< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » mirena spiraal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/04/2007 @ 09:28
kris218

Online Status
Hoi!
ik ga dinsdag het mirena spiraal laten plaatsen.
Dit is mij aanbevolen door een ander gynecoloog als die waar ik altijd ga omdat die weeral voor 2maanden was volgeboekt, dus ik stond er wat raar tegenover.
Ik gebruikte die nuvaring ervoor, maar die bleef nooit op zijn plekje zitten.
En bij het nemen van de pil daalde mijn libido enorm, en die werkt niet altijd evengoed omdat ik colitis heb.
Ik hoop dat dit voor de rest geen invloed heeft op deze ziekte en ik hoop dat ik ertegen kan, want ik heb ook al gehoord dat sommige mensen hun lichaam het spiraal afstoten.
Voel je het plaatsen?
Maar nog een dringendere vraag:
Heb je na het plaatsen van dat spiraal bloedverlies?en hoe lang duurt dat dan? hoe zit het dan met de cyclus?
Ik trouw 28 april, en laat het 10 april plaatsen, en ik wil absoluut mijn regels niet hebben op mijn grote dag, want dat is niet zo praktisch in zo'n trouwkleed!
Goede raad is meer dan welkom!
Groetjes!

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 11:28
Angie24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
HOi,
Vast proficiat met de grote dag en een leuke dag toegewenst.
Ik heb de mirena spiraal laten plaatsen en het had niet veel gescheeld dan had ik hem deze week laten verwijderen waarom hier komt de reden.
Op 23 januari is het spiraal geplaats en tot 4 dagen geleden ben ik dus ongesteld geweest wel heel weing maar het was ongesteld heid.
Voor iedereen is dat verschillend,maar nu ik niet meer ongesteld ben en ik zal maar niet te hard roepen,is het heerlijk.Maar ik ben nu bang dat ik elke moment onverwacht ongi wordt.
Maar ik zal zeggen doe het,en tja ga anders nog even aan een hele licht pil,dat je zeker weet dat jou dag zeker mooi blijft.
Nou hoor het wel als je meer wil weten groetjes Angelique

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 13:42
Anje

Hallo

als je hem laat plaatsen, kan je nog een paar weken tot maanden bloedverlies hebben! Bij mij duurde het meer dan 3 maanden . Nu heb ik hem meer dan 2 jaar en heb nog heel vaak bloedverlies (wel niet veel, maar is toch vervelend). Volgende week ga ik op controle en ga er toch nog eens over praten met mijn gyn.

En het plaatsen zelf, als ze het goed doen, voel je er niet zoveel van, eventjes een soort menstruatiekramp. Helaas had mijn gyn bij de eerste poging een foutje gemaakt, en in mijn baarmoeder geprikt - pijnlijk!!!. Volgens haar was het de eerste keer dat dit gebeurde (ze kan zeggen wat ze wil natuurlijk). Een paar weken later tweede poging en daar voelde ik bijna niets van.

Anje

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 13:44
Vanessa

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik heb twee weken geleden de mirena spiraal laten plaatsen. Je voelt het wel als die gestoken wordt, maar écht pijn doet het niet. Ik heb dan twee dagen bloedverlies gehad van het steken van de spiraal. Dan een dag of vijf niets en nu heb ik bijna een week bloedverlies, maar eigenlijk is het bijna de moeite niet, heel weinig, maar het is natuurlijk bloedverlies. Verder heb ik er helemaal geen last van. Maar hier is het dus ook nog afwachten hoe het verder zal gaan.
En zoals Angelique zei, bij iedereen is het verschillend.

Maak er op 28 april een mooie dag van!!!

Groetjes
Vanessa

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:21
kris218

Online Status
hoi allemaal!
alvast bedankt voor jullie reacties, maar zo te horen kan ik beter nog een maand langer wachten (tot na de trouw) om zeker te zijn.?
groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 16:05
Angie24

Hoi,

Ja dat zal ik wel doen,als ik in jou schoenen zou staan,dan weet je zeker dat je er niet mee zit tijdens je bruiloft
nou een fijne dag groetjes angelique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]