< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » kinderwagen...waar moet je bij aanschaf op letten!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
kinderwagen...waar moet je bij aanschaf op letten!
03/07/2008 @ 09:30
Kate

Online Status Bekijk profiel
Ik zit met het hetzelfde probleem....in NL heb je de consumentenbond en die hebben ook een onderzoek gedaan naar kinderwagens...maar je moet lid worden om het in te zien en dat gaat me dan weer een beetje te ver...ben nu m´n omgeving aan het afspeuren naar iemand die lid is en het voor mij op kan vragen.

Mocht ik iets wijzer zijn geworden dan houd ik jullie op de hoogte!

Groetjes,
Kate

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:20
Britt

Online Status Stuur bericht
ik heb hetzelfde probleem... je moet meteen een abonement pakken om de pagina te kunnen lezen en da's nu ook weer niet de bedoeling.
Kan ik het ook niet in tijdschriftvorm in de krantenwinkel krijgen?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:17
hoopje

Online Status
Kan er iemand aan het artikel van test-aankoop geraken over de wandelwagens? Je hebt een login nodig om het te lezen.
Dank u

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:38
Kate

Thanks! Ik ga meteen even google´en!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:07

Hey,

In de Belgische Test-Aankoop van deze maand staat een heel artikel over wandelwagens, maar dan vooral de meegroeiwandelwagens.
De beste uit de test was van het merk Graco, en raar maar waar Pericles stond op de allerlaatste plaats...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:13
Kate

Hoi dames,

Bedankt voor jullie tips! Zo kan ik me weer wat beter gaan orienteren. Nu kijk vooral naar wat ik mooi vind maar de praktische kant is toch ff wat belangrijker!

Nogmaals bedankt!!!

Groetjes,
Kate

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou ook zeker kijken of de rugleuning plat kan en het voeteneind omhoog.
Dat zou ik echt wel superhard missen als het bij de mijne niet ging.
Heb een Speedi en daar ben ik supertevreden over.
Ook een enkel zwenkwiel vooraan, zo eentje dat 360° draait is onmisbaar...

Heb juist die Joolz eens gegoogled en ik vind hem erg hard op een Buzz lijken.Volgens mij kan je kindje er niet heel lang inzitten en zeker niet als hij al wat groter is...

[Laatst gewijzigd door nathalie - 01/07/2008 @ 19:23] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Misschien ook handig om te kijken of je kindje er lang gebruik van kan meken, bij de buzz bv kunnen sommige kindjes niet lang in de buggy blijven omdat die wat kleiner is.

Waar ik ook op zou letten is (en dat zijn dan van die ongemakken die ik hier regelmatig lees), is hij handig om te rijden? blokkeren de wielen niet te gemakkelijk? (kan je natuurlijk niet uittesten in de winkel, maar misschien iemand die je kent en eens vragen om een testritje

Bij sommige buggy's kan je achteraan geen luiertas aanhangen als die wat zwaarder is want dan slaagt de buggy naar achter

En wat ik persoonlijk heel gemakkelijk vind is dat je het handvat kan regelen. sommige kan je enkel in de hoogte verstellen, sommige kan je het bovenste gedeelte ook nog eens laten draaien zodat deze wat platter kan gezet worden.

Of de bekleding makkelijk schoon te maken is (kwesti dat ze eens moesten overgeven)

En waar ik ook naar zou zien is of de prijs het wel waard is. Misschien zijn er andere bugg's met dezelfde kwaliteiten maar voor een lagere prijs

Groetjes Liezje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:03
mama

of de kinderwagen in de autokoffer past
of de kinderwagen gemakkelijk opplooibaar is om in de autokoffer te leggen of dat je de kinderwagen eerst moet demonteren
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:01
Kate

Hallo,

Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een kinderwagen.
Ik vind de Joolz kinderwagen leuk, maar ook erg duur. En ik heb geen idee wat praktisch is en waar ik op moet letten.
Mijn manneke ziet zich al helemaal lopen achter een stoere Joolz. Toch wil ik graag weten wie voor welke wagen heeft gekozen en waarom...hopelijk heb ik dan de komende jaren veel plezier aan mijn wagen!

Hoop van jullie te horen!

Veel groetjes,
Kate

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]