Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/08/2008 @ 10:09 missie ![]() | Geta, Proficiat!!! Ik ben benieuwd hoever je nu bent... Misschien inderdaad een late eisprong! Knuffels |
| 24/08/2008 @ 10:27 missie ![]() | Hier net een testje gedaan, negatief zoals verwacht. Dag 46 en wachten op ... |
| 24/08/2008 @ 12:35 Geta ![]() | Missie, geduld hebben kijk naar mij, 2 negatieve testen gehad en dan toch een positieve!! Ik ga duimen voor je |
| 25/08/2008 @ 17:08 lot ![]() | joehooooe, heb net een test gedaan: positief!!!!!! ben zooooooooooo gelukkig!! na 2jaar.. xxlot |
| 26/08/2008 @ 12:30 Geta ![]() | Hey lot proficiat!!!!!!!!!!! |
| 27/08/2008 @ 21:24 Prutske ![]() | Hallo, Zoals jullie zien ben ik ook 6 dagen overtijd. Heb al 2 keer getest en was negatief, maar blijkbaar is er nog hoop voor mij ... Zit trouwens in mijn 3de ronde Liefs |
| 28/08/2008 @ 16:49 missie ![]() | Hier zijn de gearriveerd... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Proberen zwanger te worden + overtijd??

Vrijdag ga ik naar de huisarts voor bloed te trekken enz. Denk pas bij de eerste echografie dat het mij zal doordringen...
Heb nu wel enorm schrik of er iets zou mislopen of zo 

...
Ik let al 2 jaar goed op mijn lijn, vind wel dat er toch nog 10 kilo af mag gaan. Ik doe weightwatchers al een tijdje. Ik zou dit graag willen blijven doen om tijdens me zwangerschap niet te veel te verdikken.
Versta me niet verkeerd hé ik wil mij nu ook niet uithongeren é. Maar met deze hongerige buien is het wel moeilijk om mij aan mijn puntjes te houden... Is dit normaal?
Gisteren naar de huisdokter geweest. Toen ik vertelde over de bloeding begon hij over mola zwangerschap... En hij zei ik zal bloed nemen en zien naar je ACG om te zien of we de zwangerschap verder zetten of beeindigen... Vanavond zal ik het resultaat horen. Ik kom zot!