< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Bevallen in sept. te AZ St Jan Brugge

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Bevallen in sept. te AZ St Jan Brugge
06/10/2008 @ 08:55
eefje

Online Status Stuur bericht
Hey melleke, hoe gaat het?
Ondertussen al bevallen??

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:46
Melleke

Online Status
Ja redelijk wat zenuwen, zowel bij mij als mijn man... Kheb al enkele zware nachten achter de rug dusja... We leven in hoop, ik moet nog een weekje werken, hoop gewoon da ik het nog twee weekje volhoud en dan mag het komen voor mij hoor...

Groetjes

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:29
eefje

Hey Melleke hoe gaat het ondertussen met je?
Nie te veel zenuwen?
groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:39
melleke90

Hey bedankt voor de antwoorden op mijn vraagje, zwangerschap tot nu toe heel goed verlopen, practisch geen kwaaltjes enzo gehad... Maar nu begint het wel wat zwaar te worden, mijn in de onderrug, slecht slapen enzo, maar ja dat moet ik er bij nemen hé.

Ja kverlang er al naar!!!! Amai niet normaal, iedere dag is weer een dag dichter bij de bevalling en onze kleine spruit.

Groetjes
Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:16
Kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook ik ben bevallen in het AZ St Jan en zou ook nergens anders heen willen. Ons zoontje was dysmatuur en moest in de couveuse. Natuurlijk is dat absoluut niet leuk maar ze hebben me wel heel heel goed opgevangen. De eerste dagen kon ik amper stappen door mijn spoedkeizersnede en alle verpleegsters waren even vriendelijk om mij daarheen te brengen. Wanneer ik terug naar de kamer wilde moest ik maar bellen en ze kwamen me onmiddelijk halen.

Ik moest normaal 6 dagen blijven door de spoedkeizersnede maar ben nog een dag langer mogen blijven omdat ik zo nog even bij ons zoontje kon zijn.

Ze krijgen van mij allemaal een dikke 10 voor alles wat ze voor me gedaan hebben. En voor ons zoontje ook natuurlijk.

Ik heb dr Vandekerckhove maar doordat ik bevallen ben op 31/12/07 heb ik de dr van wacht moeten nemen. Dr Voorhoof was dat.
Maar ik kende hem al doordat ons zoontje verwekt is via ICSI. Hij heeft nog controles en de Pick-Up van de eicellen gedaan. Eigenlijk ken ik door die ICSI bijna alle gyns daar.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 16:38
eefje

hey
mijn gyn is dr Voorhoof. Misschien ken je hem.
Ik ben zeer tevreden over AZ Sint Jan. Goede vroedvrouwen, goede hulp bij alles, als je belt komen ze redelijk rap.
Normaal verblijf je daar 4 nachten, 5 dagen. Hangt er een beke vanaf of je smorgesn of savonds bevalt.
Nog een goeie maand en je hebt je kleintje vast!!
Hoe verloopt de zwangerschap?

Groetjes

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 13:32
Melleke

Online Status
Hey hallo, ja het is ons eerste kindje. Ik moet normaal bevallen rond 27 sept. en heb dr. Goessens.
Wat je content van het AZ, vriendelijk en zo? Hoe lang moet je er normaal blijven, ik heb gehoord 4 nachten ofzo, kan dat?

Groetjes Melissa

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:23
eefje

hey melleke

Ik moet niet bevallen in september maar ben wel al 3x bevallen in AZ Sint-Jan!
Welke gyn heb je? Is het je eerste kindje? Als je vragen hebt, stel ze maar hoor!
vele groetjes

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 12:55

Niemand bevallen in het az sint jan te brugge????
Is er niemand die moet bevallen in het az sint jan in september??????
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 12:52

bevallen in sept. te az st jan brugge
Nog mama's die gaan bevallen in september te AZ St Jan Brugge?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]