[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 11:15 Silvie | hoi iedereen, men schat is nu 6 maand oud en slaapt al van zijn 6 weekjes de nacht door,dit ging perfect tot zo een 2 tal maand terug,hij word wakker snachts en niet van de honger hoor want een flesje wil hij niet en het zou ook niet lukken eentje te geven,hij gaat slapen rond 21u maar na een paar uur begint hij dan te huilen,als ik dan ga kijken ligt hij met zen oogjes dicht te huilen en word dan van zen eigen gehuil wakker,ik moet hemù dan echt opnemen en dicht bij me houden en wiegen en hij vant dan direct weer in slaap,leg ik hem neer dan slaapt hij terug,maar soms geraak ik niet tot aan men bed want dan huilt hij opnieuw,het lijkt alsof hij niet beseft dat hij huilt,net alsof hij een enge droom heeft,maar dit gebeurt wel iedere nacht,met gevolg dat hij dan in ons bed beland en dat ik hem dicht bij me houd,dan is hij terug rustig en slaapt dan na 10sec al weer terug in,is hij bang mss? droomt hij? voelt hij zich veilig bij mij in bed? ik weet het niet meer,de huisarts weet er ook geen antwoord op..maar ik vind het toch vreemd,iemand die dit ook heeft gehad of iemend die weet wat er zou zijn.? gr silvie |
| 30/03/2007 @ 11:51 k'tje | Wat je ook kan proberen, is z'n tutje wel teruggeven, en hem wel troosten, maar hem niet uit z'n bedje nemen. Gewoon met je hand op z'n buikje of ruggetje, zodat hij wel voelt dat je er bent, maar zonder dat hij uit z'n bedje gehaald wordt. Wij hadden ook zo'n beetje dat probleem met ons dochtertje, en als ze zo huilen, is het héél verleidelijk om ze uiteindelijk bij jouw in bed te nemen. Al is het maar omdat je zelf 's morgens anders ook een zombie bent. Het is een paar nachten zwaar, want soms huilen ze dan wel wat langer, maar ze wennen er wel aan dat ze niet bij elke kik uit hun bedje gehaald worden. Het is inderdaad een gewoonte-patroon zoals Susie zei. Succes in ieder geval! |
| 30/03/2007 @ 19:31 Bieke | Ik heb me dat ook al afgevraagd. Soms ligt die van ons zo te piepen, dan kan het toch niet veel anders zijn dan een droom, denk ik dan. Ik zou ook gewoon proberen troosten zonder hem uit zijn bedje te halen, als het niet helpt toch even vastpakken en snel terugleggen. Een tutje helpt hier ook wel, dan valt hij snel in slaap. |
[Reageer]

kan hij enge dromen hebben?