< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Op zoek naar een goede gynaecoloog.

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Op zoek naar een goede gynaecoloog.
13/07/2008 @ 15:35
Lientje

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben 6 jaar geleden bij de huisarts geweest om de pil te vragen. Hij heeft toen een uitstrijkje genomen, maar was daar erg bruut in, zodat ik eigenlijk de moed nog niet gevonden heb om bij een gynaecoloog te gaan. Ik heb daarna een andere huisarts geraadpleegd die me wist te vertellen dat een onderzoek niet nodig was zolang er geen kinderwens was.
Maar ondertussen beginnen mijn vriend en ik stilaan toch aan kinderen te denken...
Daarom ben ik op zoek naar een goede gynaecoloog.
Het liefst zou ik een vrouwelijke gynaecoloog hebben, die niet bruut is in de regio van Oudenaarde (eventueel Gent).
Kunnen jullie mij iemand aanraden?

Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 15:58
Karen

Hallo Lientje,
Ik weet niet of Zottegem voor jou haalbaar is qua afstand maar ik ben héél tevreden van Dr. Keymeulen. Echt super ! Zij doet consultaties in het AZ St. Elisabeth te Zottegem. 09/364.84.80
Nog even ivm dat uitstrijkje... liet ik toch ook al doen voor we aan kinderen dachten hoor...
Groetjes.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 16:19
Lientje

Dag Karen,

Dank je wel voor je reactie.
Heb het net eens ingegeven op de routeplanner en het is 45 minuten rijden...
Voor een controle en echo is dat denk ik allemaal wel haalbaar.

Ja, ik weet dat er veel vrouwen zijn die jaarlijks een uitstrijkje laten nemen, maar mijn huisarts vond het voorlopig niet nodig.
Eigenlijk wel vreemd dat de ene arts de andere tegenspreekt.

Groetjes!
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 16:38

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
spijtig dat je niet in de buurt van hamme of sint niklaas woont want ik heb een super geneacoloog genaamd walckiers. das echt nen hele toffe. tis nen man. maar ik voel er mij serieus gelukkig bij.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 18:39

Hey

Ik ben hier zeer tevreden van Dr. M. Stevens, ze heeft een thuispraktijk in Edegem en zit ook in het ziekenhuis van Bornem...

Groetjes...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:15
Nona

Hallo,

Een uitstrijkje heeft eigenlijk niets te maken met een kinderwens, het spoort het HPV-virus op dat kan leiden tot baarmoederhalskanker als je het niet verzorgt (dacht ik)... Dus kan je toch best dat uistrijkje nemen hoor. Het is nooit prettig, maar ik denk inderdaad dat een gyn er iets zachter in zal zijn. Ik ben persoonlijk echt een fan van mijn gynaecoloog, Dr. Cha'Ban hier in Antwerpen... Hij is verbonden aan het St Vincentiusziekenhuis.

Mijn huisarts vond het pas nodig om de 2 jaar toen ik rond de 20 was.

ik hoop dat je er wat aan hebt

groetjes,
Fiona

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 09:42
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Lientje,
Ik las toevallig je vraag en weet een heel goede vrouwelijke gynecoloog in oudenaarde.
Ik ga ook bij haar.
Het is Dr.Scheir heeft haar privépraktijk in oudenaarde. Ze werkt samen met Dr Burinni ook een zeer goede vrouwelijke gynecologe.
Ze werken ook in het ziekenhuis van Ronse.
Als je nog meer uitleg wenst vraag maar.
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:30
caro

gynaecoloog
Hallo

Ik ben ook op zoek naar een goede gynaecoloog maar dan in de regio Limburg..
Kan iemand mij raad geven??
Wat is uit jullie ervaring het beste, een man of een vrouw als gynae???

Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:34

hallo caro.

Waar in de regio limburg. Ik ga naar de gyn bij Dokter Minten. Is een vrouw. Ze heeft haar prive praktijk in rijkhoven maar ze zit ook in het ziekenhuis in bilzen. De bevallingen doet ze in Tongeren. Het is een heel lieve vrouw. Ze heeft zelf pas een 3de kindje gekregen in augustus 2007. Ik ken veel dames wat bij haar gaan en zijn allemaal tevreden over haar. Ze heeft me ook goed bijgestaan tijdens de bevalling en zwangerschap.
Als je meer wilt weten mail je me maar.

groetjes

xxxx
Wendy

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:39
caro

Hey

Meer in de richting overpelt. Hasselt zou ook wel gaan..
Moest je in die buurt iets weten..

Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:51
Lientje

Sarah en Irina, dank je wel voor jullie reactie, maar ik vrees dat het een beetje ver is. Voor een jaarlijkse controle is dat allemaal wel haalbaar, maar bij een zwangerschap en bevalling zal dat denk ik een beetje te ver zijn.

Nona, ik weet ook vaag dat een uitstrijkje iets te maken heeft met het vroegtijdig opsporen van het een of ander, vandaar dat ik het zeker eens tijd vind om toch eens naar een gynaecoloog te stappen.
Mijn vroegere huisarts heeft me toen echt afgeschrikt. Hij was echt bruut! Ik voelde me verschrikkelijk toen ik buiten ging.
Ik denk dat ik vooral daarom een vrouwelijke gyn wil.

Neleke, dank je! Een gynaecoloog in Oudenaarde. Was al op de site van het ziekenhuis van Oudenaarde en Ronse gaan kijken en had daar 2 vrouwelijke gyns gezien waaronder dokter Scheir. De andere was dokter Dallequin. Ben echt blij dat ik hier haar naam zie verschijnen.
Ga jij bij haar thuis?
Tot hoe lang kan je op consultatie gaan? (Ben met mijn werk pas om 19u thuis...)

Groetjes!
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:30
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Lientje,
Ik ga normaal in haar privé en soms in het zieenhuis want ik ben daar verpleegkundige en soms komt dat beter uit.
Ik heb eens haar uren opgezocht:
Privé: ma: 9u - 12u
woe: 9u - 12u
Do: 15u - 19u
Ziekenhuis Ronse: ma:15u - 19u
do: 9u - 13u

Medisch centrum Avelgem: di: 15u - 17u

Hopelijk heb je hier al een beetje een antwoord op je vraag
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:32

hallo caro

ik heb geen ervaringen of weet niemand die dat heeft met een gyn in hasselt. sorry

veel succes verder.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:34
Lientje

Dag Neleke,

Das inderdaad wel praktisch als je daar werkt.
Misschien dat de donderdagavond wel lukt.
Zal eens bellen...
Dank je wel hoor Neleke!

Groetjes!
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:10
Kellebel

Hey caro

Ik ga bij dr Dupont in Hasselt hij zit ook in het virga jesse ziekenhuis maar ook in eigen praktijk in het villerspark in hasselt is vlak aan het ziekenhuis. Is wel een man. Wij zijn echt super content van hem.
altijd even vriendelijk en veel uitleg ook bij vragen. Hij is ook heel strikt,iedere controle neemt hij een echo, onderzoek, urinecontrole en zo. Hoop dat je er iets mee bent groetjes
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:10
caro

Hey Kellebel

Bedankt!! Dan ga ik is een afspraak bij hem maken. Zal waarschijnlijk nog wel even wachten zijn..
Ik denk dat een man ook veel zachter is. Ik heb toch al van een aantal horen zeggen dat een vrouwelijke gyn zo bruut kan zijn?!
Nog eens bedankt he

groetjes Caro

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:24
Kelly

Online Status
Hey caro
graag gedaan meid. Ik heb hem al van toen ik 16 jaar was en ben zeer tevreden. Idd is heel druk dus zal even duren voor een gewone afspraak tenzij je zwanger bent dan is dat veel sneller. Hoop dat je er tevreden van zal zijn. groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:40
caro

Hey Kelly,

Zie dat het voor jou voor heeel binnenkort is..
Véél succes met je kleine spruit he!!!!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 14:58
Jojoke

Lientje, in oudenaarde heb je ook dokter ghesqueire ( mevrouw)( weet niet echt goed hoe het geschreven wordt)
Ze zegt direct waar het op slaat. Ze windt er geen doekjes om.
is niet bruut.

Véél succes!

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 15:14
Lientje

Dank je wel jojoke.
Waar doet zij consultaties?

Groetjes!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >