volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/08/2008 @ 14:43 Anna | Goh, bij ons beiden is werken veel zwaarder dan thuis blijven. We werken ook alle twee heel hard. Wat niet wegneemt dat je op je werk wel even achter je buro kan 'ontspannen' en dat je de kids niet even uit kan zetten. Moest een van ons beiden niet werken, zou dit een enorm verschil voor de andere maken. Nu zorgen we dat we beiden tussen 18 en 19u thuis zijn en dat we dan samen eten en voor de kids zorgen en ze in bed steken. Daarna beginnen we ook beiden terug te werken tot 1 uur. Huishouden is redelijk goed verdeeld. Ik vind niets mis met thuisblijven! Maar het is wel niet te vergelijken met te gaan werken echt niet. |
| 21/07/2008 @ 19:19 binni ![]() | Ik denk dat de combinatie het zwaarst is! Binni |
| 21/07/2008 @ 15:25 Maire | Hey, Gaan werken is idd vaak ontspannender dan de hele dag voor je kids zorgen. wat ik wel vermoeiend vind is de combinatie van werk en zorg. Het was in het begin serieus zoeken en ik zit niet voor 22 uur in mijn zetel 's avonds maar ik ben nooit doodop. dus dat zit goed en zo kan ik het blijven combineren. Gr. |
volgende pagina >
[Reageer]

Wat is 'zwaarder', moederschap of werken?

...had het uiteindelijk ook over combi werk en gezin. 

. Klinkt bizar, maar vind maar eens met mijn diploma zo'n job, ze denken dat je binnen de korste keren weg wilt omdat je méér ambitie hebt (waarom?? - toen had ik zin en kon ik het, nu wil ik misschien niet meer?). Enfin, ik werk toch nog deeltijds tot februari, en dan pas terug volledig ... dus ik zal nu maar genieten!