Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/08/2008 @ 13:38 babs | Haha Sofie, voor het muren oplopen hebben de moeders, creatief als we zijn al een oplossing bedacht. We zijn met zijn z'n vieren, 2 waarvan het de allereerste schooldag is en 2 die al ervaring hebben. We gaan naar de markt in een dorpje hier dichtbij, daarna gaan we samen een snack gaan eten en daarna zien we wel. Als we om 16.00u aan de schoolpoort terug staan is het goed, hé.En ja, hij gaat onmiddellijk hele dagen, blijft middageten op school. Na een week gaan we het bekijken. Hij slaapt nu al niet meer in de namiddag. Merken we dat hij echt te moe is, dan kunnen we nog veranderen en oma inschakelen. Wordt nu al zenuwachtig als ik er aan denk!!! ![]() ![]() Groetjes, Babs |
| 04/09/2008 @ 08:43 Bar | Hey, Babe'je is nog steeds niet gedraaid , gyne zei dit zal niet pijnloos verlopen .Het goede nieuws is dat ze wel weer FLINK gegroeid is, al 49cm en een licht gewichtje van 2.5kg. ![]() |
| 04/09/2008 @ 11:58 babs | Barbara, ik Sofie, hier het omgekeerde, de 1ste dag op school verliep zonder problemen, vanaf de 2de dag is het elke morgen wenen, wenen en nog eens wenen , vanaf hij uit zijn bed komt en vraagt: moet ik vandaag naar school of mag ik bij oma? Deze morgen weende hij zo erg dat ik zelf in mijn auto een potje heb zitten huilen na het afzetten .Nieuws: mijn broer en zijn vrouw hebben een dochter, Jona genaamd (uitgerekend voor 29 september, maar geboren op 26 augustus, 2kilo490gram)). Het ging niet goed met haar de 1ste dagen (ademhaling), daarna beterde het. Maandag heeft ze een serieuze infectie opgelopen en zag het er weer serieus erg uit, maar na een antibiotica-kuur te zijn opgestart, is het nu opnieuw beter. Hopelijk blijft het nu goed gaan en mag ze zo vlug mogelijk naar huisEn wij hebben een nieuw huis gekocht. Wij hadden momenteel geen garage en een heel kleine tuin. Nu nog het onze voor een mooie prijs kwijtraken. En dan, verhuizen.... ![]() Mijn nicht bleek vorige week ook zwanger na lang wachten, maar 2 dagen later kwam het slechte nieuws, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dus kijkoperatie en 1 eierstok verwijdert. Tje, het was mij wel het weekje vorige week. Groetjes, Babs ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD 2e helft september - wie doet mee?

, gyne zei dit zal niet pijnloos verlopen .
, vanaf hij uit zijn bed komt en vraagt: moet ik vandaag naar school of mag ik bij oma? Deze morgen weende hij zo erg dat ik zelf in mijn auto een potje heb zitten huilen na het afzetten
.
genaamd (uitgerekend voor 29 september, maar geboren op 26 augustus, 2kilo490gram)). Het ging niet goed met haar de 1ste dagen (ademhaling), daarna beterde het. Maandag heeft ze een serieuze infectie opgelopen en zag het er weer serieus erg uit, maar na een antibiotica-kuur te zijn opgestart, is het nu opnieuw beter. Hopelijk blijft het nu goed gaan en mag ze zo vlug mogelijk naar huis
een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dus kijkoperatie en 1 eierstok verwijdert.