geloof normaal ook niet in wonderen. ik had echt een enorme buik. kind woog 4 kilo. |
| 16/05/2008 @ 23:44 Jessica | hey, ik had enkele striemen op mijn heupen, ondanks het vele smeren. Verder niks, tot de dag dat ik moest bevallen. Na de bevalling schrok ik mij rot, heel mijn onderbuik tot aan mijn navel. Een en al striem, hoe het komt weet ik niet en ik vind het ook geen mooi zicht. Hopelijk mindert het nog veel. Anders kan ik nooit nog een bikini aan. ![]() |
| 16/05/2008 @ 23:02 mirella ![]() | Hoi, Ik was maar liefst 30kg aangekomen bij Ryan, maar geen striem te bekennen, en hadden ze er wel gezeten jammer dan!! ![]() Groetjes Mirella |
| 16/05/2008 @ 20:36 | Hallo, heb ook liever geen striemen héhéhé .. zelf heb ik nooit gesmeerd, en bevallen op bijna 42 weken, mooie ronde buik, droeg mijn zoontje echt naar voren, 16 kg bijgekomen. Resultaat: nada, geen striem te bespeuren!!!!! Superblij dat ik ben. En net als velen zeggen, volgens mij is dat genetisch bepaald ... mijn mama had dat ook niet. Groetjes, K'tje |
| 16/05/2008 @ 19:25 @@@ | bij eerste zwangerschap , 23 kg aangekomen en idd geen striem te bekennen.. nu zwanger en heb een MEGAbuik, en inmiddels 30 kg aangekomen..tot 2 weken terug geen striem te bekennen, en inmiddels ja hoor....niet mooi meer; mijn hele onderbuik zit eronder...(wordt volgende week ingeleid, dus de striemen pas de laatste 3 weken van mijn zwangerschap gekregen!!!) wil je dus niet demotiveren; maar kan dus nog komen, óf in deze zwangerschap aan het eind of in volgende zwangerschap |
| 16/05/2008 @ 19:15 sheratona | hoi hoi ik ben blij dat de overheid van de mama's (in spe) die striemen eerder als een herinnering ofzo zien maar als ik mocht kiezen dan zie ik ze liever niet ![]() noem me op datvlak maar trots ofzo mijn moeder had er een beetje en van mijn grootmoeder weet ik het niet ik heb ook nooit de behoefte gehad om te vragen aan mijn grootmoeder "mag ik je buik eens zien" ![]() aan de tand des tijds heb ik nog minder behoefte ![]() ik hoop maar dat als ze er toch komen dat ik er net als jullie niet al teveel meer zal aan denken eens ons kleintje er is ![]() groetjes sheratona |
volgende pagina >
[Reageer]

geen striem te bespeuren....
Ik smeer elke dag bodylotion, gewoon omdat het psychisch is dat smeren...hahahaha 

, 16 kg bij en weer geen enkele striem. Net als mijn mama. Striemen op billen, borsten en dijen heb ik immers al sinds de puberteit, alleen de buik is blijkbaar gespaard gebleven.