[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2007 @ 16:10 | Hoi allemaal ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben Dus is mijn eerst keer en weet ook niet wat ik nu moet doen ? ik ben blij (heb meteen mijn vriend gebeld) hij woont in brazilie en hij is ook blij. maar hoe moet alles verder... heeft iemand tips ?? groetjes isabel |
| 02/04/2007 @ 16:33 Helga | Hey Isabel, Allereerst gefeliciteerd!!!! wat super voor je. Jammer dat je vriend zo ver weg zit... Kan me voorstellen, dat je nu niet weet hoe en wat allemaal... Dat had ik namleijk ook, toen ik het net wist. Ik heb me toen een 9maandenboek gekocht en daar staat vaak stap voor stap beschreven, wat je welke week kunt ondernemen. Gek genoeg, is er vaak in het prille begin, nog niet zoveel te regelen.... Heel veel succes en geniet van dit lekkere gevoel! Groetjes Helga |
| 03/04/2007 @ 20:05 Anoniem | Hoi Isabel, ik zou eens gaan rondstruinen op internet, er zijn zoveel sites over zwanger zijn... Suc6 ermee! |
| 03/04/2007 @ 22:24 Minoes | Gefeliciteerd isabel! Als je in nl woont zou je rond de 6e week contact moeten opnemen met een verloskundige. De eerste afspraak heb je dan meestal rond de twaalfde week. Voor belgie weet ik het niet. En inderdaad gewoon op internet rondsnuffelen ![]() gr. Minoes |
[Reageer]

ben er vandaag achter gekomen dat ik zwa