< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD 2e helft september - wie doet mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD 2e helft september - wie doet mee?
21/08/2008 @ 21:21
Babs

Online Status Bekijk profiel
Barbara, geniet, geniet, geniet!!!

Ik heb momenteel terug een weekje verlof. Volgende week nog een weekje werken en dan 1 september terug een dagje thuis. A ja, ik moet er toch bij zijn op mijn klein ventje zijn grote dag, hé. De potjestraining gaat momenteel fantastisch. Hij heeft al 2 dagen geen pamper meer aan en hij heeft nog geen enkel "accidentje" gehad! Het is wel grappig om ons te zien spurten naar het potje telkens hij zegt: "ik moet pipi of kaka doen". Gisteren wilde hij zelfs niet gaan slapen met pamper! Hij moest eerst nog pipi doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij aan het proberen was om zo lang mogelijk op te blijven, ha, ha! de kapoen.

Hoe zit het met de rest, Sofie, Phie?

Alles ok?

groetjes,
Babs

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 23:32
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Barbara, geniet ervan! Met 2 kleintjes in huis zal het binnenkort meer dan druk genoeg worden...

Babs, ga jij echt verlof nemen voor Tuurs eerste schooldag? Heb ik niet gedaan, en al een geluk want ik zou de muren opgelopen zijn...
Goed dat hij nu proper is. Maar 'k zou hem toch een reserve-broekje meegeven naar school. ALs ze een beetje overweldigd zijn kan er al gemakkelijker een ongelukje komen.
Gaat hij direct hele dagen?

Groetjes,
SOfie

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:38
babs

Haha Sofie, voor het muren oplopen hebben de moeders, creatief als we zijn al een oplossing bedacht. We zijn met zijn z'n vieren, 2 waarvan het de allereerste schooldag is en 2 die al ervaring hebben. We gaan naar de markt in een dorpje hier dichtbij, daarna gaan we samen een snack gaan eten en daarna zien we wel. Als we om 16.00u aan de schoolpoort terug staan is het goed, hé.En ja, hij gaat onmiddellijk hele dagen, blijft middageten op school. Na een week gaan we het bekijken. Hij slaapt nu al niet meer in de namiddag. Merken we dat hij echt te moe is, dan kunnen we nog veranderen en oma inschakelen.
Wordt nu al zenuwachtig als ik er aan denk!!!

Groetjes,
Babs
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 19:19
Barbara

Online Status Bekijk profiel
Klaar voor de 1e schooldag terug???
Wat was het BALEN, als ik terug aan die tijd denk.
Nu is het al zover gekomen dat we zelf aan de poort staan, maar dan wel aan de andere kant

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:16
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
1ste schooldag toch met tranen... Haar juf was er nog niet en dat begreep ze niet goed, zeker toen ze wel de juf van vorig jaar zag. Maar ondertussen gaat het al veel beter. Nog een beetje in het ritme geraken zeker.

Zoonlief vond het anders ook tijd voor iets nieuws. Sinds gisteren gaat hij heel flink op zijn potje. Gisteren de hele vm droog gebleven, wel met een pamperbroekje natuurlijk. Pipi én kaka op de pot! En hij komt het zelfs zeggen als hij wil gaan. Maar 1 probleempje, als hij erop zit, dan wil hij er niet meer af... Och, afwachten want voor't zelfde geld wil hij er een van de dagen gewoon niet meer op.

Alles ok met iedereen?

Groetjes

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:43
Bar

Hey,
Babe'je is nog steeds niet gedraaid , zal vervroegd moeten terugkomen, binnen 2 wk, indien dan nog niet gedraaid, zal ik een afspraak moeten maken in het ziekenhuis, op de verloskamer zal ze dan gedraaid worden , gyne zei dit zal niet pijnloos verlopen .
Het goede nieuws is dat ze wel weer FLINK gegroeid is, al 49cm en een licht gewichtje van 2.5kg.
jullie jullie te pletter voor 16/9
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:58
babs

Barbara, ik ongelooflijk dat beebje nog draait.

Sofie, hier het omgekeerde, de 1ste dag op school verliep zonder problemen, vanaf de 2de dag is het elke morgen wenen, wenen en nog eens wenen, vanaf hij uit zijn bed komt en vraagt: moet ik vandaag naar school of mag ik bij oma? Deze morgen weende hij zo erg dat ik zelf in mijn auto een potje heb zitten huilen na het afzetten.

Nieuws: mijn broer en zijn vrouw hebben een dochter, Jona genaamd (uitgerekend voor 29 september, maar geboren op 26 augustus, 2kilo490gram)). Het ging niet goed met haar de 1ste dagen (ademhaling), daarna beterde het. Maandag heeft ze een serieuze infectie opgelopen en zag het er weer serieus erg uit, maar na een antibiotica-kuur te zijn opgestart, is het nu opnieuw beter. Hopelijk blijft het nu goed gaan en mag ze zo vlug mogelijk naar huis.
En wij hebben een nieuw huis gekocht. Wij hadden momenteel geen garage en een heel kleine tuin. Nu nog het onze voor een mooie prijs kwijtraken. En dan, verhuizen....
Mijn nicht bleek vorige week ook zwanger na lang wachten, maar 2 dagen later kwam het slechte nieuws, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dus kijkoperatie en 1 eierstok verwijdert.

Tje, het was mij wel het weekje vorige week.

Groetjes,

Babs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]