[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 14:12 Freya | hallo iedereen, heeft er al iemand ervaring met een zwangerschapstest van het merk " quid " ? groetjes |
| 03/04/2007 @ 14:21 | Ja, vandaag en bleek positief te zijn. En jij? |
| 03/04/2007 @ 14:39 Freya | Ik heb gisteren getest en die was negatief. Ik zit al aan dag 47 van cyclus,maar ben pas in febr gestopt met pil en volgens dokter kan het wel tot 3 maand duren voor doorkomen.groetjes |
| 03/04/2007 @ 14:57 | Beste Freya, ik neem al meer dan 2 jaar geen pil meer en heb cyclussen gehad tot 73 dagen. had het eerste jaar maar 4x mijn , dus... nu, na 2 jaar is mijn cyclus eindelijk normaal. (33 dagen) Vandaag heb ik nu ontdekt dat ik zwanger ben. Geen paniek hoor. |
| 03/04/2007 @ 15:33 Freya | mercikes,ik zal nog wat geduld moeten hebben.Ik ga proberen me niet te druk maken en met andere dingen bezighouden. Alvast proficiat !! groetjes |
05/04/2007 @ 13:02 ![]() | heb ook altijd met Quid getest en deze zijn zeer gevoelig, ik heb zelfs positief getest een dag voor mijn NOD.... |
| 05/04/2007 @ 22:20 Freya | hey nathalie. Ik veronderstel als die teste echt zo gevoelig zijn, dan zal het bij mij echt wel negatief zijn. Dan is het maar zo, op naar de volgende ! groetjes |
[Reageer]

Al getest met "quid" zwangerschapstest ?
doorkomen.