volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 07:43 effe ano | Hey, Ik heb normaal dit weekend mijn eisprong gehad. Normaal heb ik dan heel rekkerig witverlies, maar sinds gisteren heb ik enorm waterig witverlies. Is dit normaal? kan dit wijzen op een eventuele bevruchting of is dit wishfull thinking?... ![]() groetjes |
| 05/08/2008 @ 09:32 irene | het kan eventueel inderdaad wijzen op een bevruchting. ik had na mijn bevruchrting heel de tijd witverlies , tot nu zelfs nog 7 maand verder in mijn zwangerschap. ik duim voor je maar hou je er niet te veel aan vast, want er zijn mensen op het forum die ook witverlies hadden en die die maand niet zwanger waren. succes |
| 05/08/2008 @ 13:18 jokske ![]() | hier ook witverlies, meer dan anders... nog een week en het is mijn NOD We zullen moeten afwachten ![]() |
| 09/08/2008 @ 23:48 jufnel ![]() | Hoe bedoel je? Als je geen eisprong voelt is dat dan een indicatie dat je zwanger kan zijn? Je moet toch zowieso een eisprong hebben om zwanger te worden?? |
| 12/08/2008 @ 08:20 jokske ![]() | ratje, al gelig verlies gead? |
| 12/08/2008 @ 16:27 jufnel ![]() | Jokske, spijtig dat het niet gelukt is deze ronde. Op naar de volgende he! |
| 12/08/2008 @ 17:11 marie | Wat wil gelig verlies zeggen? Ik heb dat nu 3 dagen voor nod... |
| 12/08/2008 @ 20:26 jufnel ![]() | geen idee, maar laat het me weten als jij het ontdekt hebt! |
| 14/08/2008 @ 13:00 jokske ![]() | ik ben overtijd, maar had gisteren een negatieve test... |
| 14/08/2008 @ 13:20 sabrina | ik ben nu 6 weken zwanger en heb idd meer witverlies. maar het is was draderig als je het zeg maar tussen je vingers doet en je haalt die van elkaar af dan vormt het een draad. ![]() las op internet dat dit betekende dat je vruchtbaar of zwanger bent. nou succes allemaal |
volgende pagina >

meer witverlies na bevruchting?

Heb al zo vaak gedacht : "ja, deze keer is 't gelukt" maar steeds weer kreeg ik mijn regels. En nu lees ik hier op jullie forum over dat 'verlengd' witverlies. Ik was eigenlijk op zoek naar info over innestelingsbloedingen.