[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2007 @ 12:14 Ante | Hey Een vraagje aan diegenen die voor de 2x mama zijn geworden. Hebben jullie voor de tweede zwangerschap ongeveer even lang geprobeerd als voor het eerste kindje? Ik ben namelijk de eerste maal direct zwanger geraakt, nu denken we aan een tweede, maar weten niet goed of het terug direct zal lukken - en dan is het beter om nog even te wachten op financieel vlak - of gaat het deze keer langer duren ... Daarom wil ik hier zo'n beetje mijn kansen vergelijken met die van anderen ... Bedankt voor jullie reacties. Ante |
| 02/04/2007 @ 12:54 vis | hallo ante: voor mijn 1e zwangerschap heb ik er 8 maanden over gedaan om zwanger te worden bij mijn 2e zwangerschap was ik na 2 maanden zwanger dit was overigens ook 2 maanden na de bevalling van mijn eerste kindje, bij de 3e hebben we er 18 maanden over gedaan voordat ik zwanger was, nu zijn we alweer 3 maanden bezig voor de 4e dus het kan heel wisselend zijn mijn kinderen zijn nu 6 en 5 en 2,5 jaar. ik wens je veel sucses |
| 02/04/2007 @ 13:17 Anneke ![]() | test ![]() |
02/04/2007 @ 17:16 ![]() | van mijn eerste zoon heb ik er 4 maand over gedaan en van de tweede maar 3 weken |
| 02/04/2007 @ 20:49 Nicole ![]() | 1e kindje 8 maanden, 2e kindje 3 maanden, 3e zwangerschap maanden (miskraam op 6 weken), 3e kindje (4e zwangerschap) 6 maanden. |
| 02/04/2007 @ 21:00 Veerle ![]() | Ik was telkens van de eerste maand zwanger. (eerste zwangerschap werd miskraam) GReetz en succes, Veerle |
| 03/04/2007 @ 08:47 Ante | Hey Kaat, ik ben 26 jaar, en mijn dochtertje wordt op 30 juni 1 jaar. We willen er niet te veel leeftijdsverschil tussen, en mijn ventje is ook al wel 40, liever nog een wat jonge papa. Van hart en ziel is hij echt nog wel een eind twintiger, maar op zijn paspoort staat jammer genoeg zijn geboortejaar... Ante |
| 03/04/2007 @ 09:10 sarah ![]() | hey bij de eerste keer was het raak in de 2e ronde, bij dit babytje in de eerste ronde! groeten Sarah |
03/04/2007 @ 09:30 ![]() | Bij Noud vier maanden, bij deze zwangerschap twee! (op huwelijksreis! ) |
| 03/04/2007 @ 10:54 Ante | Hey We hebben gisteren besloten om in augustus te gaan voor een tweede wondertje ![]() Ik zou heel graag in de zomer bevallen, heb het al eens meegemaakt -onze dochter is geboren op 30/6/2006/ zwangerschapsverlof tot einde september- en het is echt super om met je kindje te kunnen gaan wandelen en buiten te zitten, te genieten van het mooie weer. Indien het terug direct raak zou zijn, zou de geboorte voorzien zijn voor april. Als je daar 3 maanden bijrekent, is dit tot einde juni zwangerschapsverlof. Met wat verlof erbij kan ik wel tot einde juli thuis zijn met mij beebje. En als het niet van de eerste keer raak zou zijn, en die kans is toch wel reëel, heb ik nog wel een maand of 3 of 4 de tijd om een zomerkindje te hebben. k Kijk er al naar uit! ![]() Ante |
| 04/04/2007 @ 15:46 kloef ![]() | hallo iedereen |
| 04/04/2007 @ 16:12 Tess | Van mijn eerste zoontje was het na 9 maanden proberen raak, de tweede zwangerschap (miskraam na 8 wkn) in één keer raak. Nu weer bezig zwanger te worden, 2e ronde. Succes! ![]() |
[Reageer]

Hoe lang proberen voor nr. 1 en nr. 2 ?

en kan nog maanden duren als ik de verhalen hoor van anderen , dus als jou was misschien toch mee stoppen als mogelijk is natuurlijk voor jullie want je weet maar nooit