< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » 2de babyfoon, zelfde merk of beter ander merk?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
2de babyfoon, zelfde merk of beter ander merk?
07/07/2008 @ 15:42
Kaatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
waarom moet er bij elk kind een babyfoon staan??
Ik heb bij geen van de 2 ooit een babyfoorn gebruikt, ik zie het nut daar niet van in.
Enige keren dat ik dat gebruik, is als ik in de tuin ben, en een kind in bed ligt.

Hoewel onze kinderen anderhalve verdieping hoger dan living slapen, en een halve verdieping hoger dan onze slaapkamer hoor ik die zonder enig probleem.

Kan je niet gewoon de oudste zonder laten, dan, en de kleinste de babyfoon geven??

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:37
vanessa

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik kon daarvoor blijkbaar NIET voortgang op de dame van de babywinkel. Wij hadden eveneens een Supernova in gebruik en op haar aanraden een Tomy Premium als 2e genomen. Toen beiden samen in gebruik waren was het hek snel van de dam...ze waren duidelijk niet compatibel en als één van beide kinderen huilden gingen beide babyfoons in alarm! Heel vervelend, waardoor ik na 4 dagen (zonder één babyfoon) uiteindelijk de nieuwe Tomy heb teruggebracht.

Ondertussen stellen we het prima met één babyfoon die enkel bij de jongste staat. Hier is er natuurlijk wel een leeftijdsverschil van 2jaar. Lenne roept al zo hard MAAAAAMMMMAAAA dat ik hem altijd hoor. En in uiterste nood kan ik de babyfoon nog steeds voor de deur van de aanpalende kamertjes zetten.

Ik zou zeggen, wat je ook aangeraden wordt, kom overeen dat je het "test" en dan eventueel nog kan terugdragen. Een andere dame (vertegenwoordigster van Tomy) vertelde me dat erg weinig babyfoons compatibel zijn als ze echt in hetzelfde huis gebruikt worden. Tomy heeft wel een babyfoon met 1 parentunit en 2 babyunits (en ik dacht dat Alecto dat ook had) wat natuurlijk wel nog een oplossing kan zijn.

Veel succes!
Vanessa

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:56
Evi

Online Status Stuur bericht
Wij hadden eerst eentje van Philips en hebben op aanraden van de babywinkel een Tomy gekocht. Tot nu toe nog geen storing gehad.

groetjes,
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:18
Nathalie

hallo

ik had eerst de angelcare en super tevreden over ;bij de tweede had ik de supernova bijgekocht maar ik vond die niet gevoelig zoals de angelcare en heb die dan verkocht en een angelcare bijgekocht en nu heb ik helemaal geen storingen meer met de supernova wel
dus zou het navragen in de babywinkel of naar nova bellen ;ik heb ook naar angelcare gebeld om te weten welke ik het best bij de angelcare bijkocht en zij hebben toen gezegd welk model van angelcare niet stoorde op die ik al had

grtjs

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:01
Kaatje

hey,
ik heb dit moeten vragen in de babywinkel. Wij hebben er een van Tomy (Premium) en die toestellen hebben elk een unieke code, zodat je met 2 toestellen in huis geen problemen hebt.
Voor andere merken weet ik het niet, dus best even checken bij de winkel of bij de leverancier.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:27
nicegirl365

Online Status Stuur bericht
hallo,

zit met een vraagje, wij hebben voor ons oudste (nu 13 maand) de supernova babyfoon en zijn hier super tevreden over! echt niets op aan te merken.
nu komt er binnen enkele maanden een tweede spruit bij en moeten we dus een tweede babyfoon bij aanschaffen!
zouden we nu best terug een babyfoon van supernova nemen omdat we nu toch al zo tevreden zijn, of gaat dit niet gaan in combinatie met onze eerste? geeft dit storingen? kunnen we beter een andere nemen, zoja welke?
laat maar weten...
alvast bedankt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]