< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/04/2008 @ 20:53
Net

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

Nou dat wordt dan een mooi sinterklaas kado San
Fijn hoor dat alles goed was!!!

Ja dat moe zijn is voor een goed doel en nemen we voor lief maar is soms erg onhandig of ongezellig ( erg vroeg naar bed of chago)

Ach over 6 weekjes zitten we alweer op de helft

Groetjes

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 21:08
Romy

Hier is alles hartstikke goed hoor!! Zit op het wachtbankje nu dus wel erg spannend nog 4 daagjes.. Deze maand wel goed ons best gedaan dus het kan maar zo... Ook wel wat symptoomjes dus wie weet

Wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat & de tijd gaat inderdaad snel!

Sannie het zal wel geweldig zijn geweest om het hartje nu goed te zien kloppen! Ik ben echt zo super blij voor je!!

Nou ik ga maar weer even verder stoeien met de belastingdienst ik kom snel terug om wat uitgebreider te reageren!!

Romy

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:15
Sannie

Hey meiden

Romy en en en en en en en??? Ik heb vreselijk geduimd voor je lieverd.

Net ja nog 6 weekejes en dan op de helft..ik wou dat ik al zover was..krijg je al een buikje??

Hier alles goed, beetje missleijk soms, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven, zo erg is het niet, wel erg moe. Ik stort al rond half 10 savonds in terwijl ik normaal altijd pas rond 12 uur half 1 naar bed ging.. Ik plas sinds vrijdag ook voor moeders voor moeders..een erg goede actoe vind ik zelf, maar ook puur omdat ik er vreselijk veel aan gehad heb zelf

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 18:12
Romy

Hoi hoi,

Hier nog geen nieuws te melden heb vanmorgen wel een testje gedaan maar niks te zien had eigenlijk stiekem wel gedacht dat het raak zou zijn dus dat viel behoorlijk tegen.
Maar van de andere kant is mijn ongi er ook nog niet... Ik heb mijn eisprong zeker gevoeld en normaal word ik precies 15 dagen erna ongi.
dus er zit niks anders op dan nog een paar daagjes af te wachten!

Sannie fijn dat je je zo goed voelt & dat je niet over hoeft te geven want dat lijkt me echt niks. Mijn schoonzusje heeft de eerste paar maanden alleen maar over gegeven dat was niet normaal! Gelukkig heb ik dat zelf nooit gehad.

Net hoe is het bij jou?? Vast en zeker van het lekkere weertje aan het genieten? Echt heerlijk dat de kindjes nou weer lekker buiten kunnen spelen zeg dat werd eens tijd....

Ik ga er zo eens een paar in bad zetten, ik hou jullie op de hoogte!!

Romy

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 08:41
Romy

even een update...nog geen ongi hier ben nu officieel overtijd!
krijg normaal altijd precies 15 dagen na mijn eisprong mijn menstruatie maakt niet uit hoe lang mijn cylcus is. Tot nu toe dus niet maar ben ook wel een beetje bang dat dat komt omdat ik er nu zoveel mee bezig ben. we wachten wel af of ie nog wegblijft of niet ik wacht in ieder geval tot einde van de week met een nieuwe test.

liefs Romy

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:10
Sannie

Hey meiden

Romy arggggggggg killing..ik blijf enorm duimen hoor

Natuurlijk is het een domper als je verwacht dat hij positief is, komt goed lieverd... en dat je er teveel mee bezig bent is bullshit hoor.. en daar kan ik over mee praten als er iemand vele mee bezig is geweest ben ik het wel en zie mij,,, voila

Komt helemaal goed, nog even geduld, zolang je niet ongi word is er nog steeds kans.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:40
Romy

AHHHH ik word gek!
Net een testje gedaan en het lijkt erop dat er toch een heeeel lichtroze 2e lijntje bij staat. Ik heb 'm meteen lang een oude gehouden en daar stond het niet op.
Echt z'on lijntje wat ik aleen maar zie en de rest van de wereld niet.Ben al helemaal bang dat ik het me alleen maar inbeeld
Hopelijk is ie duidelijker als hij opgedroogt is.... Zou het dan toch??
Ben ook echt niet ongi en het komt er ook nog niet aan.
Ben wel misselijk met vlagen en duizelig.
En mijn voorgevel staat op springen Ik word echt helemaal gek!!
Morgenvroeg gewoon weer een testje hoor hij moet vanzelf duidelijker worden als ik zwanger ben...

Liefs Romy

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 09:58
Romy

JIPPIE!! Ben toch echt zwanger!!
Vanmorgen nog 2 testjes gedaan en ook daar een tweede streepje (verschillende testen) dus ben echt wel zwanger!!
Ben helemaal in de wolken

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 10:22
Sannie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Romy Jaaaaaaaaaaaaa wat gaaf

streep is streep, helemaaaaal super lieverd

Nou genieten hoor..zegt zij die het nog steeds moeilijk vind.
Goh wat snel weer bij je gegaan zeg, hoop dat als dit goed gata bij ons en we voor een tweede gaan het ook zo snel gaat hihi

Nou leuk zijn we alle 3 zwanger whiehie

Ik heb geen nieuws eigenlijk

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 10:48
Net

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw wat geweldig Romy!!!

Zijn we alle 3 zwanger dat is wel erg leuk!!!

Gelukkig is het bij jou toch nog snel gegaan.

San met jou ook alles goed ja kan me voorstellen dat gebieten erg moeilijk is ik vond het ook hoor die eerste maanden, nu niet meer

Maandag weer bij de vk geweest en alles was weer prima alleen zij gaan uit van 18 oktober maar laat mijn banner zo staan hoor want die 3 dagen maakt ook niet uit en bij 12 weken echo was het weer wat eerder dus blijf ik in het midden.
27 mei 20 weken echo kijk er erg naar uit om die kleine weer te zien.

Nou meiden wat een heerlijk nieuws, ga snel nog ff wat doen voor dat ik demi weer uit de psz moet halen ben aan de schoonmaak.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 08:04
Romy

Echt super leuk danjewel voor de felicitatie's..
Vind het echt gaaf dat we nu gezellig met z'n 3tjes zwanger zijn na 3,5 jaar mailen.

Ik ben inderdaad wel zenuwachtig of alles goed blijft gaan maar ik voel me goed zwanger dus heb nu wel het gevoel dat het goed zit!
Doe volgende week nog wel een testje voor een hele dikke streep (om te bewaren) en dan ga ik me ook opgeven bij moeders voor moeders.

Net dat met die dagen verschil gebeurd bijna altijd dus wie weet lig je volgende keer weer op schema en die 3 daagjes maakt inderdaad niks uit..

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik rond 30 december uitgerekend...aangezien ze hier altijd later komen ga ik voor 1 januarie hihi

Liefs Romy

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 08:12
Romy

Hey meiden hoe is het??

Hier gaat alles hartstikke goed alweer een weekje voorbij heb gister nog een testje gedaan & inderdaad nu wel een dikke streep! Dat is ook wat leuker om te bewaren vind ik..

13 mei mag ik al naar de verloskundige dus dat schiet al lekker op ook al kunnen ze dan het hartje nog niet horen. (of in ieder geval doen ze ddat dan nog niet)
Wel grappig want als je mijn buik 's avonds ziet lijkt ik wel een aantal maanden zwanger zo erg zet hij uit. Verder voel ik me wel prima alleen erg moe & met vlagen erg misselijk (vooral op verkeerde momenten zoals in de winkel of zo))

Ik ga mezelf maar eens even aan kleden vandaag veel te doen hier! Fijne dag, het zonnetje schijnt hier in ieder geval al wel!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:20
Sannie

Hey meiden

Hier alles oke hoor, ik voel me nog steeds heerlijk.
Heb wel last van slecht kunnen slapen, enorme jeuk en gevoelige borsten, maar hey ik zal niet zeuren

8 mei een echo pff eindelijk wat duurde dat lang, ik ben dan 10 weekjes alweer, voor ons gevoel gaat het erg goed en is alles gewoon goed..alhoewel we soms nog best denken dat dit een boze droom is waaruit we straks wakker worden, maja wat wil je..eindleijk zwnager na 3 jaar

Romy hihi nog een test gedaan ik heb de eerste alleen bebaard en heb er niet meer gedaan. Die van moeders voor moeders heb ik ook bewaard .

Net wat ga je al hard zeg, hoe voel je je verder?

Nou ik ga even wat dingen doen, ik ben heel erg druk dus ik zal de aankomende week ook niet aanweizg zijn, dan weten jullie dat vast.
Maandag moet ik voor een intake bij de verloskundige, daarna naar de arbo arts voor me werk en dan direct door naar me werk.
Dinsdag moet ik naar de tandarts, auto naar de apk en dan direct door naar me werk voor een or vergadering.
Woensdag de hele dag vrij maar ga wel naar utrecht toe gezellig en dan naar het beatrix theater om naar dirty dancing te gaan.
donderdag ook vrij maar dan ben ik ook niet thuis omdat ik allemaal spullen moet gaan halen voor me mannetje, die vertekt vrijdag naar Zweden voor een week en en donderdag avond de echo..vrijdag avond zal ik er dus misschien ff zijn

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 22:30
Romy

Sannie wat spannend zeg ik ben enorm benieuwd!

Hier gaat alles prima heerlijk van het mooie weer aan het genieten...
We hebben voor morgen oppas geregeld & gaan naar een bevrijdingsfestival toe (weten nog niet zeker welke maar waarschijnlijk Roermond) ben erg benieuwd ben er nog nooit geweest.
En zondag gaan we lekker een dagje naar zee met de kindjes.
De rest van de week gaan we de achtentuin doen d.w.z. alles eruit & helemaal opnieuw inrichten! Werk genoeg dus.

Verder met de zwangerschap erg goed mijn borsten doen minder zeer & ben ook niet echt heel misselijk meer geweest. Kijk nu toch wel erg uit naar mijn eerste echo hoor zodat ik kan zien dat alles okee is maar dat zal nog wel even duren.

mijn buik is al wel helemaal opgeblazen.
Kwam vanmiddag aangelopen en mijn moeder schrok van mijn buik, ze zei je lijkt al wel 4 maand zwanger?!
Kan mijn broeken ook eigenlijk al niet meer dicht.
En laat ik nu gedroomd hebben dat ik 2 baby's had, een jongen & een meisje. Ik zou er eerlijk gezegd ook niet raar van opkijken als het er 2 blijken te zijn gezien mijn buik.

We zullen maar geduldig afwachten

Geniet lekker van het zonnetje! Tot snel!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:19
Romy

Hey meiden hier even een rot berichtje....had vanmiddag een klein beetje buikpijn en nu net licht bloedverlies toen ik naar de wc toe ging dus nu vrees ik voor het ergste....
Ik heb nu verder geen krampen meer maar toch... kan pas volgende week voor een echo als ik nog meer bloed ga verliezen.

Liefs romy

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 07:10
Romy

Helaas deze morgen heel veel bloedverlies knalrood dus het zit niet goed...Geen decemberkindje voor ons nu.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 21:07
Net

jeetje romy wat een rotnieuws!!!!
En volgende week pas voor een echo dat is helemaal lang wachten dan.
Duim voor je hoor meid!!
Sterkte

Groetjes Net

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:26
Romy

Ik mag als het goed is vrijdag voor een echo maar weet zeker dat het mis is.
Blijf maar bloeden helder rood met klonters (sorry) & krampen dus weet zeker dat het een miskraam is.
Ben ook helemaal stuk nu, wist niet dat zoiets in een vroeg stadium je ZO aan kan grijpen loop alleen maar de hele dag te huilen.
Ben ook ontzettend misselijk hoop wel dat dat snel weg is...

Liefs Romy

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:53
Romy

vanmorgen echo gehad, inderdaad een miskraam.
zat nog wel wat vocht in m'n baarmoeder maar dat zal er wel snel uit zijn (hoop ik). Heb wel meer buikkrampen nu en ook bloed ik iets meer.
Mag gelukkig er wel weer meteen voor gaan en hoeft geen maandje te wachten dus dat is wel fijn.
Hopen dat ik weer snel aantel en dat alles dan wel goed blijft gaan.
Heb het er toch wel erg moeilijk mee.

Nou meiden tot snel!
Liefs Romy

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 10:42
Sannie

Hey meiden

Romy verdomme nee… ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. en ja het hartje kan gaan kloppen op 6 weken lieverd en zo niet dan stoot je lichaam het af, alles begint al te groeien van binnen dat gaat razend snel..ik had dit ook niet verwacht lieverd. Natuurlijk heb je het er moeilijk mee, dat is logisch want je gaat er meteen helemaal voor.
Dikke knuffels

Sorry dat ik er niet was, alles was even heel hectisch.. mijn mannetje is net vertrokken om een week in Zweden te vertoeven en dat was ook niet makkelijk, ben nooit alleen en vorig jaar voor het eerst alleen had ik het toen niet zo moeilijk, komt vast door de hormonen.

Ik zal verder even niks vertellen, de echo was goed iig die we hebben gehad. Ik laat het er nu bij vind het niet gepast tegenover jou Romy heb er echt de tarnen van in me ogen staan

Liefs San

[Laatst gewijzigd door Sannie - 10/05/2008 @ 10:43] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >