< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Proberen zwanger te worden + overtijd??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Proberen zwanger te worden + overtijd??
18/08/2008 @ 14:46
Nitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Geta, ik vrees van wel, in inderdaad heel lang hé.
Ik geef in ieder geval je vriend gelijk en zou naar de dokter stappen. Hij kan bepalen waar in je cyclus dat je bent, of je binnenkort je regels kan verwachten ofdat ze je lichaam even een zetje moeten geven.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 16:40
missie

Geta,
Ik had ook eens een cyclus van 45.
Ben dan naar de ha gegaan, bloed laten trekken, niet zwanger en kort daarna ms gekregen.
Daarna weer cyclussen van in de 30 dagen.
Helaas, nu weer goed op weg naar die 45.

Toch naar de ha gaan, die kunnen je helpen!!

Succes!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:33
lot

Online Status Stuur bericht
Hey Geta, en de rest,
Ik ben nu bijna 2jaar aan het 'proberen', tis te zeggen, we doen er niet veel speciaals voor buiten de pil niet nemen en natuurlijkklussen :)
Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad dus daarmee is het moeilijk voor mij om te zien wanneer ik vruchtbaar ben!
Toen ik net gestopt was met de pil heb ik ook zeer lange cyclussen gehad! De langste 113dagen denkik, dus ja, het kan :):)
veel groetjes, lot

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 07:57
Geta

Online Status Bekijk profiel
Dit ga je nooit geloven. Heb 14 augustus nogmaals een zwangerschaptest gedaan, resultaat was negatief. Was toen 19 dagen overtijd.

Nu voelde ik mij niet zo op mijn gemak, ook omdat ik dit weekend niet, maar volgend weekend, een verlengd weekend naar het Ardennen ga, en dan nogmaals de tweede week van september op verlof ga. Heb totaal geen zin om dan mijn menstruatie te hebben…

Ben dus gisteren naar de dokter geweest. Heb daar 2 uur en een half in de wachtkamer gezeten. De dokter zei dat het normaal was dat ik nog geen menstruatie had, bij sommige duurt dat zelfs 3 maanden vooraleer ze nogmaals hun menstruatie hebben. Maar zei hij, mits je geen condooms gebruikt, doe dan af en toe een zwangerschaptest om toch zeker te zijn.

Het was 19u30, toen besloot ik nog snel naar de GB te gaan om eens een zwangerschaptest te doen. Ik kon me ogen niet geloven!!!! Het was positief!!! Ik hoop dat het resultaat betrouwbaar is. Dus… nu mag ik vrijdag weer 2 uur in die wachtkamer gaan zitten…

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:43
Silvana

HEy geta!

Als de test binnen de tijd positief geeft dan mogen we je feliciteren hoor!
Mischien is je eisprong veel later gevallen en dat je mischien nu eigelijk maar een week overtijd bent ofzo!
Naja als je een echo krijgt weet je mee he.
Dus er is nog hoop voor de dames die zo lang overtijd zijn!

Groetjes en veel succes met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:08
Trynke

Dag meiden..

Ik ben hier nieuw! Zal me ffies voorstellen!
Ik ben Trynke en woon ergens in Friesland samen met m'n man en zoon van 16 maanden! Ik ben 23 jaar oud! We willen graag voor de 2de gaan en hebben daarom eind juni de pilstrip in de prullenbak gegooid! Nu had ik afgelopen dinsdag m'n 2de NOD!! Heb natuurlijk 'n test gedaan en ik zag 'n ieniminie dun licht streepje staan! Tot op heden ben ik nog niet ongesteld en zo voelt het ook niet dat het er aan zit te komen! Dus vanmorgen maar weer 'n test gedaan, eigenlijk het zelfde als dinsdag maar nu zie ik de streep ietsjepietsje beter!

Weten jullie wat ik moet doen? VK bellen of gewoon maar afwachten en overmorgen als ik dan toch nog niet ongi ben gworden maar weer 'n test doen??

Groetjes!!

(ffies bericht gekopieerd hier na toe vanuit de nod augustus)

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:38
Geta

Hey Silvana!!!

Mercikes, hoewel het mij nog niet echt doordringt Vrijdag ga ik naar de huisarts voor bloed te trekken enz. Denk pas bij de eerste echografie dat het mij zal doordringen... Heb nu wel enorm schrik of er iets zou mislopen of zo

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:18
Nitje

Geta, na zo lang overtijd te zijn mocht het wel hé, een dikke proficiat! En geniet van die 2 uur wachten, die dokter gaat zijn ogen niet kunnen geloven denk ik

Trynke, als de streep al wat beter is dan zal het wel positief zijn hé, wil je echt zeker zijn kan je inderdaad nog een paar daagjes wachten en gewoon nog eens testen en dan zal het wel duidelijk zijn!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:09
missie

Geta, Proficiat!!!

Ik ben benieuwd hoever je nu bent... Misschien inderdaad een late eisprong!

Knuffels

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 14:43
Geta

Ok gisteren heeft dus de dokter bloed van genomen. Ik mag maandag avond bellen voor het resultaat. Daar zou hij ongeveer kunnen zien of alles inorde is of?

Als de test ook positief is dan moest ik nogmaals een afspraak maken met hem voor een nuchtere bloedtest, urinetest en een afstrijkje...

En dan gaat hij mij een doorverwijs geven naar de gyneacoloog!! Pfff lastig dat er nu wel een weekend tussen zit. Anders wist ik het resultaat vanavond al

Volgens de huisdokter zijn berekening zou ik inderdaad een late eisprong hebben gehad en is er bij mij sprake van een 'blinde zwangerschap'. Volgens zijn berekening zou ik al een maand zwanger zijn! Mijn test van 14/08 was negatief omdat ik hem te vroeg heb genomen...

Amai nooit gedacht dat zwanger worden/zijn zo'n gedoe is hahahaha

ps: terwijl ook bannertje aangepast naar info van huisarts...

[Laatst gewijzigd door Geta - 23/08/2008 @ 14:55] - Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 10:27
missie

Hier net een testje gedaan, negatief zoals verwacht.
Dag 46 en wachten op ...

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 12:35
Geta

Missie, geduld hebben kijk naar mij, 2 negatieve testen gehad en dan toch een positieve!! Ik ga duimen voor je

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:08
lot

joehooooe, heb net een test gedaan: positief!!!!!! ben zooooooooooo gelukkig!! na 2jaar..
xxlot

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:30
Geta

Hey lot proficiat!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:42
Geta

De dokter heeft gisteren bevestigd dat ik zeker zwanger ben. Ik voel er wel niets van, geen gevoelige borsten, ochtendmisselijkheid, niets... Wel enorm veel veel honger. Ik let al 2 jaar goed op mijn lijn, vind wel dat er toch nog 10 kilo af mag gaan. Ik doe weightwatchers al een tijdje. Ik zou dit graag willen blijven doen om tijdens me zwangerschap niet te veel te verdikken. Versta me niet verkeerd hé ik wil mij nu ook niet uithongeren é. Maar met deze hongerige buien is het wel moeilijk om mij aan mijn puntjes te houden... Is dit normaal?

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 21:24
Prutske

Hallo,

Zoals jullie zien ben ik ook 6 dagen overtijd. Heb al 2 keer getest en was negatief, maar blijkbaar is er nog hoop voor mij ...

Zit trouwens in mijn 3de ronde

Liefs

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:49
missie

Hier zijn de gearriveerd...

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 12:15
Geta

Ben met schoonouders naar het ardennen geweest en heb zaterdag een bloeding gehad. Zijn direct naar Libramont geweest naar de spoeddienst. Ik had zo schrik dat ik het verloren was. Maar al bij al de echo toonde dat 'pruts' nog in mijn buikje zat. Konden wel niet veel zien want ik zou dus maar 3 weekjes ver zijn en niet bijna een maand zoals huisdokter had uitgerekend. Morgen moet ik voor testen naar de huisarts, dan vertrek ik een week op verlof met veel schrik! Wat als ik terug een bloeding zal krijgen? Enfin de 16de mag ik terug voor een echografie naar mijn geneacoloog.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 12:31
Nitje

Hm, denk da ze u in Libramont wat hebben wijsgemaakt, als je maar drie weken zou zijn dan zou je op echo niets zien. Ik vermoed dat ze anders tellen, normaal tel je vanaf je vorige maandstonden en ik denk da zij vanaf de eisprong hebben geteld. Je zal dan 5 weken zwanger zijn en je HA zat dus wel goed denk ik.
Kan me wel voorstellen dat je je ongerust maakt, ik duim dat de bloedwaarden mooi gestegen zijn en dat je toch van een zorgeloze vakantie kan genieten!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:33
Geta

Pfff ik begrijp er nix meer van Gisteren naar de huisdokter geweest. Toen ik vertelde over de bloeding begon hij over mola zwangerschap... En hij zei ik zal bloed nemen en zien naar je ACG om te zien of we de zwangerschap verder zetten of beeindigen... Vanavond zal ik het resultaat horen. Ik kom zot!

Nitje nu zeg jij dat ik misschien al langer zwanger ben... Ik moet wel zeggen op de echo zag je niet veel hoor, enkel eigenlijk een vruchtzakje van 14mm. Maar als ik op mijn banner klik zie ik dat nu pas het eitje zich in de eileiders naar mijn baarmoeder gaat. Inderdaad ik zou dus langer al zwanger zijn

Ik begrijp er niets meer van. Ik word tussen verschillende emoties heen en weer getrokken. Hoe dan ook 16 september heb ik afspraak met mijn geneacoloog en hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid.

Ook ik heb samen met mijn schoonmoeder informatie opgezocht over die mola zwangerschap. Mijn echo vertoont geen zo'n kernmerken. Ik begrijp zelfs niet waar de huisdokter hem op basseert om mijn zoiets te zeggen!

[Laatst gewijzigd door Geta - 03/09/2008 @ 12:40] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >