< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Peter- en metergeschenkje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
Peter- en metergeschenkje
16/07/2008 @ 10:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey, wij hadden zelf een doopkaars laten maken voor ons zoontje. Voor meter en peter hadden we dan zo'n kleinere versie kaars laten maken met eveneens foto op van zoontje (zoals op doopkaars) en daarop de tekst "voor mijn liefste meter/peter"

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 75 weken en 6 dagen zwanger (189.79% ver), nog 35 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 16:40
meine

Hey,

Na vandaag een tip gekregen te hebben maakte ik zelf uitnodigingen met Office Publisher...hel aardig en gebruiksvriendelijk...ik vind de uitnodiging wel geslaagd...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:25
meine

Hey,

Hier wordt Annabel eind juli gedoopt...dus zelfde vragen...
NU, wij hebben wel al reeds enkele kleine zaken...onze doopkaartjes en doosjes bestaan uit houten paneeltjes en doosjes die bedrukt zijn..net wijnkistjes...daarbij hoorden ook presentatiedoosjes en champagnekisten die bedrukt zijn...die kisten worden dus alvast met een fles gevuld...daarnaast laat ik 2 doopkaarsen bedrukken in hetzelfde patroon, in een winkel te Gent...erg mooi...en dan kijken we idd ook uit naar iets leuks...ik dacht aan zo'n digitaal fotoframe waar foto's op afgespeeld worden...maar veel inspiratie heb ik niet...

De uitnodging zal gewoon een mail zijn ter bevestiging van tijd en plaats, bestee ik niet veel aandacht aan, we zijn ook met niet erg veel mensen...tjah, of misschien pik ik er nog een leuke foto uit en maak ik hier iets mee...wel niet veel tijd meer... ben er veel te laat aan begonnen...

Menu en zo staat wel al vast...koude hapjes en lepelhapjes, koud vis- en vleesbuffet met broodjes, dessertbuffet...we hebben een tent gehuurd die we op het terras plaatsen...ik hoop echt mooi weer te hebben...
De doopviering zelf heb ik niet verpersoonlijkt...i vind het zo al een schitterend feest...ik had er misschien wel graag een liedje of zo ingestopt maar onze pastoor lijkt nogal conservatief te zijn... Hmmmm, en dat zijn wij niet....

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:18
Baki

Je kan zo'n de foto van je kleintje in glas laten graveren en daarbij 'voor de liefste meter/peter' laten zetten.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:52
BDY

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
In september wordt ons Yutta gedoopt, en we zijn op zoek naar een origineel geschenkje voor de meter en de peter. Weten jullie iets? Wat hebben jullie gedaan?

Ook ideetjes voor de uitnodiging van de doop?

Bedankt!
Groetjes,
BDY

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]