[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 21:30 Kira | Hoi , Ik zat al lang op dit forum / site rond te snuffelen en ik vond het tijd om eens jullie raad te vragen ;). Ik heb al 1 tweeling : Zoé & Tibeau . Nu ben ik weer in blijde verwachting van een meisje. Maar van namen geraken we er echt niet uit! Hier ons favorietje lijstje! -Romy -Hannah -Nea -Louise -Estée -Merel -Vlinder ( héél apart van Gooische Vrouwen ;) .. ) -Roos -Kato -Sam -Amy tjah lange lijst hé ! We vinden ze allemaal zooo mooi. Graag jullie mening ;) ! ... ![]() Lieve Groetjes van Kira & Jan + de kids : Zoé , Tibeau & ??? |
| 04/04/2007 @ 21:34 Jan @ Kira | Haha schat 'k heb je betrapt! 'k Wist wel dat je de raad van 't internet ging inschakelen hahaha. Awel sé dan gaane kik hier is zetten wat dadde kik ne mooie naam vind hé. Tgoorr is dat toch ni dezelfde lijst als die vannu. Hihi mrciekes vr jullie allemaal om eens te kijken én te reageren. ;) Jan & Co |
| 04/04/2007 @ 22:10 Tiwi | Bedenk wel dat jullie kindje haar leven lang de naam met haar meedraagt. Is vlinder dan wel zo leuk? Zeker wanneer je als volwassen vrouw bijv. ergens moet solliciteren. Succes! |
| 04/04/2007 @ 22:13 Kira @ Tiwi | Hoi Tiwi, Ja inderdaad aan die gedachte hadden we ook al gedacht. Maar we hebben al veel fijne & leuke reacties gehad op die naam. Maar ja je hebt gelijk je komt daar binne: ' hoi ik ben vlinder en ik kom solliciteren' Tjah ... ![]() 't Is nogal wat met die namen hé! ;). Kus van Kira |
| 05/04/2007 @ 09:08 Judith | Romy & Amy vind ik de mooiste van jullie lijstje hier heb nog paar namen misschien vinden jullie die wel leuk? Sterre Yentl Nynthe/Ninthe Nynke/Nienke Femke Famke Lotte Tess Eefje Eef Floor Lenthe Yinte/Jinte Fleur Britt Zara/Sarah Jesney Faye Alyssa Skye/Skylar Jayla Yara Luna Lara Tara Yenna Mya/Maya Kyara/Kyra Tyra Ashana Ashanty Dyanta Descely Elysa Noah/Noa Levy/levi Shayen Yana Delyla Fionna Lynn Senna Destiny Kaylee/Kylie su6 ermee! |
| 05/04/2007 @ 09:35 caroline ![]() | Ik ga voor Nea |
| 05/04/2007 @ 10:58 delphine | Nea (nog nooit gehoord maar wel mooi !) of Amy (universeel) !!!! |
05/04/2007 @ 11:37 ![]() | louise |
| 05/04/2007 @ 11:38 Kira | Hey, bedankt voor jullie vele reactie's het is altijd fijn dat je zowat reactie's hebt. Dan weet je ook ongeveer wat dat de mensen graag horen ;). Estée is uit ons lijstje gevallen omdat mijn echtgenote het ineens te cliché vind en het past niet goed bij Zoé & Tibeau. Ik vind van niet maar voor een naam moet je er allebij 200% achterstaan .Nea , Romy , Amy , Hannah , Merel & Vlinder (twijfel) blijven nog steeds in de running .Bedankt hoor voor jullie reactie's :) ! Veel Liefs Kira |
| 05/04/2007 @ 12:02 M. ![]() | in vind Amy de mooiste naam succes met het kiezen |
| 05/04/2007 @ 22:41 knufje ![]() | hey ja ik vind amy ook de mooiste naam uit de lijst. Zelf heb ik meisjesnamen genoeg maar jongensnamen das een ramp nog veel succes met jullie toekomstige spruit ![]() |
| 06/04/2007 @ 12:34 Kira | Hoi dames! Wauw seg, wat een moeilijke keuze. Estée vinden we echt een prachtige naam dus die gaat terug in het lijstje hihi. Romy valt eruit. Dan is dit dus nog de 3 laatste namen;). -Nea -Amy -Estée 't Is nogal wat hé kindjes hebben.Knuf Kira & Jan + de kids:Zoé,Tibeau&??? |
| 06/04/2007 @ 13:01 Marijke ![]() ![]() | Bij ons wordt ons derde kindje ook een Amy, dat vind ik dus ook de mooiste uit jullie lijstje ![]() Grtjs Marijke |
| 06/04/2007 @ 19:06 Kira | Hoi , dames ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Wij zijn eruit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Allereerst wil ik iédereen bedanken die zijn mening heeft gegeven en Amy was het populairste samen met Nea! Maar we zijn eruit! Na vandaag hevig discussiëren zelfs met Zoé & Tibeau erbij . Wordt het ....AMY !!! Zoé , Tibeau & Amy . Klinkt goed hé! Heeeel veel liefs van Kira , Jan , Zoé , Tibeau & Amy ! :) |
[Reageer]

Al die mooie meisjesnamen ..

.
.