< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
18/11/2008 @ 09:40
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat fijn dat alles goed is gegaan met je vader het is inderdaad toch een groot risico die operatie!

Dus zoals ik het goed begrijp kan het wel eens wat deeltjes van je slijmprop zijn die je verliest?!
In dat geval kan (hoeft niet) het wel eens heel snel gaan SPANNEND hoor!!
Ik hou het hier goed in de gaten!

liefs Romy

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 08:00
Sannie

Hey meiden

Nou de operatie is geslaagd en alles functioneerd nog zoals het moet dus ben heel blij dat me paps nog de oude is, tja je weet het nooit het blijft een belangrijke slagader.

Hier blijft het rommelen, ik liep al geregeld..lees iedere dag al met een inlegkruisje omdat ik soms wat urine liet lopen, tja daar kan je ff niks aan doen maar wel vervelend vind ik, veel waterige afscheiding wat nu dus gepaard gaat met soms wat slijm en rood/roze afscheiding. Kleine voel ik nog prima bewegen. Morgen weer een flow meting, ctg en controle dus ben benieuwd.. heb nu wel veel last met zitten, alsof ik boven op haar hoofd zit erg pijnlijk en totaal niet prettig. Romy ik heb ook al vaak harde buiken..vaak te zien op de ctg, soms om de 5 en soms om de 10 minuten. Ik zie het allemaal wel hihi ze mag komen hoor al mag ze uiteraard ook nog lekker blijven zitten.

Liefs

San

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:06
Romy

Jeetje San heel veel sterkte met je vader kan me voorstellen dat het wel een spannende operatie is ja!
Met dat rommelen begon het bij die vriendin van mij ook dus wie weet over een aantal daagjes....
Nu moet ik wel zeggen dat we het wel verwacht hadden dat hij eerder zou komen want ze had al harde buiken vanaf 20 weken regelmatig & vaak hoor je dan wel dat ze toch wat eerder komen.

Ben wel heel erg benieuwd bij jou hoor san...

Net hoe is het?? Heeft Demi de sinterklaas gekte al te pakken of valt het nog mee??
Bij Isa valt het nog mee maar het is vooral Julian die haar gek maakt die is echt niet meer te houden.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 07:40
Sannie

Hey meiden

Net leuke foto`s!!! Je hebt 2 prachtige meiden hoor, helemaal super!!

Romy wat is je buik al mooi!! En gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van je vriendin, leuk hoor.

Hier alles oke, heb het idee dat alles wat begint te rommelen maar voorlopig zit alles er nog in hoor.
ctg`s zien er nog steeds top uit, de kleine is nog erg actief al is het trappen en stompen er nu wel uit, het is nu veel draaien met der kont hihi.
Gister ochtend zaten we saampjes aan het ontbijt en nog voor ik 1 hap kon nemen werd ik acuut kotsmissleijk, het overviel me en de tranen liepen over me wangen ik werd helemaal niet goed, enorm veel steken die aanhielden bij me schaambeen en dacht nog ohnee het zal nu toch niet, mag wel hoor maar schrok er van hihi. Het moet nog heel even blijven zitten want me vader ligt momenteel voor een zware operatie in het ziekenhuis en die mag de komende dagen nog niet weg. Hij word vandaag geopereerd aan een verstopping in ze halsader dus het is nog best een enge operatie.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 21:18
Romy

Hey sannie hoe is het bij jou??
Kreeg vanmorgen bericht van die vriendin van mij (die een dagje voor jou uitgerekend was) die heeft vanmorgen een zoontje gekregen.
Ben wel erg benieuwd of jullie meisje nog lang op zich laat wachten....

Liefs Romy

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:53
Romy

Hey Net mooie foto's zeg!!
Heerlijk om je 2 meisjes zo te zien en wat word demi groot zeg!

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 10:29
Net

hoi hoi,

Romy je hebt al een aardig buikje, leuk hoor.
Ik probeer hem nu weg te werkendat buikje.

Heb nieuwe foto,s op het profiel gezet!!!!!!

groetjes

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 16:15
Romy

Gelukkig dat het al wat beter gaat hopelijk is ze snel van de spruw af!

Echt rotweer hè ze waren hier van het waterbedrijf al aan het controleren want vanmorgen regende het heel hard en het water liep bijna niet weg.
Ze hebben laatst veel bladeren weg gehaald van de gemeente en denk dat er heel wat achter is gebleven in de putten.
Voor de rest is het wel droog geweest alleen waait het ontzettend hard!

Bedankt voor de tip heb mijn buikfotootje erop gezet van 20 weken.

Liefs Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 10/11/2008 @ 16:15] - Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 14:33
Net

hoi hoi,

nou gelukkig alles goed met jullie.

Hier ook alleen heeft Jade nu spruw en heeft ze een kuurtje. Ze heeft nu minderlast van krampjes al zijn ze niet helemaal weg, maar ach het is al beter.

Romy de foto krijg je als volgt.
- babyclub aanklikken hierboven
- dan naar mijn foruminstellingen gaan
- en dan staat er heel licht gedrukt boven aan in het kader avatar aanpassen en die moet je hebben.
succes.

Heb voor de rest weinig te melden, ja het weer is hier ook echt pet

Groetjes

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 09:08
Romy

Ow net hoe krijg je trouwens een foto bij je naam?

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 09:04
Romy

Gelukkig san dat ze toch wel langzaam doorgroeit! en een kleintje is ook wel erg leuk hoor blijven ze net iets langer klein en als ze het verder goed doen is er niks aan de hand.
En waarschijnlijk zal het dan niet tot 40 weken duren voordat je je meisje in je armen hebt.

Je hebt inderdaad wel gelijk dat ik mezelf een beetje aan het voorbij lopen was moet toch een beetje rustiger aan doen.
Kreeg gister ook een harde buik omdat ik te druk bezig was dus toch maar een tandje lager en als mijn mannetje een beetje meewerkt zal dat ook wel lukken .

Wat een rotweer vandaag hè verschrikkelijk baal nu al dat ik zo nog brood moet gaan halen!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 07:45
Sannie

Hey meiden

Romy haha nesteldrang nu al, wat zal het netjes zijn straks..druk druk druk, wel een beetje op jezelf blijven letten he, je loopt jezelf zo voorbij heb ik gemerkt.
Gelukkig was de 20 weken echo helemaal toppie, nou weer een gerust hartje aan jullie kant!! Wat heb je je sterk gemaakt en nee te zeggen dat je het geslacht niet wil weten haha, ik zou dat niet kunnen, veel te nieuwschierig, maar miscshien komt dat omdat jullie er al van beide geslacht 1 hebben.

Net hoe is het met de krampjes?? En hoe gaat het snachts?

Nou ik ben dus vrij gelaten :lol: We kregen te horen dat we helemaal geen groei echopo kregen alleen ene echo voor de flow meting. Ze vertelde ons dat ze groei pas goed kunnen zien na 2 weken omdat iedere echoscopiste anders meet, de 1 wat krapper als de ander en dan is 1 week iets te kort tenzij je dezelfde echoscopiste heb en dat hadden we niet. Desalnietemin wilde we het toch graag weten en heeft ze dus speciaal voor ons toch gemeten. Vorige week was de kleine geschat op 1696 gram en gisteren op 1825, als we daar dan iets afhalen voor de zekerheid is ze toch 100 gram aangekomen en dat was niet eens zo slecht.
Niet slecht is de zin van hoe me placenta eruit ziet, die begint nu aardig te verkalken wat op zich geen probleem aangezien ik er bijna ben. De flow meting was hetzelfde als vorige week, nog wel iets te hoog, maar niet hoger en daar ging het om, zelfs iets lager :D
Meteen het vruchtwater opgemeten en dat was niet heel veel, ik zal dus geen watervallen verliezen, voor de kleine was er nog genoeg :)
Ze vertelde ons dat de kleine ook niet meer dan 150 gram per week zal aankomen en dat is ook echt de max, het blijft dus een kleintje. Ze had zelf een zoon gekregen van 1900 gram en ook kerngezond, ze zei en nu is hij al groot en denk ik soms was jij nog maar 1900 gram :lol:

Liefs

San

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 20:18
Romy

Hoi meiden!!
Echo was helemaal super in orde!!
Alles is nagekeken en niks geks te vinden,
een hele geruststelling dus!
We weten nog niet wat het word, we hebben het toch maar niet gevragen ik twijfelde teveel.

San balen is dat hè als je zo rustig aan moet doen!
Gelukkig zijn de ctg's in orde maar verwacht ook niet dat jullie meisje nog lang op zich laat wachten hoor.
Dus hou het hier de komende tijd extra goed in de gaten.
Heel veel succes ermee in ieder geval mocht het gaan gebeuren!!

Net wat balen zeg dat ze nog zoveel last heeft van krampjes.
Helpt dat goed ja dat mengen? Heb ik nooit geweten had ik dat maar dan had ik dat bij Isa ook zeker geprobeerd!
Ik heb inderdaad van meer mensen gehoord dat een osteopaat goed kan helpen, heb er zelf geen ervaring mee.

Morgen gaan we beginnen met de keuken te schilderen & af te werken.
Daarna is het trappengat aan de beurt & dan zo naar boven naar de babykamer.
We hebben ook al mooi laminaat gezien dus denk dat het straks wel heel mooi gaat worden.
Ondertussen ben ik alle kasten uit aan het zoeken & een hoop rommel weg aan het doen.
Lang leve de nesteldrang .

Liefs Romy

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 12:51
Net

hoi hoi,

San voor als ik je niet meer spreek, zet hem op meid en laat ons snel weten hoe alles is gegaan en welke mooie naam je meissie heb gekregen.
Geniet van alles!!!!

Romy ik ben erg nieuwsgierig!!!!!!!

het mixen hielp bij Demi heel goed, maar ga nu voor Jade een afspraak maken bij een osteopaat, meiden van een ander forum kwamen hier mee en ik dacht dat kan geen kwaad en is misschien wel beter.
Nou ga de kleine een fles geven.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 09:57
Sannie

Hey meiden

Romy hoe was je echo?? Overstag gegaan voor het geslacht?? Ik ben reuze benieuwd hoor...

Net helpt het om te mixen tegen de krampjes, tis zo een zielig gezicht die kleintjes die pijn hebben brrr

Hier is alles rustig ik doe nagenoeg niks meer en lig smiddags en de rest van de dag op de bank, smorgen doe ik een boodschapje en dat is het dan ook wel. Mijn schoonmoeder kotm al enige tijd langs op vrijdag om het huishouden te doen gelukkig want dat red ik echt niet meer en mag ik ook niet meer.

Ik moet overigens nu om de dag ctg inclusief het weekend. Ik krege te horen dat ze me vorige week dus wel wilde houden, maar omdat me ctg`s goed waren mocht ik naar huis. De ctg`s zijn nog steeds goed. Op naar donderdag. Eerst morgen nog een ctg. Ik probeer iig vrijdag weer wat te laten horen, mocht ik niks meer posten dan weten jullie genoeg en lig ik in het ziekenhuis, ook niet erg. Wie weet kom ik met heel leuk nieuws terug :)

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 11:55
Net

hoi hoi,

San hoe is tie?

En Romy hoe was je echo? en weet je wat het wordt?
Ik had het ook hoor dat ik bij Jade me meer bewust was van alles wat kon gebeuren enz maakte me aan het eind ook nog wel bezorgd over ofdat alles wel goed was.

Hier alles goed Jade toch weer wat last van haar darmpjes kijk het ff aan anders ga ik miss wel weer voeding mengen met omneo heb ik bij Demi ook gedaan en dat hielp echt goed.

Groetjes

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 09:25
Romy

San ik hoop inderdaad dat jullie meisje gewoon een inhaalslag gaat maken & zo niet in het ziekenhuis ben je in goede handen.
Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel & ben je al aardig tegen het einde!
Hou vol & inderdaad al we niks meer horen dat weten we dat je in het ziekenhuis bent.

Net wat fijn dat het zo goed gaat met Jade! En inderdaad voor Demi zal het wel even wennen zijn over een tijdje gaan ze elkaar lekker bezighouden dat is ook erg fijn hoor!!
Ik moet ook altijd even wennen hoor aan het nieuwe ritme van de flesjes geven & de nachtrust, ik hoop dat we nu wel een iets rustiger babytje krijgen dan Isa toen was....

Vandaag 20 weken echo ben helemaal nerveus heb ik nog nooit zo erg gehad!
Nu ik ouder word & die miskraam gehad heb sta ik er veel meer bij stil dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is dat alles okee is.
EN daarbij twijfel ik enorm ofdat ik zal gaan vragen wat het gaat worden.
Ik riep eerst heel hard dat ik het zeker niet wilde weten en mijn man ook maar nu wil hij het wel graag weten & twijfel ik enorm!
We zullen straks wel zien.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 21:21
Net

hoi hoi,

Romy leuk hoor de 20 weken echo maar inderdaad altijd weer ff spannend, nou succes meid en laat ons weten hoe het was!!

San wat vervelend zeg dat de kleine niet wil groeien dan maar elke dag wat lekkers nemen Hoop voor je dat die kleine toch nog ff een inhaal slag gaat krijgen want het zh is ook niet niks! maar wel voor een goed doel!!
Hou ons op de hoogte en als we niets meer van je horen dat weten we dat je in het zh lig.

Hier alles top, de druppels van vsm helpen en jade is een heerlijk kind dat veel slaapt. Demi is daarin tegen superdruk maar ook erg lief ze is nog echt aan het wennen aan de situatie.
Met mij gaat het super voel me top alleen moe s'avonds maar dat komt doordat we nog om de 3uur een fles moeten geven en ook s'nachts komt madam gewoon morgen drukke dag met visites maar het weekend weer rustig tot nu toe..

Groetjes

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 09:55
Sannie

Hey meiden

Alles goed met jullie?

Romy bijna je 20 weken echo, spannend!!! Altijd leuk om de kleien weer te zien.

Hier gaat het iets minder, de kleine heeft echt geen zin meer om te groeien en dat laat ze merken ook. Ik heb om de 10 minuten een harde buik en dat is duidelijk te zien op de ctg en ook dat de kleine dat niet fijn vind. De laatste ctg`s waren wel heel erg goed dus daar werd ik wel vrolijk van. de groei echo van gisteren was wat minder, ze is maar 200 gram aangekomen in 2 weken en dat is echt te weinig. Ze zou nu ongeveer 1700 gram wegen en dat voor 34 weken . de flow meting was daarbij ook iets aan de hoge kant terwijl die 2 weken geleden goed was. Ik mocht wel naar huis dus heel erg is het niet, ik moet wel gaan liggen nu en mag echt niks meer doen. Volgende week donderdag weer een nieuwe groei echo en flow meting en meteen een ctg erbij die ik al had staan. Hopelijk is de kleine donder dat wat groter want anders is de kans heel groot dat ik in het ziekenhuis moet gaan rusten

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 10:46
Romy

Jeetje San wat een gedoe dan hopen dat je
vandaag goed uitslagen krijgt!
Ze moet echt nog even een paar weekjes volhouden
voordat ze mag komen hoor (dat is tenminste wel beter).

Net hoe is het bij jou??
Heeft Jade al wat minder last van krampjes?
Wat vind Demi trouwens van haar kleine zusje?

Hier gaat alles hartstikke goed!
De baby begint steeds meer te trappelen (vond m al zo rustig).
Vrijdag de 20 weken echo spannend hoor ben ontzettend zenuwachtig!

liefs Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]