volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 15:45 marina ![]() | ja dan zal ze binnenkort wel vertrokken zijn bij shania heeft dat een maand geduurd voordat ze echt op wandel was proficiat laurinetje |
| 29/09/2008 @ 17:44 marina ![]() | nee mijn mama was juist bij mij thuis ik ging normaal haar haar knippen |
| 29/09/2008 @ 09:25 M. ![]() | hopelijk moet je dat nooit meer meemaken heb je dan Shania moeten moedoen naar t ziekenhuis of was je man ook thuis? |
| 28/09/2008 @ 14:34 M. ![]() | oei zeg, dat was ook even schrikken zeker? gelukkig is alles in orde met hem heeft hij nog pijn gehad? |
volgende pagina >
[Reageer]

we gaan ervoor in 2005

dat is nog erger dan ik dacht pff zou t daar toch moeilijk mee hebben hoor, maar gelukkig ben je ervoor gesponserd geweest

maar t duurt gelukkig niet lang
is goed gegroeid en flink bijgekomen en is terug wat omhoog op de curve, lengte 75,5 cm en gewicht 9,100kg. de vorige keer was t wat aan de lage kant maar nu moeten we ons geen zorgen meer maken
, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen

en de andere dag