< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » gewicht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
18/07/2008 @ 11:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dikke proficiat ondertussen met je tweeling!

Hangt dus idd ervan af hoe ze het stellen, maar bij ons mochten ze naar huis als ze 2.700 kg wogen.

Ze waren 6 weken te vroeg geboren en hebben nog 3 weken in ziekenhuis moeten blijven.

Hoe stellen jullie het?

Vele grtz,

Lies en Co

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 18:51

Dag Sandra,
Bij ons mogen de kindjes mee naar huis als ze 2.400kg wegen en ze moeten ook zeker geboren zijn op 37 weken!
Maar zoals piep zegt, alles moet inorde zijn eer je ze mee naar huis krijgt!
Veel succes met je bevalling!
Groetjes Saske

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:45
Piep

Online Status Stuur bericht
Gewicht is niet het enige waarnaar wordt gekeken. Ik ben exact 14 dagen geleden bevallen van twee dochters op 35 weken 6 dagen. Eentje was 2660g en de ander 1860 g bij de geboorte. Ze liggen nog steeds allebei op neonatologie. De grootste heeft zeker haar gewicht maar de voedingen lukken nog niet goed genoeg. We krijgen haar pas mee als ze al haar voedingen volledig zelf kan drinken. Thuis zijn er immers geen sondes om haar toch alle melk te laten binnen hebben. Het is wat geduld hebben maar uiteindelijk komt alles wel goed.

In het boekje dat wij van neonato hebben gekregen stond dat ze zo'n 2,3 à 2,4 kg moeten wegen om mee naar huis te mogen maar dan mogen er verder geen problemen zijn. Een paar weekjes te vroeg lijkt niet zo erg maar dikwijls hebben ze die laatste weken toch echt nodig. Onze meisjes hadden met hun maandje te vroeg toch wat aanpassingsproblemen vooral dan op vlak van eten.

Veel succes met je kindjes!
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:18
sandra22

hoi,

Ik wordt maandag 14 juli ingeleid omdat 1 van de 2 te licht is en zijn placenta raakt op (ben dan 36 weken zwanger) maar mijn vraag is nu hoe zwaar moeten ze zijn wil ik ze gelijk mee naar huis mogen nemen??
alvast bedankt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]