< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
22/04/2008 @ 09:10
Sannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden

Romy arggggggggg killing..ik blijf enorm duimen hoor

Natuurlijk is het een domper als je verwacht dat hij positief is, komt goed lieverd... en dat je er teveel mee bezig bent is bullshit hoor.. en daar kan ik over mee praten als er iemand vele mee bezig is geweest ben ik het wel en zie mij,,, voila

Komt helemaal goed, nog even geduld, zolang je niet ongi word is er nog steeds kans.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 08:41
Romy

even een update...nog geen ongi hier ben nu officieel overtijd!
krijg normaal altijd precies 15 dagen na mijn eisprong mijn menstruatie maakt niet uit hoe lang mijn cylcus is. Tot nu toe dus niet maar ben ook wel een beetje bang dat dat komt omdat ik er nu zoveel mee bezig ben. we wachten wel af of ie nog wegblijft of niet ik wacht in ieder geval tot einde van de week met een nieuwe test.

liefs Romy

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 18:12
Romy

Hoi hoi,

Hier nog geen nieuws te melden heb vanmorgen wel een testje gedaan maar niks te zien had eigenlijk stiekem wel gedacht dat het raak zou zijn dus dat viel behoorlijk tegen.
Maar van de andere kant is mijn ongi er ook nog niet... Ik heb mijn eisprong zeker gevoeld en normaal word ik precies 15 dagen erna ongi.
dus er zit niks anders op dan nog een paar daagjes af te wachten!

Sannie fijn dat je je zo goed voelt & dat je niet over hoeft te geven want dat lijkt me echt niks. Mijn schoonzusje heeft de eerste paar maanden alleen maar over gegeven dat was niet normaal! Gelukkig heb ik dat zelf nooit gehad.

Net hoe is het bij jou?? Vast en zeker van het lekkere weertje aan het genieten? Echt heerlijk dat de kindjes nou weer lekker buiten kunnen spelen zeg dat werd eens tijd....

Ik ga er zo eens een paar in bad zetten, ik hou jullie op de hoogte!!

Romy

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:15
Sannie

Hey meiden

Romy en en en en en en en??? Ik heb vreselijk geduimd voor je lieverd.

Net ja nog 6 weekejes en dan op de helft..ik wou dat ik al zover was..krijg je al een buikje??

Hier alles goed, beetje missleijk soms, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven, zo erg is het niet, wel erg moe. Ik stort al rond half 10 savonds in terwijl ik normaal altijd pas rond 12 uur half 1 naar bed ging.. Ik plas sinds vrijdag ook voor moeders voor moeders..een erg goede actoe vind ik zelf, maar ook puur omdat ik er vreselijk veel aan gehad heb zelf

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 21:08
Romy

Hier is alles hartstikke goed hoor!! Zit op het wachtbankje nu dus wel erg spannend nog 4 daagjes.. Deze maand wel goed ons best gedaan dus het kan maar zo... Ook wel wat symptoomjes dus wie weet

Wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat & de tijd gaat inderdaad snel!

Sannie het zal wel geweldig zijn geweest om het hartje nu goed te zien kloppen! Ik ben echt zo super blij voor je!!

Nou ik ga maar weer even verder stoeien met de belastingdienst ik kom snel terug om wat uitgebreider te reageren!!

Romy

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 20:53
Net

hoi,

Nou dat wordt dan een mooi sinterklaas kado San
Fijn hoor dat alles goed was!!!

Ja dat moe zijn is voor een goed doel en nemen we voor lief maar is soms erg onhandig of ongezellig ( erg vroeg naar bed of chago)

Ach over 6 weekjes zitten we alweer op de helft

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 16:19
Sannie

Hey meiden

Romy hoe is het bij jou???

Net 14 weekjes alweer jeetje wat gaat het snel hé Beetje moe, ach dat komt gelukkig door je lieve kleine schatje dus ik denk niet dat je er zoveel probleempjes mee hebt hihi

De echo was goed hoor. Ik was 6 weken en ben 5 december uitgerekend. We hebben een kloppend hartje gezien dus wij zijn reuze blij en we geloven ook wel dat het goed gaat nu

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 20:28
Net

hoi hoi,

San hoe was je echo??? Alles goed hoop ik!!!!

Romy hoe is het met jou???

Hier alles oke buikje begint flink te groeien nu, ben nog wel moe maar komt doordat Demi niet meer slaapt dus kan ik ook niet ff rusten maar goed we slepen ons erdoor heen.

Groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:00
Net

hoi hoi,

Ja San het gaat heel snel morgen je echo wens je veel plezier en ik duim voor je dat alles goed is!!!!

Nou Romy voor jou wordt er nu dubbel zoveel geduimd dus we hopen echt dat jij snel de volgende bent.

Voel me weer fit en lekker dus we zitten echt in de goede periode.
Wel ben ik aan het eind van de week moe.
Demi vindt het nu ook steeds leuker.

Wat een weertje he mag zo blijven en dan nog warmer

Groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:32
Sannie

Hey meiden

Hier alles nog steeds goed
Nergens last van hihi..soms savonds wat weeig maar daar blijft het ook wel bij..soms last van me borsten..alles voor lief.

as vrijdag 11 april onze eerste echo..die krijgen we zo snel omdat we medisch zijn, erg spannend dus..nog een paar daagjes geduld hihi.

Romy mijn duimen draaien voor jou overuurtjes hoor!!!

Net helemaal te gek..12 weken alweer tering wat gaat dat snel, hoop dat ik ook zo snel ga hoor

Ik ga weer wat doen hier..plicht roept

Liefs

San

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina