< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/10/2008 @ 08:32
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dan had je wel geluk, anders zo helemaal alleen en met 2 kids naar t ziekenhuis opdraven

hier nog leuk nieuws:
ons Laurinetje heeft gisteren haar 1e 2 stapjes gezet in de opvang! super hé, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen
ze staat nu al vaak recht uit het niets, heeft dus niets meer nodig om haar aan recht te trekken
ze zeiden in de opvang dat het nu vast niet lang meer zal duren eer ze er mee weg zal zijn
we waren zowiezo van plan om zaterdag nieuwe schoentjes te gaan kopen voor onze dus t komt nu nog goed uit ook
ben supertrots op haar hihi

groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 15:45
marina

ja dan zal ze binnenkort wel vertrokken zijn
bij shania heeft dat een maand geduurd voordat ze echt op wandel was

proficiat laurinetje

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:47
M.

hey,

wij zijn gisteren terug naar K&G gemoeten, de laatste 2 prikjes van aan 15 maand zitten er weer op
t was weer groot maar t duurt gelukkig niet lang
hopelijk krijgt ze er niet te veel last meer van
alles was in orde, onze is goed gegroeid en flink bijgekomen en is terug wat omhoog op de curve, lengte 75,5 cm en gewicht 9,100kg. de vorige keer was t wat aan de lage kant maar nu moeten we ons geen zorgen meer maken
heb ook eens al men vragen kunnen stellen over het eten en slapen en heel wat handige tips gekregen, is altijd eens leuk om het aan de deskundigen voor te leggen vind ik

hoe is t bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 15:46
M.

hoikes,

kom ook nog snel even piepen hier voor Laurine helemaal wakker is
wat een weer zeg, echt niet te doen, water gieten hier!
had gehoopt er nog even tussenuit te kunnen maar t is echt geen weer om buiten te komen nu
gisteren zijn we dus schoenen gaan kopen voor Laurine, had nog een kortingsbon en die was niet lang meer geldig
maar goed ook want schrok nogal van de prijs, bijna 60 euro
nuje, t zijn mooie en degelijke schoenen dus ze zal er wel een tijdje mee doen
thuis zit ze wel gewoon met haar bobuxen aan maar de schoentjes zijn echt wel handig als we weggaan
we zijn gisteren naar de kermis geweest en plots was mevrouw de buggy beu dan maar stappen aan de hand en t was veel beter en zo zijn de schoenen direct ingelopen
ze heeft ook voor de 1e gevist aan het eendjeskraam, nuja met wat hulp van papa natuurlijk maar t was echt megaleuk en ze was zo trots op al die eendjes in haar kommetje
en ook nog een leuke prijs nadien dus we hebben haar gans de dag niet meer gehoord

is t bij jullie ook zo'n slecht weer? anders een leuk weekend aan t hebben?

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 18:32
marina

hier ist ook slecht weer

die schoentjes kosten nogal he die van jason kosten 100 euro gelukkig heeft zijn meter voor zijn verjaardag gesponsord

gisteren met de kindjes gaan zwemmen jason had weer schrik en shania vond het heel leuk

vandaag zonder de kindjes al is wat inspiratie gaan opdoen in de fun voor met de sint vind dat is leuk tussen t speelgoed snuffelen

heeft laurine last gehad van haar spuitjes ?

groetjes marina

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:06

Hej meiden

Ben er ook nog eens.

Laura, proficiat met de eerste stapjes van Laurine!! Nu gaat het heel snel gaan hoor, letterlijk en figuurlijk bijna. EN heeft ze nog wat pasjes gemaakt? Ja, schoenen kosten heel wat geld he zeg. De laatste van Gudrun waren ook nogal kostelijk. Maar ja, de andere waren te klein en te zomers ook. Dus ja, je kan niet anders he.
Genieten hoor. En zo leuk op de kermis, plezant.

Marina, Jason bijna 1 jaar al zeg!!! Da gaat nogal vooruit he zeg. pff. Ze worden groot he.
Jason ook schoentjes? Leuk he. De eerste schoentjes zijn toch wel wat speciaal vind ik. Ik zag eens bij de schoenmaker dat je die nog steeds kan verkoperen zoals vroeger. Misschien dat ik dat ook nog ga doen....

Hier alles goe. Mijn regels nog eens gekregen, 32 dagen, vind da wel goe. Kids zijn op logeerpartij bij mijn ouders. Tis hier rustig, heb nogal gewassen en gestreken hier zunne.... hehe. Vraag me dan af hoe mensen met 4 of 5 kinderen dat doen...zoveel was altijd

Allez, tot de volgende he
Caro

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:14
M.

marina, waaaw 100 euro voor schoenen dat is nog erger dan ik dacht pff zou t daar toch moeilijk mee hebben hoor, maar gelukkig ben je ervoor gesponserd geweest
Laurine heeft gelukkig geen last gehad van de spuitjes
deze nacht weer megaslecht geslapen wel maar we worden dat al gewoon
weet me er soms geen raad meer mee
wat zou je 'vragen' aan de sint?
ik doe dat ook altijd graag maar denk dat ik ga wachten tot de sinterklaasboekjes er zijn want als ik in de winkel rondloop zou ik niet kunnen laten weer vanalles mee te brengen

caro, Laurine stapt iedere dag meer en meer, we zijn echt trots op haar en ze weet het en ook daarom doet ze nog meer haar best om te stappen
ik laat ze dan ook altijd meestappen naar de brievenbus en de ververstafel... ipv haar overal te dragen
wel eens leuk zo even zonder de kids en al de achterstallige was kunnen doen zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:36
M.

hoi,

hier terug een zieke mama mensen toch, ik voel me mottig
ferme keelpijn en al mijn spieren zijn stijf en stram
t zat er aan te komen, heb de vorige keer direct medicatie beginnen nemen en was er snel weer door maar t heft nooit helemaal doorgebroken en is t nu wel aan t doen
ga t maar even laten komen en dan goed uitzieken want altijd maar half en half genezen is ook maar dat
komt er dan nog bovenop dat Laurine enorm slecht heeft geslapen deze nacht echt niet te doen, zo krijsen in haar slaap en als je dan binnengaat heeft ze haar tut nog in haar mondje en merk je dat ze niet echt wakker is
heb al eens overwogen ermee naar een osteopaat te gaan
wat denken jullie daarvan?

groejtes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:07
marina

m ga maar is naar de osteopaat dat kan nooit kwaad (als t ne goeie is)
onze jason is ook ferm lastig denk bij hem dat het tandjes zijn denk dat ik deze nacht maar 3u geslapen heb

ik ga is zien of shania zelf al kan kiezen
als de boekjes er zijn

en voor onze jason er zijn zoveel leuk dingen he

ja caro jason al bijna een jaar t gaat heel snel vooral bij een tweede vind ik hebt gij dat ook met arwen ?
heb dat ook al gezien van die verkoperde schoentjes lijkt mij ook wel leuk

zwijg mij van de was ik heb hier ook altijd hopen liggen en ik hou dat wekelijks bij

m veel beterschap

groetjes marina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]