[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/03/2007 @ 15:00 ![]() | Hallo, Ik ben op zoek naar thuiswerkende mama's. ![]() |
| 01/04/2007 @ 21:55 val ![]() | Van mij wist je al dat ik thuis werkte he Erika groetjes valesca |
| 08/04/2007 @ 17:33 katleen | hoi, ik heb een dochtertje van anderhalf jaar, en volgende maand komt ons tweede kindje er aan. Ik ben journaliste en was eigenlijk in tijdskrediet (omdat we voor 3 jaar in Nederland wonen voor mijn man zijn werk), maar wil na de geboorte van ons tweede kindje mijn ontslag geven om toch weer te kunnen schrijven (kriebelt te veel :-) ) Ik ben blij te lezen Veerle dat jij dat ook combineert (vertaalwerk en baby). Ik zou het nu perfect kunnen met ons dochtertje van anderhalf want het is echt een heel rustig kind met lange middagdutjes :-) beetje spannend wel hoe het zal zijn met het baby'tje erbij, maar gelukkig heb ik ook mijn ouders die kunnen oppassen als ik een deadline heb (we wonen wel ver van hen, maar dan gaat ze ineens een paar dagen logeren, dat vindt ze superleuk) en mijn man kan gelukkig ook makkelijk vrij nemen groetjes |
[Reageer]

thuiswerkende mama's