[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2007 @ 15:31 | Hallo, Ik zou het kort willen houden, maar vrees dat het mij niet zal lukken. Ik schets even mijn situatie. er werden op 08/03/2007 voor de 6de maal 2 embryo's teruggeplaatst na een ICSI (IVF). Wat was mijn verbazing groot toen ik op 19/03 een predictor haalde en deze positief bleek te zijn. De dag erachter mocht ik bloed laten trekken. Euforisch stond ik 's anderdaags op en wat zag ik? Bruinverlies. Niet erg isten ze mij te vertellen in t ziekenhuis, maar mocht eind van de week terug om te zien of mijn Hcg bleef stijgen. En ja, 700eenheden. Het bruinverlies bleef en ik leerde ermee leven. Tot ik echt bloed verloor. In paniek gebeld naar de gynaecoloog en mocht op consulatie. Een vruchtzakje te zien en Hcg gestegen naar 6000. Maandag kreeg ik opnieuw bloedverlies, en wende mij naar mijn huisdokter met het verzoek opnieuw te prikken. En ja: Hcg 21000. Alles super. Morgen mag ik naar mijn eerste "echte" echo. Ik kijk er zo naar uit, ook om gerustgesteld te worden over dat verlies. Wat zag ik deze middag, opnieuw bloedverlies, maar deze keer véél, en fel rood... Nu ben ik meer dan ooit ongerust. en morgen lijkt me ineens zo ver weg. Weet er iemand raad, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? |
| 06/04/2007 @ 17:27 Anouk | hallo valerie, ik ben nu ook net zwanger, 't is voor de maand november. Toen ik ongeveer 6 weken ws kreeg ik ook plots echt rood bloedverlies. Ik heb direkt naar de gynecoloog gebeld en ik mocht een echo laten maken. Daar zag men dat alles ok was. Ik was dus gerust. Enkele dagen later begon het opnieuw en veel harder. Ik had een hele dag lang echt veel rood bloedverlies (precies maandstonden) . Ik moest toen utrogestanpilletjes nemen. Het is dan dan verminderd en gestopt. Ondertussen zijn we een paar weken later en is alles weer ok (denk en hoop ik) ; ikheb toch geen vrucht verloren. Nu moet ik nog wachten tot 16 april om weer bij de gynecoloog een echo te kunnen laten maken. Ik zal dus nog een beetje meer geduld moeten hebben. Je ziet maar, bloedverlies (ook rood) hoeft niet altijd dramatisch af te lopen. Ik hoop dat het voor jou allemaal in orde komt ! Vele groetjes en laat iets weten als je terug bent van de echo . ik duim voor jou |
| 06/04/2007 @ 22:44 Mo | Ben er sinds gisteren achter dat ik 32 weken zwanger ben (alles is ook goed). Heb in deze ruim 7 maanden ook een paar keer een paar dagen bloedverlies gehad (ook gewoon helder). Vandaar dat ik dacht dat ik niet zwanger was. Nou mooi wel dus .Misschien is dit bij jou dus ook helemaal geen slecht teken. Ik |
[Reageer]

Bloedverlies

.