volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 14:37 kermit | hallo Diana, dan schillen we inderdaad maar 4 weken . Wanneer heb je eerste echo? Ann: ik moest de eerste keer laten prikken op cd 10 en mijn oestradiol stond dan ook wel laag hoor. Ik zou me hierover geen zorgen maken. Op korte tijd kan dit vlug de hoogte inschieten Meestal moest ik 10 dagen 1.5 ampullen spuiten. De laatste cyclus mocht ik de laatste dagen verminderen naar 1 ampulle. Kan je niet nog eens aandringen om direct met 1 ampulle te beginnen, want zo vliegen die ampulles er vlug door natuurlijk. Kom je nog toe met 16 per cyclus? Wanneer moet je terug op controle? ![]() Groetjes |
| Gisteren @ 13:40 Diana (werk) | Hallo, Ik zat altijd rond de 16 dagen op 2 ampullen. Toen ik van Lucas zwanger raakte 18 dagen 2 ampullen. Misschien moeten ze met 1 ampul beginnen ipv 0,5. Maar inderdaad uitkijken dat het er niet teveel worden, want dat wil je ook niet natuurlijk. Succes, Diana |
| 18/11/2008 @ 10:18 kermit | hoi Diana: Ik ben uitgerekend voor 26 juni . vrijdag ben ik 9 weken anders niet te veel last van kwaaltjes? Ann: hoe was de controle vandaag. Hoelang ben je nu aan het spuiten ? groetjes |
| 17/11/2008 @ 13:36 kermit | Hoi iedereen, Sorry dat ik hier niet zo veel schrijf, maar ik wil niemand kwetsen met mijn verhalen. Ik vond het altijd zelf heel moeilijk om te lezen vandaar… Diana: van harte proficiat hoor ! Voor wanneer ben je dan uitgerekend? Ann: hoe gaat het met jou ? Onze duimen staan nu allemaal Ik heb volgende week mijn tweede echo. Eerste echo gehad op 22.10 Verder moet ik wel oppassen met wat ik eerst, want ik ben niet immuum voor toxoplasmose. verder wel moe en misselijk met vlagen, maar dat nemen we met plezier erbij. ![]() Groetjes |
| 31/10/2008 @ 12:42 Diana (werk) | Ha Kermit, Dat is normaal hoor die onzekerheid. Ik debnk dat iedere zwangere dat doormaakt en zeker als je er ook nog eens zoveel voor hebt moeten doen dan ben je misschien nog eens extra onzeker. Maar vertrouwen hebben dat alles goed komt, Groetjes en geniet, Diana |
| 31/10/2008 @ 10:53 kermit | Hallo dames Bedankt voor de felicitaties. Ik voel me wel heeel onzeker hoor. Ik duim met jullie mee dat het zo snel mogelijk lukt ! gr Kermit |
| 29/10/2008 @ 11:10 Diana (werk) | Hallo, Lucas heeft wel wat te pakken ja. Hij is al paar weken verkouden nu. Het weekend heeft hij overgegeven 2x over mij, bed en alles heen (MMM) en de dagen erna flink diarree gehad. Nu gaat het weer een beetje. Hij eet alleen slecht, maarja dat doen we zelf ook als we ons niet zo goed voelen he. Ja, inderdaad vreemd dat ik nu geen enkele controle meer hoef. Ik voel me ook een beetje in het diepe gegooid en het voelt een beetje als terug bij af. Maar ik neem aan dat ze weet wat ze doet en dat het dus wel in orde is. Hopelijk hebben we nu heel snel een positieve test in handen. Ann, bij jou staan de Groetjes, Diana |
| 29/10/2008 @ 08:24 sterretje ![]() | Diana beetje vreemd dat ze het zo laten gebeuren allemaal, maar ja, alas het goed zit, waarom niet hé. ![]() en Ann ook voor jou |
| 28/10/2008 @ 16:06 Ann ![]() | Hoi Diana, ben nieuwsgierig: hoe was de controle vandaag? Beetje goed nieuws gekregen? Groetjes Ann |
volgende pagina >
[Reageer]

Volhouden???

.