[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 11:28 jolly | he baby3 Ik snap dat je het eng vind als je man niet thuis is , maar er hoeft nog helemaal niks aan de hand te zijn hoor soms beginnen deze klachten al een week voor dat je echt gaat bevallen dan is je lichaam zich gewoon aan het voorbereiden en dan kan je ook al licht het gevoel van weeen krijgen , dit zijn dan oefen weeen of voorweeen die zijn soms vervelend maar doen verder helemaal niks hoor ! Ik heb zelf bij beide kinderen twee weken voor de bevalling al voor weeen gehad dus kan gemakkelijk ! Probeer gewoon zo veel mogelijk te ontspannen en niet te veel over na te denken ook al is dat moeilijk ![]() en als je het echt niet vertrouwt zorg dan dat er iemand bij je is die je vertrouwt of bel even de vk of gyn dan kan je vast wel even langskomen dan kunnen ze zo even kijken of het in gang is of dat het een voorbereiding is heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal vals alarm is wat mij wel lijkt te zijn liefs jolly ![]() |
| 05/07/2008 @ 20:51 Karin | ik de eerste keer ook niks.ik kon wel opeens goed naar de wc en viel 1,5 kilo af.had weleens gelezen dat dat een voorteken kon zijn,maar stond daar verder niet bij stil omdat ik pas 37 weken was.maar achteraf ging er een grote bel rinkelen ![]() |
| 05/07/2008 @ 18:40 Tobberke ![]() | Ik voelde niets speciaal alleen rugpijn die dag en s'nachts is mijn water gebroken. Maar ik stond daar niet bij stil rugpijn op 38w leek mijn niet apnormaal ![]() |
| 05/07/2008 @ 17:39 ilsy | Wat voelde jullie juist een paar dagen of uren voor jullie moesten bevallen of wanneer jullie weeen begonnen? hadden jullie juist kou of warm? Veel honger of juist niet? En misschien nog gevoelens die jullie voelde voor het begon? groetjes |
[Reageer]

wat voelde jullie?