[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 11:25 debo | Dus het gebeurt blijkbaar wel. De ene cyclus bijvoorbeeld 50 dagen en de volgende 30 dagen. Da zit toch allemaal raar in elkaar ze |
| 16/07/2008 @ 12:24 saar | ja hoor, ik had eerst soms 56 dagen, echt ongelofelijk, soms zelfs meer dan 70 dagen. Maar na mijn bevalling is het wat regelmatiger geworden en nu zijn ze altijd rond de 32 dagen. Met de tijd worden ze dus wel regelmatig, maar ook andere factoren kunnen ervoor zorgen dat je cyclus weer ongregelmatig wordt (stress, depressie...) groetjes |
| 16/07/2008 @ 09:45 debo | Hey allemaal een klein vraagje. Als je langere cyclussen hebt dan normaal, kunnen die ineens met meerdere dagen inkorten? Het is te zeggen, mijn eerste cyclus was 40 dagen, daarna 39 dagen. Zou het dan kunnen dat het ineens bvb 30 of 32 wordt? Of gaat mindert dat telkens maar met 1 à 2 dagen. Rare vraag maar ik zou het graag weten. Het is altijd zolang afwachten hé.En dan zijn er vrouwen bij wie het nog langer duurt... groetjes debo |
[Reageer]

Vraagje over langere cyclus

zijn want ik ovuleer normaal. Ben ondertussen gestopt met het te proberen begrijpen