[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/06/2008 @ 11:56 Poekie ![]() | even mijn banner er bij gezet |
| 04/06/2008 @ 11:55 poekie | Voor ons is het ook afwachten of de Russen er dit weekend doorkomen maar aangezien we nog maar aan de 1ste ronde bezig zijn bereid ik me er mentaal op voor dat ik ze wél zal krijgen.... Maar ik hoop toch van niet hoor!!! |
25/05/2008 @ 23:31 ![]() | Hoi Greet, Weet je al iets meer ondertussen? Ben nogal nieuwsgierig ![]() Grtz xxx Charissa |
| 17/05/2008 @ 21:58 greet | Mijn nod komt er ook aan. Eerder dan die van jou, rond 25/26 mei, maar ik vind het wel leuk om mee af te tellen. groet, Greet |
| 17/05/2008 @ 18:48 | nod 09/06/08 Hoi, Ik ben sinds 10 april 2008 (2 dag na onze trouw )gestopt met de pil ... krijg maandstonden mooi door, dus het stoppen met de pil heeft niets in de war gedaan ''down under'' :) Hopelijk komt een 2e spruit iets sneller ... Op Jasper moesten we 8 maandjes wachten (niet extreem lang, maar het mag toch sneller nu hoor hehe.)Nog dames die naar deze NOD datum (ongeveer) toeleven? Groetjes x |
[Reageer]

NOD 09/06/08

Ben nogal nieuwsgierig 

)gestopt met de pil ... krijg maandstonden mooi door, dus het stoppen met de pil heeft niets in de war gedaan ''down under'' :) Hopelijk komt een 2e spruit iets sneller ... Op Jasper moesten we 8 maandjes wachten (niet extreem lang, maar het mag toch sneller nu hoor hehe.)