< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » ben er vandaag achter gekomen dat ik zwa

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
ben er vandaag achter gekomen dat ik zwa
02/04/2007 @ 16:10

Hoi allemaal
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben
Dus is mijn eerst keer en weet ook niet wat ik nu moet doen ?
ik ben blij (heb meteen mijn vriend gebeld) hij woont in brazilie en hij is ook blij. maar hoe moet alles verder...
heeft iemand tips ??

groetjes isabel
Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 16:33
Helga

Hey Isabel,

Allereerst gefeliciteerd!!!! wat super voor je. Jammer dat je vriend zo ver weg zit...
Kan me voorstellen, dat je nu niet weet hoe en wat allemaal... Dat had ik namleijk ook, toen ik het net wist.

Ik heb me toen een 9maandenboek gekocht en daar staat vaak stap voor stap beschreven, wat je welke week kunt ondernemen.

Gek genoeg, is er vaak in het prille begin, nog niet zoveel te regelen....

Heel veel succes en geniet van dit lekkere gevoel!
Groetjes Helga
Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 17:35
loodje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai isabel
gefeliciteerd...
Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben en het is voor mij ook de eerste.
ik heb vandaag de verloskundige gebeld en heb voor over een maand een afspraak. Ze vertelde me heel aardig hoe en wat..ik ben wat dat aangaat ook bleu.
Verder heb ik het boek, veilig zwanger, in huis, prettig om even te lezen want je snapt de dingen een beetje.
succes

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 19:21
essie

Online Status Stuur bericht
Hoi Isabel,
gefeliciteerd met je zwangerschap. je kan heel veel informatie van dit forum halen, ook al is iedere zwangerschap verschillend.
Je krijgt als het goed is ook heel wat foldertjes van je verloskundige en zo'n boek is ook handig staat stap voor stap in hoe je lichaam verandert enzo.
Heb je al een afspraak gemaakt met de verloskundige?
geniet er maar lekker van.
groetjes van Esther

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 20:05
Cindy

Online Status Stuur bericht
Proficiat met je zwangerschap!!!
Van mij kun je niet echt tips krijgen, ben ook nog niet zolang zwanger en tja ook me eerste keer.
Geniet ervan en niet al teveel druk maken in ieder geval meid!
Liefs

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 20:05
Anoniem

Hoi Isabel,
ik zou eens gaan rondstruinen op internet, er zijn zoveel sites over zwanger zijn...
Suc6 ermee!
Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 22:24
Minoes

Online Status
Gefeliciteerd isabel!

Als je in nl woont zou je rond de 6e week contact moeten opnemen met een verloskundige. De eerste afspraak heb je dan meestal rond de twaalfde week. Voor belgie weet ik het niet.

En inderdaad gewoon op internet rondsnuffelen

gr.

Minoes

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 10:02
Laura

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou zeker niet te veel op internet struinen. Ik heb dat ook gedaan en ik las daar een hoop dingen waar ik alleen maar onzekerder en banger van werd. Koop gewoon een goed boek (er zijn er zat) en ga je daar eerst eens in verdiepen. En blijf op het forum want daar leer je een hoop. En dan wel de onderwerpen zoals miskraam vermijden met lezen want daar word je onzeker van (tenminste dat is mijn ervaring). Geniet van je zwangerschap. Heel veel succes en plezier.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]