volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/07/2008 @ 11:12 Lies | Iemand sprak ook al over dokter Dallequin. Toen ik nog in Oudenaarde woonde ben ik altijd bij haar geweest. Super vriendelijke vrouw, je kan haar alles vragen. Ze is ook heel zacht in omgang en praten. Ik ging altijd naar haar thuispraktijk. Deze is in haar privéwoning, dus ook vrij "huiselijk". Helemaal niet kil of afstandelijk ingericht. Veel succes! |
| 28/07/2008 @ 11:00 Jojoke ![]() | Lientje zij heeft een praktijk aan huis. rechtover de kliniek in oudenaarde, een zijstraatje naast die kappersschool. daar zit zij. véél succes! ![]() |
| 26/07/2008 @ 18:12 Lientje ![]() | Dag miss, Kan ik ergens contacgegevens en consultatieuren terugvinden van dokter Belaen? Alvast bedankt voor de tip. Groetjes! |
| 26/07/2008 @ 16:48 miss ![]() | Dag Lientje, Ik ga bij dokter Belaen in Waregem. Een heel goede vrouwelijke gyneacoloog. |
| 26/07/2008 @ 15:14 Lientje ![]() | Dank je wel jojoke. Waar doet zij consultaties? Groetjes! |
| 18/07/2008 @ 16:40 caro ![]() | Hey Kelly, Zie dat het voor jou voor heeel binnenkort is.. Véél succes met je kleine spruit he!!!! |
| 18/07/2008 @ 15:24 Kelly | Hey caro graag gedaan meid. Ik heb hem al van toen ik 16 jaar was en ben zeer tevreden. Idd is heel druk dus zal even duren voor een gewone afspraak tenzij je zwanger bent dan is dat veel sneller. Hoop dat je er tevreden van zal zijn. groetjes |
| 17/07/2008 @ 21:10 Kellebel | Hey caro Ik ga bij dr Dupont in Hasselt hij zit ook in het virga jesse ziekenhuis maar ook in eigen praktijk in het villerspark in hasselt is vlak aan het ziekenhuis. Is wel een man. Wij zijn echt super content van hem. altijd even vriendelijk en veel uitleg ook bij vragen. Hij is ook heel strikt,iedere controle neemt hij een echo, onderzoek, urinecontrole en zo. Hoop dat je er iets mee bent groetjes |
| 17/07/2008 @ 20:34 Lientje ![]() | Dag Neleke, Das inderdaad wel praktisch als je daar werkt. Misschien dat de donderdagavond wel lukt. Zal eens bellen... Dank je wel hoor Neleke! Groetjes! |
17/07/2008 @ 12:32 ![]() | hallo caro ik heb geen ervaringen of weet niemand die dat heeft met een gyn in hasselt. sorry veel succes verder. |
| 16/07/2008 @ 11:39 caro ![]() | Hey Meer in de richting overpelt. Hasselt zou ook wel gaan.. Moest je in die buurt iets weten.. Groetjes |
14/07/2008 @ 18:39 ![]() | Hey Ik ben hier zeer tevreden van Dr. M. Stevens, ze heeft een thuispraktijk in Edegem en zit ook in het ziekenhuis van Bornem... Groetjes... ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Op zoek naar een goede gynaecoloog.