[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 12:32 W!zzy'82 ![]() | Van wanneer ben je nu eigenlijk hoogzwanger? Ik hoor die term hier en daar wel eens maar wanneer ben je dat dan? ![]() |
| 07/04/2007 @ 14:13 Joyce1982 ![]() | 37 weken dan ben je hoogzwanger. |
| 07/04/2007 @ 15:22 | Hoi hoi iedereen ,Over pakweg 3 weken zit ik ook alweer op de helft van mijn zwangerschap. Af en toe ben ik ook nog flink vermoeid, maar al met al voel ik me stukken beter dan in de eerste paar weken, da's een feit . Met 20,5 week heb ik de 20-weken echo en ik vind het echt super spannend gewoon.... ieeeeeh!!! Tevens zit ik er iedere dag maar op te wachten totdat ik de kleine voor het eerst voel bewegen . Tot nu toe nog niet gevoeld (geloof ik). Wanneer voelde jullie de kleine voor het eerst?Succes iedereen & tot hoors. Groetjes, Eveline ![]() |
| 07/04/2007 @ 18:35 Kegi | Hier ook nog 3 weken voor ik in de helft zit. En nog steeds verschrikkelijk moe. Kan elk moment van de dag slapen. Maar dat nemen we er natuurlijk maar bij. Heb voor de rest geen last gehad van kwaaltjes. Ben ook vol ongeduld aan het wachten tot ik de kleine voor de eerste keer voel. Is hier, denk ik, nog niet zo geweest. Ben ook wel eens benieuwd op hoeveel weken de meeste hun kindje voor de eerste keer voelen. Tot later! |
| 16/04/2007 @ 12:48 karin ![]() | this hier niet echt druk zijn er niet al meer dames over de helft? |
| 16/04/2007 @ 12:55 Neeltje | hoi, ik ben net over de helft, 21 weken en een paar daagjes, alles gaat heel goed, behalve ongelooflijk vermoeid, ben net een weekje in ziekteverlof geweest wegens oververmoeidheid en harde buiken, en sinds vandaag zo'n pijn aan mijn stuitje. Iemand van jullie die daar last van heeft. Van mij mag het ook al augustus zijn hoor, dan kan ik onze spruit eindelijk eens in mijn armen houden. neeltje |
[Reageer]

Bijna in de helft !