< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Innestelingsbloed???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Innestelingsbloed???
23/07/2008 @ 10:18
Deniesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb gisteren last gehad van bruin/roodverlies, van die sliertjes (srry voor de details), en opeens was het weer weg, nu weer precies hetzelfde.

Moest de 16de ongi worden, kan dit ook innesteling zijn, of toch ongesteld?
Had 3 testen gedaan, maar waren allemaal negatief, wilde aankomende vrijdag nog een test doen als ik niet ongi zou worden, maar zal ik het toch nog proberen, of laten?

[Laatst gewijzigd door Deniesje - 23/07/2008 @ 10:42] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:27
Missloes

Hoi Desi,

Ik heb de afgelopen week veel last gehad van roze verlies, vanaf vorige week zaterdag.Zelfs een keer na de seks een hele bloeding gehad. Maar toch vandaag positief getest. Dus bij mij was het een dikke week na de eisprong toen de "innestelingsbloedingen" kwamen.

En de bloeding na de de seks, komt omdat de baarmoedermond beter doorbloed is en dunner vlies omheen zit, dus sneller kapot gaat.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:05
svb81

De innestelling gebeurt 5 tot 7 dagen na de eisprong, dus vanaf dat moment denk ik

Groetjes!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:10
Desi

Online Status
Hallo,

Wie kan mijn vraag beantwoorden???

In welke periode van je cyclus kun je een innestelingsbloeding krijgen? 19 juni was namelijk de eerste dag van mijn laatste menstruatie, mijn vruchtbare periode had ik eind juni tot begin juli. Nu heb ik sinds vrijdag 4 juli last van rode/bruine afschijding (alleen bij het afvegen). Heb wel het idee dat het minder wordt. En het is volgens mij geen menstruatie (17 juli is mijn nod). Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn? Bij mijn eerste kindje heb ik dit namelijk niet gehad. Toen had ik pas een innestelingsbloeding toen ik 5 weken zwanger was.

Liefs Desi
[Laatst gewijzigd door Desi - 08/07/2008 @ 20:12] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]