volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 14:31 mimi1701ap16 ![]() | hai, Mijn vader is Arabisch dus ik kan je misschien helpen! ![]() In m'n familie: Sammy (Broer) Illian (Neefje) Alim (Stiefneefje) Andere namen: Yassin Youssef Omar Nuri ![]() ![]() |
05/08/2008 @ 14:52 ![]() | Ik ken een kindje die van arabische afkomst is en die heet dyako vind het trouwens een heel mooie naam. |
| 05/08/2008 @ 15:59 nele | Haroun heb ik altijd een supernaam gevonden! Hakim Rahim Naim |
| 06/08/2008 @ 10:52 nele | o ja, ik ken ook nog een Iraniërs die Aram heet, vind ik ook wel een leuke naam, past ook bij Amir! |
| 06/08/2008 @ 10:58 Cat ![]() | Ik heb een collega gehad die Mevlud noemde . Ook ken ik een Aaron (weet niet of je het zo schrijft? ) maar je sprak het wel zo uit |
| 06/08/2008 @ 11:16 kellytje ![]() | hey goeie vriendin van ons hun kindje heet Zara, wat ik heel mooi vindt. ![]() |
| 06/08/2008 @ 12:23 esther | Hallo, Een vriend van mij komt uit Iran en hij heet Said (met puntjes op de i). groetjes |
08/08/2008 @ 12:21 ![]() | OOOOH Sabke, ik had totaal geen idee om hier een naam te plaatsen... Maar die Noran van jou vind ik echt super klinken! |
| 08/08/2008 @ 12:52 Kelly ![]() | Mijn zus haar zoontje heet Karim. |
| 08/08/2008 @ 19:50 Ienemien ![]() | Onze zoon heet Ferran en dat schijnt, naast een spaanse naam, ook arabisch te zijn. |
| 10/08/2008 @ 01:29 Moi | hey, ik ben zelf ook een iranese ;) dus misschien kan ik enkele namen opsommen Dariush Mansour Shahab Meisam Arash Ali (simpel ma ik vind t best mooi) Naser Afshin Misschien helpt het u? xxx |
| 10/08/2008 @ 15:53 meisje | Hier nog enkele leuke namen die ik heb gehoord: - Anouar - Ramzi - Nasim Maryam ben je trouwens alleen op zoek naar jongensnamen? Je bent toch nog maar 12 weken ver. Hoe weet je dat het een jongen wordt? |
| 10/08/2008 @ 16:21 debo | @ Meisje, ze heeft mssn al een meisjesnaam gevonden?? Enkele namen: Azzadine; Bilal; Ayoub; Youssef; Yusuf, Faïz; Erdem; Musa; Amin; Mouley; Sayid, Yannis; Younes; Hamza, Waïl; Fevzi Ik ben wel niet zeker over de oorsprong |
| 11/08/2008 @ 23:13 | Hoi, ik ben ook op zoek naar een iraanse jongensnaam. Echter niet een die alleen nl uit te spreken is maar ook nl klinkt :) Heb tot nu gevonden: Casper, Kian, Nik, Sam. Mijn dochter (half iraans heet Lieke omdat paps echt een nl naam wilde). Nu ben ik 20 weken en heb vandaag gehoord dat het een jongen is. De 1e kleinzoon voor oma in Iran en vandaar dat ik dus een naam zoek en wil die niet direct uitstraalt ik ben perzisch maar die voor oma toch ook bekend klinkt ;) Mocht ik er meer tegenkomen laat ik het je weten en googlen met perzische of iraanse jongensnamen levert echt veel resultaat :) Succes alvast, groetjes Anne |
volgende pagina >

Arabische/ Iraanse jongens namen gezocht