[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 08:06 Wenneke | Hallo iedereen, Aangezien ik heel de dag door enorm misselijk ben, zit ik ook constant te eten. Dat gaat van fruit (kiwi, banaan, ...) tot boterhammen met choco, speculoos, .... Natuurlijk probeer ik 's middags en 's avonds evenwichtig en gezond te eten... Maar de kilo's komen eraan... ondertussen al dik twee kilo, en ik ben nog maar acht weken ver ... help... ![]() Hoe doen jullie dit? |
| 30/03/2007 @ 09:39 Wenneke | Hey Sarah, Bedankt voor je reactie. Bij Renske was ik in totaal maar 12 kilo bijgekomen. Niet slecht, als je weet wat ik allemaal heb gegeten en gedronken.. ![]() Die 12 waren er ook binnen de zes weken na de bevalling allemaal af, zonder moeite eigenlijk. Dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. Zou alleen deze zwangerschap op mijn werk nog een beetje verborgen willen houden, maar moet nu al broeken van twee maten groter aan... niet zo makkelijk dus. En je ziet het hoor.... nu ben eigenlijk wel een pluimgewicht... 58kg voor 1.75m... nu ongeveer 61... |
| 30/03/2007 @ 12:54 Eva | Hoi sarah, Ik herken het helaas helemaal. Ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en door al het eten ook al bijna 2 kilo aangekomen. Juist omdat ik van nature niet zo dik ben valt het iedereen al gelijk op. Ik ben 1.75 (net als jij) en weeg normaal 58 kg en nu al tegen de 60. Ik probeer de tussendoortjes die ik eet wel gezond te houden, boterham of fruit, maar toch kom ik dus aan. Sterkte ermee! Eva |
| 31/03/2007 @ 11:18 kelly ![]() | o ja, vergeten zeggen. Ik ben ondertussen 4,5 kg bijgekomen. Das toch maar heel normaal denk ik, of toch zeker niet te veel. |
[Reageer]

eten tegen misselijkheid?!

een vriendin die net is bevallen was er in de eerste 10 weken al 8 bijgekomen, en zij heeft (had) ons figuur. ze is gestopt zich te wegen toen er 20kg bij waren... maar met borstvoeding te geven is ze er al veel kwijt. een andere vriendin staat nu op bevallen en zij kwam over de ganse lijn maar 6kg bij !! voor mij niet weggelegd blijkbaar, hihi.