[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 14:37 debo | Moest het deze ronde niet lukken, denk ik dat ik mssn ook wel ovalutietesten ga bestellen. Want nu zit ik alweer te twijfelen of mijn eisprong toch al niet geweest is. Volgens mijn banner zou dit nu moeten zijn. Heb al 2-3 dagen last van gespannen borsten. Vooral aan de linkerkant. Hoort dit nog bij de eisprong? Of het is een zwangerschapskwaaltje? Of is het helemaal niets? Wie zal het zeggen. Met ovutesten kom je mssn toch al een pak verder |
| 18/07/2008 @ 11:11 Nata ![]() | Nog een tip om de periode van je eisprong te kennen is http://www.menstruatiekalender.net Daar kan je per cyclus je gegevens ingeven en dan voorspelt de computer je volgende menstruatie en eisprong. Bij de detailberekeningen geven ze dan ook aan wanneer je het best kan klussen. Ik vind het een zeer goede site. Ben ook vrij onregelmatig en voorspelde menstruatiedagen waren iedere keer correct. Blijkbaar was de voorspelling van mijn eisprnong ook correct, want wij waren van de eerste ronde zwanger. Veel succes! |
| 18/07/2008 @ 10:57 debo | Hey ik ben er ook nog niet helemaal uit hoor. Veel reactie is hier niet... Temperaturen doe ik niet. Dat lijkt me zo'n gedoe.En slijmpjes? Daar let ik niet veel op.Het lijkt nu wel iets 'gladder' dan anders en iets meer. Maar of dit nu echt zo is, weet ik niet. Misschien wil ik dat gewoon heel graag. Want zoals ik als eens vermeldde: als ik nu vruchtbaar ben,m.a.w. als de eisprong net geweest is of deze dagen komt dan is mijn cyclus korter deze maand. De buikpijn en de steekjes zijn weer wat minder geworden, maar nog steeds aanwezig. Die onregelmatige cyclussen zijn echt wel lastig hé. Ik weet ook nooit wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit en voor alle zekerheid begin ik er liever vroeger aan. Mijn vriend vindt dat natuurlijk allemaal wel plezant, zpveel klussen. Ik ga er vanuit dat mijn eisprong ergens tussen dag 15 en dag 27 kan liggen, dus dan klussen we om de 2 dagen.Bij mijn eerste kindje was mijn eisprong ook steeds later, op dag 16,17 of 18 (ipv dag 14). Je kan ook ovulatietesten gebruiken, maar daar heb ik voorlopig geen zin in.Dan is er ook niets spontaan meer aan. |
| 17/07/2008 @ 14:02 debo | Hey Gisteren was het echt wel erg. Ik had echt pijn, precies alsof ik mijn regels had.En steekjes in mijn buik. Ik de late namiddag kreeg ik ook felle rugpijn (misschien ook omdat ik hoge hakken had gedragen, maar ik heb die schoenen nogal aangedaan zonder problemen). Het deed mij zelfs denken aan weeën. Als ik ging zitten, moest ik dat traag doen want het deed pijn.Zelfs als ik ineens moest lachten, deed dat pijn. Vandaag is al heel wat minder. Geen rugpijn meer, oef. Maar wel nog altijd die steekje en het gevoel alsof ik mijn baarmoeder er voel liggen...?? Kan een eisprong zoveel pijn doen? Als ik de vorige cyclussen bekijk, moet die nog komen. Als ik op hetzelfde gevoel als de vorige keer afga, is mijn eisprong al geweest en duurt deze cyclus een weekje minder. Wat kan een lichaam toch raar doen... |
| 15/07/2008 @ 17:34 debo | Het zou fijn zijn dat ik dit inderdaad een eisprong is die ik voel. De vorige keer voelde ik dit en een kleine 2 weken later werd ik ongesteld. Nou voel ik het weer en na wat telwerk zou dit betekenen dat mijn cyclus deze keer 31-35 dagen zou duren.Dat is alweer een vooruitgang. Nog ervaringen? |
| 15/07/2008 @ 13:56 debo | Hey dames Sommigen onder jullie kunnen voelen wanneer hun eisprong eraan komt of zelfs de eisprong zelf. Wel, ik heb een vermoeden dat ik dit ook voel aankomen. Omdat ik nog niet veel cyclussen van nature uit heb gekregen, kunnen jullie mijn gevoel misschien al dan niet bevestigen. De vorige ronde had ik gedurende een weekje last van wat vage buikpijnen, steekjes in de buurt van de baarmoeder en het gevoel alsof ik echt mijn baarmoeder voelde liggen. Het lijkt misschien raar maar ik kan het een beetje beschrijven als een gewichtje,een vorm die je voelt liggen als je beweegt of gaat zitten.Ik dacht toen zelfs dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.Ik moest zelfs vaker naar toilet wegens een drukkend gevoel (zal wel in mijn hoofd gezeten hebben) Maar een 2tal weken later bleek van niet. Dus dat was toen ongeveer de week voor mijn eisprong. Ook deze cyclus voel ik sinds 2-3 dagen datzelfde. Als ik naar mijn banner kijk en ik bedenk dat ik dit een weekje kan voelen, is dat daarna weer ongeveer een week voor mijn eisprong. Is er iemand die dit gevoel herkent? groetjes Debo |
[Reageer]

Gevoel eisprong?