< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » curettage niet meer nodig

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
curettage niet meer nodig
30/07/2008 @ 16:48
sharon

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey jedi

Hier minder goed nieuws niet met een zwangerschap heb nog test gedaan verder maar zoals je weet hebben wij op 02/07 een miskraam gehad net bekomen van alle verdriet hebben wij gister heel onverwacht onze teef van net een jaar moeten laten inslapen...

Dus hier niet echt bezig met een zwangerschap maar meer met het verwerken dat onze kleine BRIGHTLIGHT ons kleine lichtje in het duister er niet meer is....

Hoe gaat het verder met jou?
Liefs
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 10:12
Jedi

Online Status Stuur bericht
Verwijderd om persoonlijke reden

[Laatst gewijzigd door Jedi - 10/08/2008 @ 21:35] - Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:17
maité

Hello ladies,

Klein vraagje; heb net een miskraam achter de rug en hoewel we nog wat triest zijn, hebben we er ons bij neergelegd dat het een foutje van de natuur moet geweest zijn. Nu willen we graag snel opnieuw. Weten jullie hoe lang je best waht voor je terug begint te klussen?

Ciao!
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 09:59
Jedi

[Laatst gewijzigd door Jedi - 10/08/2008 @ 21:35] - Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:26
maité

Bedankt Jedi, ik was 8,5 week ver en dat het misliep is vastgesteld nog voor de eerste echo. De eerste dagen waren zwaar met veel traantjes, maar nu begin ik me beter te voelen.
De verloskundige zei dat ik ofwel mijn gewone cyclus kon afwachten, maar als ik een maand aan de pil zou gaan, zou die sneller terug regelmatig zijn.
Werd je snel weer zwanger toen je eenmaal had beslist om er opnieuw voor te gaan?

en bedankt voor je reactie
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 12:39
sharon

hey jedi ze had een bult op haar voorpoot dus we waren bang dat dat een gezwel zou zijn maar we belde de dierenarts en die wist zeker van niet wij helemaal opgelucht naar de dierenarts toch maar kijken wat het dan wel is en wat eraan gedaan kan worden maar ze liep met haar achterpoot ook mank maar dat kon ook verder niks ernstigs zijn we komen daaraan en haar voorpoot had gewoon een lig plek dat gebeurd wel vaker niks ernstigs dus een foto van haar achterpoot en toen bleek dat daar een van de kwaadaardigste tumoren zaten die er zijn die had op 4 plekken haar heup al doorgebeten (dus was eigenlijk op 4plekken gebroken) en volgens hun kon daar helemaal niks meer aan gedaan worden tenminste ze konden opereren maar de kan dat ze dat zou overleven was maar 5% en als ze dan zou overleven dan zou de kans nog maar 10% zijn dat echt alles weer goed kwam en dat ze ermee kon leren leven en de kans dat het helemaal niet meer goed kwam was dus groot en de kans was ook 88% dat het terug zou komen want het was al uitgezaaid naar haar bekken....

Dus wij hebben besloten om haar voor verdere pijn te behoeden en we hebben haar met zijn allen lekker rustig laten inslapen.....

Liefs
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 12:43
sharon

jedi nee het was onze 2de hondje onze reu hebben we nog (gelukkig) maar ze was net 1jaar en bijna 2weken en het onverwachte en zo vroeg dat doet gewoon het zeerst....

En ik heb nu 02/07 een mk gehad dus mijn volgende menstruatie moest komen op 29/07 maar hier ook nog steeds niks....
Maar wij zijn ook meteen doorgegaan dus het kan ook zijn dat het helemaal niet doorkomt....
Ik wacht morgen nog af en denk dat ik dan zondag een test doe dan ben ik 5dagen overtijd....
Laten we het hopen want een beetje goed nieuws kunnen we wel gebruiken...

Liefs
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 12:47
sharon

hey maité

Wij hebben op 02/07/08 een mk gehad van bijna 9 weken en wij moesten voor een echo terug om te kijken of er nog iets zat en ze dachten toen van wel dus moest een week later terug komen en toen zagen ze dat er niks meer was en mocht ik dus ook meteen doorgaan....
Maar zou wel eerst een echo laten maken voor hetzelfde geld zit er nog iets al is het maar 1mm groot het kan problemen veroorzaken...
En als je dan voor een echo bent geweest kun je dat meteen vragen en hun kunnen dan beoordelen of je baarmoeder het aan kan...
Maar met pil beginnen zou ik persoonlijk niet doen omdat je dan weer kunststof hormonen in je lijf krijgt en dat duurt wel even voor die eruit zijn ook al slik je ze maar een maand...
Maar ik zou dus de 29e ongesteld moeten worden maar hier nog niks

Liefs
Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 10:06
Jedi

[Laatst gewijzigd door Jedi - 10/08/2008 @ 21:37] - Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 13:35
sharon

hey jedi hier nog steeds geen ongi...
Dus nu inmiddels al 4dagen overtijd ....
Morgen denk ik ff testje doen...

liefs
Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 15:30
Jedi

02/08/2008 @ 15:36
maité

Ik heb een echo gehad en daarop leek alles weer normaal te zijn. Nog licht verdikt slijmvlies id baarmoeder, maar verder was alles verdwenen...
Denk toch maar een maandje voorzichtig te zijn en dan gaan we in september voor de eerste NOD. Hopelijk gaat het dan even snel als bij jou, Jedi
...en Sharon, ik duim alvast voor je
Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 19:03
sharon

hey meiden hartstikke bedankt en duim maar goed hoor
Kan echt wel goed nieuws gebruiken....
Ik laat snel weer iets horen morgen doop dus weet niet of ik tijd heb om morgen vroeg al meteen iets te laten weten...
Maar wel zo snel mogelijk

liefs
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:47
sharon

hey mensen gister testje gedaan maar geen positive uitslag maar hier nog geen dus nog maar even afwachten tot donderdag vrijdag en dan nog maar een kijken als er dan nog niks is..
Gister wel hele hevige pijn gehad maar meer bij mijn liezen in de buurt als dat nu weer gebeurd dan bel ik even mijn gyn...

Dadelijk gaan we het as van onze lief teef ophalen... eindelijk...
Maar hoe is het met jullie???

Liefs
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:19
sharon

hey mensen gister hebben wij onze teef op kunnen halen...
Gelukkig is ze dus weer bij ons wel anders maar wel bij ons...

En gister is tevens de hoek om komen kijken

Liefs
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 09:46
Jedi

06/08/2008 @ 12:39
sharon

hey jedi wij hebben een mooie urn uitgezocht van een liter voor in de woonkamer...
Een ronde hele speelse/vrolijke(zoals zij was) met 4hondenpootjes erop..
Dus dat hebben we iets meer als een liter over en die word gebruikt voor:
-2 tatoo's(mijn vriend laar haar kop tatoëren/en ik haar naar met haar as)
-3 hangers voor om de nek met een beetje van haar as...
-een beetje as word uitgestrooid op haar favoriete plek...
-en wat er over blijft komt op de slaapkamer
Dus al met al alles komt goed terecht...
Dan is ze overal een beetje...

En ja nu is mijn lijf als het goed is zeker weer op orde...
Dus op naar de volgende ronde...
En ben benieuwd morgen mag onze reu voor het eerst dekken...

Liefs
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:30
Jedi

[Laatst gewijzigd door Jedi - 10/08/2008 @ 21:38] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 12:09
sharon

hey meid onze reu heeft afgelopen donderdag gedekt ging heel goed hij wist precies wat ie moest doen maar hij moest gister nog een keer voor de zekerheid maar gister wou die niet dus dan vandaag nog en kijken of die dan wel wil...

Met as tatoëren dan doen ze een klein beetje as bij de inkt waarmee ze je tatoëren dus ben je getatoërd met as als het ware...
Onze shenna was een amerikaanse stafford...

Liefs
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 10:02
Jedi

[Laatst gewijzigd door Jedi - 10/08/2008 @ 21:39] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >