[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 22:08 | reflux Ik las net je berichtje en ben zelf te einde raat, mijn zoontje van 9 weekjes heeft 10 dagen in het zieknhuis gelegen voor reflux. Hij had er onwijs veel last van. Hij verkrampten helemaal en was een brok zenuw. Zelf keek hij je ook niet aan en lachen ho maar. Hij heeft locex en neocate met nutriton gekregen. Na 10 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen mogt hij weer mee naar huis, nu een week verder ben ik weer bij het begin. Heel veel huilen, als of hij nog steeds vrezelijke pijn heeft. Zouden dat dus de beruchte krampjes zijn, want speugen doet hij niet meer. De neocate die krijgt hij omdat hij teveel prikkels niet kan verdragen en heel schrikkerig is. De rust , reinheid en regelmaat die is er zeker hier in huis, ik durf amper met hem op straat, omdat ik dan bang ben dat hij daar heel veel last van krijgt en met gevolg heel verdrietig zijn. Wie heeft er advies want het huilen mag ik geen huilen noemen het is vanaf de geboorten al krijsen van de pijn. HELP ME ![]() ![]() groetjes Cindy |
21/07/2008 @ 19:47 ![]() | mijn dochtertje geeft ook vaak melk terug, wij geven haar er ook niks voor omdat ze er geen last van heeft. |
[Reageer]

3 maand en veel melk terug geven...

nu. kan wel 2 dagen met een slab doen, het waren er 6 per dag en schone kleren. eventueel melk wat indikken met nutriton.
.