volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 20:29 c-ke ![]() | Oh das waar! jullie gingen nog met vakantie!!! Geniet ervan meid! En breng wat zon voor ons mee terug hé! ![]() ![]() |
| 18/11/2008 @ 20:19 greet ![]() | mensen , ik wens jullie een fijne week hier ! wij zijn morgenvroeg weg , de zon tegemoet ! tot over een weekje ![]() ![]() |
| 12/11/2008 @ 17:33 Bieltje | Hallo dames, Weeral een tijdje geleden. We zijn dit weekend naar Sunparks in Vielsalm geweest met de hele familie (langs papa's kant). We zijn ook gaan zwemmen en ze vond het tof hoor. Ze kon er niet genoeg van krijgen (mama was het rapper beu). 't Is er eigenlijk wel niet zo'n aanrader om er naartoe te gaan. Zwembad is redelijk verouderd en 's morgens proper maar erna kunnen ze precies de kleedhokjes niet proper houden en bijgevolg spuiten ze constant de vloer proper met ijskoud water!! Brrr!! Voorzieningen om je om te kleden met een baby is ook een dikke nul. Amper 3 hokjes met een legplank (nog geen kussen). En het ergste van allemaal, als je binnenkomt moet je eerst je schoenen uitdoen eer je mag verder gaan en tlag er niet proper. De eerste keer toen we de trap namen naar beneden om binnen te gaan ben ik met Aurélie op mijn arm gevallen!!! Amai, wat er dan allemaal door je hoofd gaat, vreselijk. Je doet er wel alles aan zodat zij niks heeft. Maar ze was verschoten, en wenen en wenen. Gelukkig had ze niks. Ze eet dus wel niet graag potjes meer. Ik had een gewoon van Olvarit mee en dat heeft ze moeizaam opgegeten en gisteren van A la Carte en dat heeft ze de helft niet willen opeten. De eerste 2 dagen had ik vers gemaakt. 'k Zal toch eens op zoek moeten gaan naar iets wat ze lust want soms is het toch moeilijk om vers te maken. Haar verkoudheid is weer iets slechter, maar ja, normaal zeker. Haar nichtje heeft de windpokken, ben eens benieuwd of ze ze ook gaat krijgen. Beter nu dan over 20 jaar... Groetjes en tot later Vero |
| 11/11/2008 @ 09:04 c-ke ![]() | ik ben er 100% zeker van dat prei niet nitraatrijk is, dat heb ik ooit al eens opgezocht. Bleekselder is wel nitraatrijk. |
| 09/11/2008 @ 19:09 greet ![]() | dunnow. ik heb vanmiddag ook gelezen dat schorseneren pas vanaf 1 jaar mogen en jesse heeft die vrijdag ook gekregen ![]() ![]() |
| 09/11/2008 @ 17:21 Emmertje ![]() | Ik las dat je druiven pas mag geven vanaf 1 jaar. Weet iemand de reden daarvan? |
volgende pagina >
[Reageer]

gestart met groentenpap !!!

Ze wil zich overal aan optrekken, ook aan dingen dat niet kan zoals muren.... Ik vind zo erg om te zien als ze valt en pijn heeft. 
. denk dat ze allemaal eerst hun kindje afdrogen een aankleden (zou logisch zijn) en dan zichzelf. ze hebben alleen een maxi-cosi bij zich. je hebt speciale kleedkamers waar een verzorgingskussen is. veel ruimte is er echter niet. de iets grotere kleedkamers mogen we niet gebruiken omdat de peuters en kleuters daar zitten. tja , het zal even zoeken zijn denk ik , maar de andere mama's redden het toch. ik zou tess dan wel even in haar body ofzo laten zitten terwijl je jezelf aankleed , want het is er wel warm (wat helemaal zo niet lijkt als je nat bent)
. straks weer gaan zwemmen se, leuk !