volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 19:47 Anome | Hey Hoeveel dagen na NOD is een zwangerschapstest betrouwbaar? Ik ben vorige maand met pil gestopt, en ben nu 7 dagen overtijd... Groetjes |
| 20/05/2008 @ 19:53 LmvD | als je nu al overtijd bent kun je nu al eventueel een testje doen hoor ;) |
| 20/05/2008 @ 19:55 Anome | moet je geen 10 é 14 dagen wachten voor zo'n test betrouwbaar is...? Gr. |
| 20/05/2008 @ 19:59 Anome | ok, bedankt... Dan ga ik morgen eens shoppen in het Kruidvat... heb je tips voor een soort, of hebben ze daar maar 1 soort zwangerschapstesten? |
| 20/05/2008 @ 20:09 baby | Dag allemaal Ik wil hier ook graag op reageren aangezien het bij mij heel anders verliep. Ik was 10 dagen overtijd, een zwangerschapstest gedaan van het Kruidvat en die bleek negatief. Na 4 dagen opnieuw getest, weeral negatief. Ik heb dan bloed laten prikken en bleek ook negatief. Ik was op dat moment 14 dagen overtijd. Twee weken later heb ik opnieuw bloed laten prikken en bleek ik zwanger. Ben een week later naar de gynaecoog geweest en bleek ik al 8 weken zwanger te zijn. Dus op het moment van de zwangerschapstesten en het bloedonderzoek was ik toch zwanger. Nu ben ik 18 weken zwanger. Dus je ziet. Het is allemaal afhankelijk van persoon tot persoon. Maar moest ik opnieuw een week of 10 dagen overtijd zijn, ik zou opnieuw een zwangerschapstest doen. Hopelijk zijn jullie allemaal zwanger! Groetjes Baby |
| 20/05/2008 @ 20:13 Anome | Hmmm... anders morgen eens luisteren bij apotheek ;) of ik koop gewoon de test in kruidvat en zie wel... :) |
| 21/05/2008 @ 14:49 | Effe een vraag aan Baby. Had je voor de rest niets van voortekenen dat je zwanger was? Ik zit nl in dezelfde situatie bijna.. vorige week bloed laten nemen en het is ook negatief. Nu zijn we een week verder en nog steeds geen regels... Heb ook al twee testen gedaan, ook negatief.. pff en nu dat afwachten is frustrerend.. |
| 22/05/2008 @ 10:20 mama18 | Ik zit ook een beetje in het zelfde scheutje, ik ben namelijk ook aan de pil en op 28 april een beetje bloedverlies gehad in de stopweek toen niks meer normaal echt wel 4 dagen nu zit ik weer in me stopweek en nog geen ongie te bekennen zit nu op dag 4 normaal was ik al ongie getest met mate care licht positief wel binnen de 15 minuten afgelezen dacht zelf dat het een schaduwlijntje was heb nog nooit positief getest met mate care helaas negatief getest met etos test. Ik wacht nog even af evt test ik nog eens als ik nog niet ongie ben na het weekend ga ik naar de huisarts. |
22/05/2008 @ 15:19![]() | test |
| 22/05/2008 @ 18:51 Anoma | Ik ben toch nog niet bij kruidvat geweest :/ Ga nog een dagje wachten; morgen ga ik erom, kwestie om t weekend in te zetten ermee... Ik hou jullie zeker op de hoogte! Gr. |
| 24/05/2008 @ 18:19 Anome | Hallo Gisterenmorgen ongie geworden, zwangerschapstest dus niet meer nodig... Gr. |
| 26/05/2008 @ 11:13 Siena2 ![]() | testen van GB? wat zijn dat? ik ken dat niet, misschien dat die wel uitslag geeft bij mij,lol. |
| 31/05/2008 @ 17:57 manuke ![]() | dat zijn zwangerschapstesten van de winkel gb, zoals de carrefour ![]() |
| 01/06/2008 @ 22:44 Siena2 ![]() | zegt me helemaal niets, zal wel van BE zijn zeker... |
volgende pagina >

Zwangerschapstest