< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » meer witverlies na bevruchting?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
meer witverlies na bevruchting?
05/08/2008 @ 07:43
effe ano

Hey,

Ik heb normaal dit weekend mijn eisprong gehad. Normaal heb ik dan heel rekkerig witverlies, maar sinds gisteren heb ik enorm waterig witverlies. Is dit normaal? kan dit wijzen op een eventuele bevruchting of is dit wishfull thinking?...

groetjes
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:32
irene

het kan eventueel inderdaad wijzen op een bevruchting. ik had na mijn bevruchrting heel de tijd witverlies , tot nu zelfs nog 7 maand verder in mijn zwangerschap. ik duim voor je maar hou je er niet te veel aan vast, want er zijn mensen op het forum die ook witverlies hadden en die die maand niet zwanger waren.
succes
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:18
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook witverlies, meer dan anders... nog een week en het is mijn NOD
We zullen moeten afwachten

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 15:16
ratje

Ik voel normaal gezien elke keer mijn eisprong. En die gaat ook gepaard met rekbaar slijm. Maar deze maand heb ik nog geen rekbaar slijm gehad, wel waterig witverlies in de periode dat ik mijn eisprong verwachtte. Ik heb ook geen eisprong gevoeld deze keer. Ik hoop alvast dat het toch iets oplevert.

[Laatst gewijzigd door ratje - 05/08/2008 @ 16:57] - Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 15:46
missie

Hey,

Ratje, ik heb hetzelfde gehad deze maand als jou... Geen rekbaar slijm, geen eisprong gevoeld, maar wel af en toe waterig slijm...
Ben even benieuwd wat dat alweer wil zeggen ( alhoewel ik ondertussen al zot gedraaid ben van steeds die rare uitingen van mijn lichaam elke maand)

Allez, afwachten voor iedereen... pff...

maar we duimen he!

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 21:55
jufnel

Online Status Bekijk profiel
ik kom hier even meeschrijven... ben helemaal in de war... wij zijn al meer dan 2 jaar aan 't oefenen om zwanger te worden maar 't wil niet lukken. Ik ben volledig binnenste buiten gekeerd en bleek in orde te zijn. Mijn man wilde zich niet laten testen. (hij heeft al een zoon van 10) Maar nu opeens wil hij zich toch laten testen dus zijn we maandag bij de huisarts een "potje" gaan halen.

Nu heel vreemd merk ik net op het toilet dat ik wat rozig bloed verlies tussen heel veel witverlies. Wat raar is want mijn eisprong moet denk ik ongeveer een week geleden geweest zijn (ik hou het bewust niet meer bij om het van me af te zetten) en dat witverlies blijft maar aanhouden en nu dit roze. ik durf echt niet meer te hopen... Heb al zo vaak gedacht : "ja, deze keer is 't gelukt" maar steeds weer kreeg ik mijn regels. En nu lees ik hier op jullie forum over dat 'verlengd' witverlies. Ik was eigenlijk op zoek naar info over innestelingsbloedingen.
Ik ben echt compleet in de war. Enerzijds hoop ik dat het eindelijk zo ver mag zijn. Anderzijds is het enorm beangstigend. Ik was mezelf er al aan 't bij neerleggen dat er bij ons geen kind komt.
(Inseminaties ed willen we niet doen)

Ik ben ook al een paar dagen een beetje geconstipeerd. Ook niet van mijn gewoonte. ik heb er geen flauw benul van welke cyclusdag dit is. Maar voor mijn regels toch nog te vroeg alleszins.
Iemand van jullie ervaring met deze dingen???
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 00:26
ratje

Klinkt wel als een innestelingsbloeding !
Ik hoop voor je dat het gelukt is.

Ik heb tot nu toe nog geen eisprong gevoeld. Ik hoop ook stiekem dat dat goed nieuws betekent, anders zou het willen zeggen dat mijn cyclus weer eens langer is.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 23:48
jufnel

Hoe bedoel je? Als je geen eisprong voelt is dat dan een indicatie dat je zwanger kan zijn?
Je moet toch zowieso een eisprong hebben om zwanger te worden??
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:38
ratje

Nee ik bedoelde gewoon dat ik al alle maanden mijn eisprong heb gevoeld en ik was toen niet zwanger terwijl we wel goed geklust hadden. En deze keer heb ik het niet gevoeld en ik hoop dat dat voor mij eens goed komt nu. We hebben er veel minder mee bezig geweest deze maand omdat we nu niet wisten wanneer de moment was.

Je moet uiteraard een eisprong hebben. Tot nu toe heb ik er nog steeds geen gevoeld, dus ik ga er van uit dat hij toch al geweest is.

Weten jullie al iets meer? Symptomen?

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 12:27

nou hier nog zo een die niet meer weet hoe het nou zit

ik heb na 7 maanden op 29 juli mijn spiraal laten verwijderen
hier voor was ik toch steeds om de 4 weken ongesteld normale cyclus dus

op 19 juli ben ik het voor het laatst geweest
1 dag na het verwijderen 2 en halve dag bloedverlies gehad
volgens mijn niet mijn nieuw cyclus lijkt me maar ja afwachten.....

nu heb ik dus ook last van wit waterig vlies
hier voor nooit gehad met mijn spiraal!!
ik voel dat er van alles in mijn lichaam aan de gang is maar of dit nu op een bevruchting lijkt of op hormonen die flink in de war zijn?

Oja ook nog 1 dag licht bloedverlies gehad op 5 augustus alleen bij het afvegen
kan dit een innesteling zijn??
ook gezien dat ik nu wit waterige vlies heb al een paar dagen

of kan het ook zo zijn dat ik nu dat wit waterige vlies heb door het verwijderen van mijn spiraal?

Vermoedelijke bevalling op 05/05/2009.
Al 18 weken zwanger (45.24% ver), nog 21 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 08:20
jokske

ratje, al gelig verlies gead?

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:26
jufnel

Claudia; dat wit waterig verlies wil geloof ik zeggen dat je dan ovuleert. Allez, bij mij is dat toch zo. En dat kan tot 5 dagen aanhouden.

Hier nog geen en ook geen tekenen ervan.
Nu ja, misschien die 3 puistjes op mijn kin en aftjes in mijn mond

Morgen vertrekken we naar Sicilie (als op zaventem alles in orde komt) en ik verwacht me er wel aan dat ik daar mijn regels ga krijgen
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:27
jufnel

Jokske, spijtig dat het niet gelukt is deze ronde.
Op naar de volgende he!
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 17:11
marie

Wat wil gelig verlies zeggen? Ik heb dat nu 3 dagen voor nod...
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:26
jufnel

geen idee, maar laat het me weten als jij het ontdekt hebt!
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:54
missie

Hallokes,

Ik heb dat waterig verlies nu al een dag of 10, dus het lijkt me echt niet meer van mijn eisprong te zijn...
Ik denk ook niet dat het een teken is van zwangerschap, allez, bij mij toch niet...

Gelig verlies? Wat is dat? Nog niet gehad?
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat je dan mss een infectie hebt, maar ik kan ook mis zijn he?

Jokske, heb jij je nu, of ben je overtijd?
(je banner zegt beide?)

Groetekes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 17:46

jufnel; ik heb het wel een paar dagen gehad weet niet precies hoe lang maar het is nu id weer weg het zou dus goed kunnen

alleen klopt er dan niks meer van mijn banner hier onder
die moet dan jammer genoeg wat langer
wie weet moet ik dan toch maar tellen vanaf de bloeding na het verwijderen ipv voor het verwijderen de normale cyclus
ik hoopte zo dat de bloeding van 1 dag op 5 augustus een innesteling zou kunnen zijn

nou ik hoop voor je dat de weg blijft als je weg bent

Vermoedelijke bevalling op 05/05/2009.
Al 18 weken zwanger (45.24% ver), nog 21 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:18
ratje

Dat gelig verlies is bij Jokske en mij meestal een voorbode van onze

Deze maand heb ik er eigenlijk niet echt op gelet Jokske, maar gisteren en vandaag heb ik wel wat bruin- en roosverlies gehad. Ik vrees dus wel dat er aan komt, al was het niet zoveel.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:00
jokske

ik ben overtijd, maar had gisteren een negatieve test...

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:20
sabrina

Online Status
ik ben nu 6 weken zwanger en heb idd meer witverlies.
maar het is was draderig als je het zeg maar tussen je vingers doet en je haalt die van elkaar af dan vormt het een draad.
las op internet dat dit betekende dat je vruchtbaar of zwanger bent.
nou succes allemaal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >