Hey Lies!
Ja, ik dacht het ook hoor, dat het zou betekenen dat ik mijn menstruatie zou krijgen...T leek er alleszins precies toch zo op...Maar ik had al vanalles gelezen en k wist niet of hier miss ook al mensen waren die hier ervaring mee hadden.
Wat wel goed is, is dat ik idd mijn eisprong gezien heb en niet zoals ik dacht op dacht 18 of 19, nee op dag 21! (Hebben deze maand dan ook volgens mij verkeerd geklust, ma ja, maakt nie uit, gaat om t plezier hé) Vanaf dag 21 duidelijke temperatuurstijging tot dag 28(altijd dezelfde temp) en dan gisteren 0,1 minder en vanmorgen opnieuw 0,1 minder.
Hoe dan ook, waarschijnlijk deze maand niks, maar t heeft me al gerust gesteld dat ik wel degelijk een eisprong heb! Dus volgende maand ga ik door met temp omdat er blijkbaar toch wel een patroon lijkt in te zitten en nu weet ik dat ik volgende maand er ook mee rekening moet houden(allé, deze maand :-) bij de nieuwe cyclus) dat mijn eisprong waarsch later is. maar het bracht me in de war omdat ik een week voor mijn echte eisprong, ik al hoofdpijn, migraine ed had!
Jullie gaan er ook opnieuw voor zie ik; Wel Lies, hééééééééééééééééééél veel succes en moed! Ik duim voor jou!