volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 16:57 Jana | Wij zijn niet voor van die lange, melige teksten op een geboortekaartje, liever iets tof en kort. Nu hadden wij onderstaande vben in gedachten. Wat vinden jullie het beste of hebben jullie andere ideetjes?? 1. Pief, poef, paf.....ons boeleke is af! 2. Ik...JIJ...JIJ&IK...WIJ en nu een kleintje van ons erbij! 3. Het was best gezellig in mama's buik hoor, maar nu wordt het tijd dat ik papa stoor. |
06/07/2008 @ 17:06 ![]() |
| 06/07/2008 @ 17:12 L | Ik zou het eerste nemen... |
| 06/07/2008 @ 18:02 Oona | Het wonder van het leven, is een levend wonder Dit vind ik een mooi tekstje... |
| 06/07/2008 @ 20:05 lies ![]() | ik las onlangs: "ons klein schopperke speelt niet langer verstopperke" |
| 06/07/2008 @ 20:25 Babyke* ![]() | Wij moesten ook goed om die zin lachen! ![]() Vanaf nu bepaal IK hoelang er uitgeslapen word! ECHT geweldig! |
06/07/2008 @ 20:35 ![]() | Zoals isake het zegt: http://www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes ![]() Ik heb deze site voor speciaal voor jullie in elkaar gestoken (maar draag hem op aan mijn lieve Noa* ), Alle gedichten die (voor zover ik weet) er bestaan, staan er op. Vond het zinloos om mijn verzameling voor mij alleen te houden ![]() Dus kom gerust maar een kijkje nemen! ![]() Liezje ![]() |
| 06/07/2008 @ 20:54 Sabke ![]() | Papa fier... Mama blij... Buikje weg... ...en ik erbij! |
06/07/2008 @ 22:22 ![]() | hey bij ons stond er: hoezo mama helemaal uitgeteld ik heb gewoon de ooievaar gebeld die had echter zijn voice mail aan en toen heb ik het maar zelf gedaan! groetjes kelly |
| 07/07/2008 @ 11:37 Ingrid ![]() | Hebben jullie ook een leuke tekst voor een 2e kindje waar toch ook naar het eerste verwezen wordt? |
| 07/07/2008 @ 13:05 ellen_ ![]() | Hallo, op ons kaartje zal komen: Nadat papa en mama waren gaan stoeien, ging er in die buik hun liefde groeien! Vond het simpel maar mooi en toch ook wel heel waar natuurlijk ![]() |
| 07/07/2008 @ 13:32 Lieveke | Onze liefde kreeg handjes en voetjes Wat ooievaar? Niks ooievaar! gewoon eventjes HOP en ik was er ![]() |
| 07/07/2008 @ 13:46 Katrien | @ Ingrid Bij ons tweede kindje komt er als gedichtje op de voorkant: Niemand heeft het mogen weten, wie ik was, hoe ik zou heten. Vandaag geef ik mijn geheimpje vrij, Jasper heeft er een broertje/zusje bij! Bij ons is het nl. een verrassing of het een jongen of een meisje wordt, en het gedichtje verwijst er naar dat iedereen er constant naar zit te vragen ![]() Groetjes, Katrien |
volgende pagina >

Tekstje geboortekaartje

), Alle gedichten die (voor zover ik weet) er bestaan, staan er op.